Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...
urbaan kirjutas:Kuidas ta nende madaldus viguritega nii kõrge on?
Rattad pole veereda saanud (see annab vist ca 50mm kõrgust juurde - põrnikad on küll tungilt pääsedes väääga kikkis ) plus tühja ja klaasideta kere vähene mass?
Seda küll, et põrnikad ja T1-d sõidavad mõnda aega peale tungraualt pääsemist rehvide väliskülgedel on vana tõde Lihtsalt T2 tavaliselt nii kikkis pole."Pikubuss" on ju ka täiesti tühi kere ja ilma madaldatud käändmiketa vaid kitsendatud ja reguleeritava sillaga, mis iseenesest on sama madaldus aste, kui antud buss oma käändmikega( ca 8-9 cm).Paanika põhjus on see, et ma ise tellisin samad käändmikud kuigi jah ma panen käänud kuid modin igal juhul ka silda, ehk madalale langen ma igaljuhul :)Loodetavasti 15 cm minimaalselt.
ei ei valgeks ei jää see buss kindlasti
samuti ei kileta ma ka teda ära see rohkem kaubiku ja takso teema kuigi jah on ka ägedaid kileprojekte hobi/sport jms. projektides
passis olev märkus roheline-mitmevärviline jääb kehtima
eks kindlasti kohtume ja kohtume ka teistega kui see "üks kevad" kätte jõuab
MeelisV kirjutas:ei ei valgeks ei jää see buss kindlasti
samuti ei kileta ma ka teda ära see rohkem kaubiku ja takso teema kuigi jah on ka ägedaid kileprojekte hobi/sport jms. projektides
passis olev märkus roheline-mitmevärviline jääb kehtima
eks kindlasti kohtume ja kohtume ka teistega kui see "üks kevad" kätte jõuab
Aga miks mitte aknaalusest valtsiringist allapoole buss roheliseks kiletada? Akende ja katuse osa jätad nii nagu on, klassikaliseks valgeks.
Nii jääb sul võimalus kasvõi iga aasta erinevat rohelist kile kasutades bussile uus ilme anda ning pealegi ei pea põdema iga väiksema kriimu või kivitäkke pärast.
Tänapäeva kiletehnoloogia väga hea taseme juures oleks patt selline võimalus lasta kasutamata
aga rongi lõppu läheb hoopis see pisar nr.2 http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=49855" onclick="window.open(this.href);return false;
see projekt on olnud hetkel küll külmutatud aga mitte lõplikult - ootas oma mõtet ja motivatsiooni mis nüüd järjest kasvab
Jarmoga on ka seda pisara maalimise mõtet juba arutatud.
See matitamine on ulme töö. Edu sulle sellega! Soovitan omalt poolt, et mõtle väga hästi läbi, milliseid pindasid pigitad ja milliseid kannataks ainult nn, poroloon mummuga teha. Kui ma oma bussi uuesti teeksin, siis tõenäoliselt katust ei pigitaks enam, vaid paneks lihtsalt mummu ja paar pigi triipu.
Kõige tähtsam jah mootori ruum, selle ma tegin seestpoolt ka paksu mummuga üle ja väljast pigiga nagu sinulgi. Kuid... kõik selle töö võid jätta tegematta kui sa ei areta taha sisse, kõige tagumise piilari sisepinna peale, mingi pigi ja polstri kombo lahendust. Minu bussil olid seal esialgu pigimati ja polstriga tehtud kattepaneel. Kui pigimatt järgi andis ja kattepaneel sealt maha kukkus, oli mootori müra kohe toas ja mitte vähe!