Küsimus Käferi ja Karmann-Ghia kohta
Moderaator: ingmar
Küsimus Käferi ja Karmann-Ghia kohta
Liikmete autosid ja nende vanust vaadates ei ole kellegil 50ndates toodetud põrnikat. Kas lihtsalt pole klubiga liitunud ja teadjamad mehed teavad et on või puudubki sellisest aastast liikur. Mõtlen just tagant 2 topelt aknaga põrnikat. Ja kui see puudub siis mis on vanim Eestis teada olev põrnikas. On keegi ARK järele uurinud ?
Ja kuidas siis õigemini lugu selle topelt aknaga põrnika täpne mudel oleks ? Mis kirjutatakse dok lahtrisse 2 topelt aknaga pärnika puhul. Kas mingi typ.... või midagi säärast ?
Ja teine küsimus oleks siis kas Eestis leidub ka mõni Karmann-Ghia ?
Ala310
Ja kuidas siis õigemini lugu selle topelt aknaga põrnika täpne mudel oleks ? Mis kirjutatakse dok lahtrisse 2 topelt aknaga pärnika puhul. Kas mingi typ.... või midagi säärast ?
Ja teine küsimus oleks siis kas Eestis leidub ka mõni Karmann-Ghia ?
Ala310
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
noh... kurjad keeled väidavat, et on olemas (ja nüüdseks vist täiesti korras) karmanni T34 "hainina", mis on veelgi haruldasem, kui "tavaline" karmann ghia. lubatakse juba mõnda aega teda avalikusele näidata... ehk on järgmine aasta see hea? lisaks olen kuulnud spekulatsioone veel ühest... aga selle juttudest on minu mälestused hajusad...
ha mis puutub split-põrnikasse, siis sellist minu teada eestis pole. vähemalt pole kuulda olnud, et keegi oleks toonud või leidnud/avastanud. isegi ovali, spliti järglast, pole teada. kunagi kuulsin jutte, et Ene '65 põrnikas on vanim. Praegu tean, et (jajah, see masin veel ei liigu, pole veel ehituses ja pole ammugi veel klubis... aga... ) Aivari buss on vist oma '60 väljalaske aastaga vanuserekordi lähedal.
aga mida teavad vanamad ja kogenumad klubilised?
ha mis puutub split-põrnikasse, siis sellist minu teada eestis pole. vähemalt pole kuulda olnud, et keegi oleks toonud või leidnud/avastanud. isegi ovali, spliti järglast, pole teada. kunagi kuulsin jutte, et Ene '65 põrnikas on vanim. Praegu tean, et (jajah, see masin veel ei liigu, pole veel ehituses ja pole ammugi veel klubis... aga... ) Aivari buss on vist oma '60 väljalaske aastaga vanuserekordi lähedal.
aga mida teavad vanamad ja kogenumad klubilised?
nooo jahh
Eelmine aasta Kui kasutajale saar oma punase 1300 müüsin siis pakuti ka kahe klaasiga põrnikat. Nimelt praeguseks hetkeks ei oska muud kosta. Vähemalt kere pidi olemas olema ja see ongi ju põhiline. Vist pidi juppideks laiali olema, aga arvan et isegi kui aint kere saaks oleks sellel ju eestis tahtjaid või mis ?
Ja isegi kui dok pole, saaks ta eestisse arvele. Sest mootorratastega olen kül saanud ilma dok arvele. Kirjutatakse avaldus et seoses nsvl dok kadumisega pla pla pla soovin teostada esmaregistreerumist esmakordselt EV andmebaasi jne jne pla pla ja vaadatakse avaldus tallinnas üle ja siis tuleb nõusolek ARK kas ja või ei.
Plaan oli juba üleelmine aasta, et kui saaks selle kere kätte siis värviks Herbie lahendusena ära vanakooli mudeli!
Pean siis oma vanad tutvused ülesse soendama, mis aastatega on ära kadunud ...
Ja isegi kui dok pole, saaks ta eestisse arvele. Sest mootorratastega olen kül saanud ilma dok arvele. Kirjutatakse avaldus et seoses nsvl dok kadumisega pla pla pla soovin teostada esmaregistreerumist esmakordselt EV andmebaasi jne jne pla pla ja vaadatakse avaldus tallinnas üle ja siis tuleb nõusolek ARK kas ja või ei.
Plaan oli juba üleelmine aasta, et kui saaks selle kere kätte siis värviks Herbie lahendusena ära vanakooli mudeli!
Pean siis oma vanad tutvused ülesse soendama, mis aastatega on ära kadunud ...
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: nooo jahh
Herbie oli ju suure tagaaknagaala310 kirjutas:Plaan oli juba üleelmine aasta, et kui saaks selle kere kätte siis värviks Herbie lahendusena ära vanakooli mudeli!

