2. leht 3-st

Postitatud: L Juun 13, 2009 2:34 pm
Postitas jeff01
Mõtlesin miskit sellist: Pilt
Kui originaal sisselaskeid vaadata EFI autodel siis need ju suures osas valuplönnid mille valmistamisel peetud pigem silmas odavust, lihtsust ja mitte võrdset gaasijaotust. trompeteid neis sees ei ole ja toimivad ju nad kõik :) Kui kolde tegi Peep siis on miskit ikka arvestatud ja usun et maht on sobiv.....nii nagu ma ise peebult õppinud olen on se oluline gaasi reageerimiskiirusele ja jämedalt öeldes võiks sisselaske kolle olla ~1-1,5 kordne mootori töömaht.
Mis nukkvõll sul sees on? vabalthingava suure ülekattega nukkvõll pole just parim lahendus turbomootorile........ise samamoodi libedal jääl sest mitte standard nukk sees ja andmeid ei tea (Peab kunagi kraadima hakkama teda)

Re: Indreku `66

Postitatud: K Sept 09, 2009 2:08 pm
Postitas Indrek
Update: üleeile tõin põrra Tallinnasse, lootuses, et nüüd hakkan ennast liigutama :oops:

Esialgu on vaja lisada radikas, teha torutööd ja remontida käigukast (loobib teatud tingimustes st. käiguga pidurdades 2. käiku välja). Siis tuleb doonorilt eemaldada vajalikud organid ja instaleerida need põrrale.

PS. kas Lp. TarkadeKlubil on ideid salongisoojenduse tarvis? Enda esimene idee oli installida Lada soojendus aga võibolla on keegi kohanud midagi paremat?

Re: Indreku `66

Postitatud: K Sept 09, 2009 2:17 pm
Postitas ingmar
vaido kruvist just golf1 oma maha ja aretas pikki plaane, kus see asuma hakkab. kuna pole minu auto, siis kuulasin targa näoga ja midagi meelde ei jätnud :)

Re: Indreku `66

Postitatud: K Sept 09, 2009 3:44 pm
Postitas Indrek
ingmar kirjutas:vaido kruvist just golf1 oma maha ja aretas pikki plaane, kus see asuma hakkab. kuna pole minu auto, siis kuulasin targa näoga ja midagi meelde ei jätnud :)
No näed, tuletage kahepeale meelde ja pange pildid kah juurde :wink:

Juhul, kui Sa räägid muidugi salongisoojendusest.

Re: Indreku `66

Postitatud: K Sept 09, 2009 4:19 pm
Postitas ingmar
salongisoojendus jah. aga pilti pole teha, maha sai jupp kruvitud alles eelmine nädalavahe ja enne salongisoojuse tekitaja installi tuleb peale aretada kogu mootor + jahutus. kas vaido ka pilte teeb (mida ta VÕIKS, kui mitte PEAKS), seda maitea

Re: Indreku `66

Postitatud: K Juul 31, 2013 4:32 pm
Postitas Indrek
Eile õhtul lisasin sellise ilusa tüki plekki.
Nüüd on vaja lisada veel kütusepaak. Eelmise kütusepaagi tõmbas pump nii kortsu, et sinna vaevalt 10 liitrit sisse mahtus... 8)

Re: Indreku `66

Postitatud: N Dets 12, 2013 10:26 am
Postitas Indrek
Endale ja ka kaaskannatajatele meeldetuletuseks: vaadake järgi, mis on trumli sees ;)
Eile alustasime sõbraga põrnika ettevalmistamist Talveralliks ja see oli põnev... Oli ju varemgi olnud probleeme piduritega: esipidurid rakendusid ebaühtlaselt ja vahest ka kuumenesid kahtlaselt.
Ekspedi poeketist tellisin uued vidinad: klotsid (919-104), vedrud (QB-105-0521/522) ja silindrid (ME-04-0044/45). Kõik asjad olid kummaliselt odavad.
Kas teate, kui mugav on põrnikal pidureid remontida? Minul küll oli ;) eemaldades trumli, pudenes kogu trumli sisu ise välja.

Sõbrale võiks soovitada...

Re: Indreku `66

Postitatud: N Dets 12, 2013 10:30 am
Postitas ingmar
kesse kurat NII VARA valmistuma hakkab?? nii võib ju masin... valmis saada enne... vanasti käis ikka teisiti, viimane öö käis töö. vahest lausa kitsas Elva garaazhis...

