Re: Tobre type 1 '70
Postitatud: N Mär 17, 2016 12:39 am
Täna siis juhtus selline lugu:
ikka.tobre kirjutas:Kuidas on, kas siinne rahvas tahab uusi pilte ja progressi ka näha?
Jah, nii on. Kuigi peab ütlema, et alguses väga selle peale ei mõelnud ning üleüldse sai alusmaterjal 5 aastat tagasi ostetud. Jeffist on olnud ikka suur abi otsustamaks, mis on ilus ja mis on kole. Dashboardi osas panen mõned pildid kohe üles, mis annab ettekujutust, milline dashboard välja nägema hakkab.minu näpud jätkuvalt püsti ja saan nüüd ka aru, miks alusmaterjaliks pre-67 oleks tarbetu olnud: kogu välimus on ju niiehknaa selline ning küllap ka interjöör (sh dashboard) natuke viisakam saab, kui post-67 näotu plastmass
Nende kelladega sai üldse palju nalja. Ma arvan, et ma ei liialda, kui ütlen, et ajasin sobivaid kellasid taga reaalselt 3 kuud. Mul olid mõned kriteeriumid, millest taganeda ei tahtnud.(Su ühel pildil demotav spidomeeter on muidugi huvitava skaalaga - 120kmh on poolepeal. Praktilisem oleks vast kolmandiku võrra lühem skaala - isegi kui teatud tingimustes peaks skaala tagumise otsa näit oluline olema, siis sellistel puhkudel saab ju taskus oleva kõnemasina vms-ga seisu kontrollida.
Jah, midagi teha ei ole, kahjuks kõiki asju ette ei näe. Täpselt samamoodi ei näinud ette ka tagumiste parkimisandurite asukohti. Ka need augud said siis teha, kui värv peal. Aga no pole viga, pärast augu äärele ilusti värv peale ja loodame parimat. Ja ma ei usu, et need augud veel viimasteks jäävad.nn pasunaaukude tekitamine muidugi (kahu)rõõmu - ei näe ju kõiki pisidetaile kohe alguses. Samas plasttiiva puhul pole ju tehniliselt vahet, kas auk teha enne- või pärast maalritöid.
Tõsi, veermikus suuri muudatusi tegema ei hakanud. Trummelpidurid ketaspiduritega asendatud ja sellega see suuresti piirdus. Samas nagu ma ütlesin, et toorik oli olemas juba varem sellisest ajast, kus ma veel ei teadnudki, et IRS olemas on. Ilmselt Jeff oskab paremini kommenteerida, kui palju parem IRS on, aga selge on see, et enam seda muutma ei hakka ja pole vast hullu. Hetkel on ainult minu kõige suurem mure sellega seoses, et kui paak kütet täis läheb ja kõik kola autos on, et kas auto asend jääb normaalne. Algselt oli toorikul ikkagi perse maas ja esiots korralikult laes.tooriku juurde naastes - kas praegu tagasi vaadates poleks moodsama veermikuga ("Superid"?) doonor parem mõte olnud? Plekid / ning sobitaks ju ilmselt vana kah külge - torsioon on aga siiski torsioon ja veermik tundub Su masinal kõige tagasihoidlikum / tehniliselt mittetänapäevane osa.
aga mõlemas kategoorias ei saa Hippy aparaatide Vanuse vastu naljalt keegi praeguEestis.urbaan kirjutas:Kui see buss valmis saab on aastakümneteks eestis t2 ehitused poolkõvad projektid, kuna latt on nii kõrgel, et ma tahaks näha, kes selle üle lööb
VW t2 Bay Window de-luxe walk through
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.p ... 605#p17605" onclick="window.open(this.href);return false;