Siis, kui ma veel terve olin
ja viitsisin "Leiunurka" täiendada, oli silma jäänud päris mitmeid pre67 põrrasi Rootsis ja suht odava hinnaga (alla 10 kSEK). Ka hiljuti oli märgata ühti split'ti, väidetavalt komplektset, 1500 SEKi eest. Aga, nagu ma aru sain ja ka kõrval teemas arutusel, on Põrnikaklubi siiski fun, mitte tehnikahuviliste ühendus.

- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
kui ma juba siin teemas mölisema hakkasin...
loomulikult on fun tore, sealt see nimigi ju pärineb
aga näha autot veeremas nii nagu viiekümmne tollendamal aasta, see on omaette kogemus ja nauding.
et vaidleksin vastu. st meil on igasugu koolkonna inimesi. on tõsiuskseid originaliste (noh, need kes originaali taga ajavad), on tuuninguinimesi, on keskteel kõindiajid. kes tahab 100% originaali, sel peab rahakott ikka SUURE puuga seljas olema sest selline suund on röögatult kallis. mitte et mingi tuuning odav oleks, aga minuarust siiski odavam. enamuse määrab ära selle hobi finantseerimise võimalus ja soov.Style kirjutas:Aga, nagu ma aru sain ja ka kõrval teemas arutusel, on Põrnikaklubi siiski fun, mitte tehnikahuviliste ühendus.
loomulikult on fun tore, sealt see nimigi ju pärineb

Re: nooo jahh
Pidasingi silmas vanakooli keret Herbie´na sest tavaline on 1 suure aknagaala310 kirjutas:kui saaks selle kere kätte siis värviks Herbie lahendusena ära vanakooli mudeli!
...

Re: nooo jahh
Olen suhelnud ühe rootsi ja ühe soome "kahe klaasiga" põrnika müüjaga. Kummagagi ei läinud asjaks.ala310 kirjutas:Eelmine aasta Kui kasutajale saar oma punase 1300 müüsin siis pakuti ka kahe klaasiga põrnikat. Nimelt praeguseks hetkeks ei oska muud kosta. Vähemalt kere pidi olemas olema ja see ongi ju põhiline. ...
Rõhk on nimetusel "kahe klaasiga", sest enamuses on nad "kahe klaasiga" küll aga uuemad põrrad. Originaal "kahe klaasiga" põrral on väga haige veermik (trossiga pidurid ja kummalise süst. esisild).
Ühesõnaga, müts maha, kui keegi omale originaal "kahe klaasiga" põrra toob ja sellega ka sõitma hakkab.
Mina plaanin küll kunagi vanema põrra soetada aga mitte originaali, sest minu jaoks on põrra juures tähtis ka sihipärase tarvitamise võimalus...
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Väikese kaheosalise tagaaknaga varianti toodeti 1952. aastani ja ühtegi selle perioodi masinat pole siinmail minuteada nähtud. Edasi kuni '59. aastani oli väike üheosaline ovaalne tagaaken - neid vist ka pole. Üks Saksa numbritega '59 aasta masin käis küll mõned aastad tagasi klubi üritustel, aga selle praegune saatus on teadmata.
Segadust võivad põhjustada müügilolevad "retro-style" tagaaknad. Need on sellised plekitükid, mis sobivad täpselt hilisema põrra tagaakna avasse ja melle sees on väike kaheosaline aken.
Segadust võivad põhjustada müügilolevad "retro-style" tagaaknad. Need on sellised plekitükid, mis sobivad täpselt hilisema põrra tagaakna avasse ja melle sees on väike kaheosaline aken.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Palun, järjekordne pakkumine Rootsist: '53 Põrnikas 500 SEKiga. Vajab tugevat taastamist, loomulikult...
http://www.worldlingo.com/S1790.5/trans ... Fca%3D11_s
http://www.worldlingo.com/S1790.5/trans ... Fca%3D11_s