Tobre type 1 '70
Postitatud: N Juul 02, 2015 1:03 pm
Tere foorumlased,
Nüüd jõudis siis kätte aeg, kus kergitan natuke saladuseloori oma eelnevas topicus (http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=10&t=1450" onclick="window.open(this.href);return false;) väljakäidud lubadustele. Nagu öeldud, jääb vana teema unustuste hõlma.
Aga nüüd siis väike sissejuhatus. Minu eesmärgiks on ehitada hobiauto, millega kannatab suviti ilusate ilmadega ringi vurada, tahan sõita nagu kultuurne inimene, tahan tunda mõnu ehitusprotsessist, teada kuidas iga mutter ja seib on oma kohale asetatud, teha asju oma käe järgi ja nii, kuidas mulle tundub, et mulle meeldib, tahan teha käsi õliseks. Seepärast ei sobi ükski juba valmis auto.
Selles protsessis aitab mind mehhaanik, insener, võib isegi öelda, et mõnes mõttes kolleeg ja sõber - jeff. Ilma temata ei oleks see protsess võimalik.
Aga nüüd asja kallale. Mõtlesin, et ei hakka teid kõikide oma plaanidega detailselt kohe ära tüütama, siis jääb väike üllatusmoment ka hilisemaks.
Kuna pilte on palju ja siia teen ainult väljavõtte, siis kogu albumit saate vaadata siit: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3979/page1
Saladuseloori võib muidugi juba kergitada ja avalikustada, et südameks läheb masinale 2L type 4 mootor
Antud mootorile on siis plaanis panna Porsche style cooling, mille kohta postitasin eelmisesse teemasse väikese teaseri näitlikustamaks lõpptulemust. Karpad viskame minema, läheb peale sissepritse.
Algab demontaaž
Antud isendit oli juba varasemalt natuke tuunitud. Tagumiste istmete taga oli subwoofer koos suhteliselt korraliku võimuga, samas stereo oli saast. FM sagedust sai vahetada ainult 0.5MHz võrra. Võite aimata, kui vähe kanaleid leidub. Lisaks oli peale pandud alarm ning kesklukk. Need ideed kavatsen uuel autol säilitada. Istmed nagu pildil näha. Kui keegi tunneb nende vastu huvi, võib küsid, et endale saada. Uuele autole lähevad ühed teistsugused istmed, millised - hetkel veel ei avalda.
Kas keegi oskab pakkuda, mis vidin seal istmete peal pakendis on? Vihjeks on see, et see gadget leiab uuel autol kasutust.
Ristid sisse, et midagi ei nihkuks.
Enne meidki on siin keegi parandustööga tegelenud, aga roosteuss on töö vahepeal ikkagi üle võtnud.
Samas üldiselt võib öelda, et kere ja põhi oli kaunikesti heas seisus.
Saabus esimene kastitäis kraami. Näha on, et pikkade näppudega mehed on juba kallal. Aga mis kastis sees on?
Jah, nii on. Igale rattale ketaspidurid poldimustriga 5x130. Muidugi nagu juuresolevalt pildilt näha, siis 50% pakist saadeti vale kraam, mis siiski hiljem kenasti ümber vahetati.
Siit hakkab juba paistma väike värvikombinatsioon.
Esisillale madalduskomplektid vahele.
Saabusid ka veljed
Kui keegi juhuslikult ei näinud, siis sellised.
Ajutine marrage
Loomulikult kõik küsimused, kommentaarid ja ettepanekud on igati oodatud.
Ikka head,
Tõnis
Nüüd jõudis siis kätte aeg, kus kergitan natuke saladuseloori oma eelnevas topicus (http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=10&t=1450" onclick="window.open(this.href);return false;) väljakäidud lubadustele. Nagu öeldud, jääb vana teema unustuste hõlma.
Aga nüüd siis väike sissejuhatus. Minu eesmärgiks on ehitada hobiauto, millega kannatab suviti ilusate ilmadega ringi vurada, tahan sõita nagu kultuurne inimene, tahan tunda mõnu ehitusprotsessist, teada kuidas iga mutter ja seib on oma kohale asetatud, teha asju oma käe järgi ja nii, kuidas mulle tundub, et mulle meeldib, tahan teha käsi õliseks. Seepärast ei sobi ükski juba valmis auto.
Selles protsessis aitab mind mehhaanik, insener, võib isegi öelda, et mõnes mõttes kolleeg ja sõber - jeff. Ilma temata ei oleks see protsess võimalik.
Aga nüüd asja kallale. Mõtlesin, et ei hakka teid kõikide oma plaanidega detailselt kohe ära tüütama, siis jääb väike üllatusmoment ka hilisemaks.
Kuna pilte on palju ja siia teen ainult väljavõtte, siis kogu albumit saate vaadata siit: https://www.flickr.com/photos/130777810 ... 3979/page1
Saladuseloori võib muidugi juba kergitada ja avalikustada, et südameks läheb masinale 2L type 4 mootor
Antud mootorile on siis plaanis panna Porsche style cooling, mille kohta postitasin eelmisesse teemasse väikese teaseri näitlikustamaks lõpptulemust. Karpad viskame minema, läheb peale sissepritse.
Algab demontaaž
Antud isendit oli juba varasemalt natuke tuunitud. Tagumiste istmete taga oli subwoofer koos suhteliselt korraliku võimuga, samas stereo oli saast. FM sagedust sai vahetada ainult 0.5MHz võrra. Võite aimata, kui vähe kanaleid leidub. Lisaks oli peale pandud alarm ning kesklukk. Need ideed kavatsen uuel autol säilitada. Istmed nagu pildil näha. Kui keegi tunneb nende vastu huvi, võib küsid, et endale saada. Uuele autole lähevad ühed teistsugused istmed, millised - hetkel veel ei avalda.
Kas keegi oskab pakkuda, mis vidin seal istmete peal pakendis on? Vihjeks on see, et see gadget leiab uuel autol kasutust.
Ristid sisse, et midagi ei nihkuks.
Enne meidki on siin keegi parandustööga tegelenud, aga roosteuss on töö vahepeal ikkagi üle võtnud.
Samas üldiselt võib öelda, et kere ja põhi oli kaunikesti heas seisus.
Saabus esimene kastitäis kraami. Näha on, et pikkade näppudega mehed on juba kallal. Aga mis kastis sees on?
Jah, nii on. Igale rattale ketaspidurid poldimustriga 5x130. Muidugi nagu juuresolevalt pildilt näha, siis 50% pakist saadeti vale kraam, mis siiski hiljem kenasti ümber vahetati.
Siit hakkab juba paistma väike värvikombinatsioon.
Esisillale madalduskomplektid vahele.
Saabusid ka veljed
Kui keegi juhuslikult ei näinud, siis sellised.
Ajutine marrage
Loomulikult kõik küsimused, kommentaarid ja ettepanekud on igati oodatud.
Ikka head,
Tõnis