1. leht 1-st
Küsimus Käferi ja Karmann-Ghia kohta
Postitatud: N Nov 09, 2006 5:11 pm
Postitas ala310
Liikmete autosid ja nende vanust vaadates ei ole kellegil 50ndates toodetud põrnikat. Kas lihtsalt pole klubiga liitunud ja teadjamad mehed teavad et on või puudubki sellisest aastast liikur. Mõtlen just tagant 2 topelt aknaga põrnikat. Ja kui see puudub siis mis on vanim Eestis teada olev põrnikas. On keegi ARK järele uurinud ?
Ja kuidas siis õigemini lugu selle topelt aknaga põrnika täpne mudel oleks ? Mis kirjutatakse dok lahtrisse 2 topelt aknaga pärnika puhul. Kas mingi typ.... või midagi säärast ?
Ja teine küsimus oleks siis kas Eestis leidub ka mõni Karmann-Ghia ?
Ala310
Postitatud: N Nov 09, 2006 5:17 pm
Postitas ingmar
noh... kurjad keeled väidavat, et on olemas (ja nüüdseks vist täiesti korras) karmanni T34 "hainina", mis on veelgi haruldasem, kui "tavaline" karmann ghia. lubatakse juba mõnda aega teda avalikusele näidata... ehk on järgmine aasta see hea? lisaks olen kuulnud spekulatsioone veel ühest... aga selle juttudest on minu mälestused hajusad...
ha mis puutub split-põrnikasse, siis sellist minu teada eestis pole. vähemalt pole kuulda olnud, et keegi oleks toonud või leidnud/avastanud. isegi ovali, spliti järglast, pole teada. kunagi kuulsin jutte, et Ene '65 põrnikas on vanim. Praegu tean, et (jajah, see masin veel ei liigu, pole veel ehituses ja pole ammugi veel klubis... aga... ) Aivari buss on vist oma '60 väljalaske aastaga vanuserekordi lähedal.
aga mida teavad vanamad ja kogenumad klubilised?
nooo jahh
Postitatud: N Nov 09, 2006 5:30 pm
Postitas ala310
Eelmine aasta Kui kasutajale saar oma punase 1300 müüsin siis pakuti ka kahe klaasiga põrnikat. Nimelt praeguseks hetkeks ei oska muud kosta. Vähemalt kere pidi olemas olema ja see ongi ju põhiline. Vist pidi juppideks laiali olema, aga arvan et isegi kui aint kere saaks oleks sellel ju eestis tahtjaid või mis ?
Ja isegi kui dok pole, saaks ta eestisse arvele. Sest mootorratastega olen kül saanud ilma dok arvele. Kirjutatakse avaldus et seoses nsvl dok kadumisega pla pla pla soovin teostada esmaregistreerumist esmakordselt EV andmebaasi jne jne pla pla ja vaadatakse avaldus tallinnas üle ja siis tuleb nõusolek ARK kas ja või ei.
Plaan oli juba üleelmine aasta, et kui saaks selle kere kätte siis värviks Herbie lahendusena ära vanakooli mudeli!
Pean siis oma vanad tutvused ülesse soendama, mis aastatega on ära kadunud ...
Re: nooo jahh
Postitatud: N Nov 09, 2006 5:35 pm
Postitas ingmar
ala310 kirjutas:Plaan oli juba üleelmine aasta, et kui saaks selle kere kätte siis värviks Herbie lahendusena ära vanakooli mudeli!
Herbie oli ju suure tagaaknaga

Postitatud: N Nov 09, 2006 6:32 pm
Postitas Style
Siis, kui ma veel terve olin

ja viitsisin "Leiunurka" täiendada, oli silma jäänud päris mitmeid pre67 põrrasi Rootsis ja suht odava hinnaga (alla 10 kSEK). Ka hiljuti oli märgata ühti split'ti, väidetavalt komplektset, 1500 SEKi eest. Aga, nagu ma aru sain ja ka kõrval teemas arutusel, on Põrnikaklubi siiski
fun, mitte tehnikahuviliste ühendus.
Postitatud: N Nov 09, 2006 6:39 pm
Postitas ingmar
kui ma juba siin teemas mölisema hakkasin...
Style kirjutas:Aga, nagu ma aru sain ja ka kõrval teemas arutusel, on Põrnikaklubi siiski fun, mitte tehnikahuviliste ühendus.
et vaidleksin vastu. st meil on igasugu koolkonna inimesi. on tõsiuskseid originaliste (noh, need kes originaali taga ajavad), on tuuninguinimesi, on keskteel kõindiajid. kes tahab 100% originaali, sel peab rahakott ikka SUURE puuga seljas olema sest selline suund on röögatult kallis. mitte et mingi tuuning odav oleks, aga minuarust siiski odavam. enamuse määrab ära selle hobi finantseerimise võimalus ja soov.
loomulikult on fun tore, sealt see nimigi ju pärineb

aga näha autot veeremas nii nagu viiekümmne tollendamal aasta, see on omaette kogemus ja nauding.
Re: nooo jahh
Postitatud: N Nov 09, 2006 6:55 pm
Postitas ala310
ala310 kirjutas:kui saaks selle kere kätte siis värviks Herbie lahendusena ära vanakooli mudeli!
...
Pidasingi silmas vanakooli keret Herbie´na sest tavaline on 1 suure aknaga

Re: nooo jahh
Postitatud: R Nov 10, 2006 11:11 am
Postitas Indrek
ala310 kirjutas:Eelmine aasta Kui kasutajale saar oma punase 1300 müüsin siis pakuti ka kahe klaasiga põrnikat. Nimelt praeguseks hetkeks ei oska muud kosta. Vähemalt kere pidi olemas olema ja see ongi ju põhiline. ...
Olen suhelnud ühe rootsi ja ühe soome "kahe klaasiga" põrnika müüjaga. Kummagagi ei läinud asjaks.
Rõhk on nimetusel "kahe klaasiga", sest enamuses on nad "kahe klaasiga" küll aga uuemad põrrad. Originaal "kahe klaasiga" põrral on väga haige veermik (trossiga pidurid ja kummalise süst. esisild).
Ühesõnaga, müts maha, kui keegi omale originaal "kahe klaasiga" põrra toob ja sellega ka sõitma hakkab.
Mina plaanin küll kunagi vanema põrra soetada aga mitte originaali, sest minu jaoks on põrra juures tähtis ka sihipärase tarvitamise võimalus...
Postitatud: R Nov 10, 2006 11:23 am
Postitas Mart
Väikese kaheosalise tagaaknaga varianti toodeti 1952. aastani ja ühtegi selle perioodi masinat pole siinmail minuteada nähtud. Edasi kuni '59. aastani oli väike üheosaline ovaalne tagaaken - neid vist ka pole. Üks Saksa numbritega '59 aasta masin käis küll mõned aastad tagasi klubi üritustel, aga selle praegune saatus on teadmata.
Segadust võivad põhjustada müügilolevad "retro-style" tagaaknad. Need on sellised plekitükid, mis sobivad täpselt hilisema põrra tagaakna avasse ja melle sees on väike kaheosaline aken.
Postitatud: N Nov 16, 2006 12:48 am
Postitas Style
Palun, järjekordne pakkumine Rootsist: '53 Põrnikas 500 SEKiga. Vajab tugevat taastamist, loomulikult...
http://www.worldlingo.com/S1790.5/trans ... Fca%3D11_s