Re: Indreku `66

Postitatud: N Dets 12, 2013 2:09 pm
Postitas Indrek
ingmar kirjutas:kesse kurat NII VARA valmistuma hakkab?? nii võib ju masin... valmis saada enne... vanasti käis ikka teisiti, viimane öö käis töö. vahest lausa kitsas Elva garaazhis...
No tegelikult pean tunnistama, et kõik ei ole päris nii nagu paistab ;)
Nimelt käib meil automajandis ökonoomitamine ja see eeldab seda, et iga liikur on ka igal ajahetkel sihipäraselt kasutatav ehk põrnikas peab olema lahinguvalmis igal ajahetkel, mitte ainult 2-3 tundi enne Talveralli starti 8)

Re: Indreku `66

Postitatud: E Jaan 13, 2014 4:46 pm
Postitas Indrek
Sissekanne päevikusse:
Jõulupühade ajal: https://www.facebook.com/indrek.orav.9/ ... eam_ref=10

Täna käis põrnikas elukogemust saamas sillastendis. Eelnev kogemus rääkis sellest, et põrnik tahab hirmsasti otse minna, seega otsisin interneedusest mingitki lahendust.
Üheks lahenduseks pakuti: Recommended Setup Summary:

FRONT – SWINGAXLE BEETLE

2 Sway-A-Way adjusters top and bottom. Cofap or KYB Gas shocks
2 extra-eccentric camber adjusters.
Front –2 degrees negative camber
At least 3 degrees (preferably 5) positive caster
5mm (6/32-7/32”) Toe-out
18mm (3/4”) Sway bar
195/60/14 tires
Front MUST be 1” higher than the rear ride height.
REAR – SWINGAXLE BEETLE

Sway-A-Way Camber Compensator. Cofap/KYB Gas shocks only
-2 deg negative camber
2-3mm (3/32-1/8”) Toe-in
205/60/14 tires
Shimmed up Z bar
Rear MUST be 1” lower than the front ride height.

Ok, esiots ongi tiba kõrgemal ja 3kraadi positiivset Casterit näitas masin peale seibide lisamist silla alumisele torule.
Toe-out regullisime 0,20 kraadi, lihtsalt peast arvutades tundus see õige olevat (apataat ei osanud meile millimeetreid näidata).
Ja Camber sai ilusti -2kraadi tänu uutele eksentikutele :)

Tagarattad olid suht soovitud asendis, ainult vasak pool istub natuke sügavamal... peab vist torsiooni reguleerima.

Igatahes on põrnik nüüd palju paremini sõidetav. Julgen selliseid modifikatsioone soovitada! 8)

Re: Indreku `66

Postitatud: E Jaan 13, 2014 6:16 pm
Postitas jeff01
Väga lahe, et keegi nagu "päris" asju kah teeb oma põrnikal mitte ei kleebi aknale kleepsu või ei paigalda lille hoidjat armatuuri külge. :D Ilmselt on sinu põrnikas just see millega ma enim proovisõitu sooviks kui lumi maas on.

Re: Indreku `66

Postitatud: E Jaan 13, 2014 8:10 pm
Postitas bill
[quote="Indrek"]Sissekanne päevikusse:
Jõulupühade ajal: https://www.facebook.com/indrek.orav.9/ ... eam_ref=10

...kas tagaklaas seekord sobis?

Re: Indreku `66

Postitatud: E Jaan 13, 2014 9:10 pm
Postitas jeff01
ajuvaba :S Täiesti haige.

Re: Indreku `66

Postitatud: T Jaan 14, 2014 10:12 am
Postitas Indrek
bill kirjutas:
Indrek kirjutas:Sissekanne päevikusse:
Jõulupühade ajal: https://www.facebook.com/indrek.orav.9/ ... eam_ref=10

...kas tagaklaas seekord sobis?
Jaa!! Suured tänud veelkord!
Sul vist esiklaasiga väga kiire pole? Hajutan kulusid ;)

Re: Indreku `66

Postitatud: T Jaan 14, 2014 11:37 am
Postitas Teet
Indrek kirjutas:Sissekanne päevikusse:
Jõulupühade ajal: https://www.facebook.com/indrek.orav.9/ ... eam_ref=10
...mida inimesed, kel pole ei nägu ega raamatut ei näe ;)