1. leht 1-st

Buss, Typ2 T2, 1978, 1.6 dualport

Postitatud: K Jaan 12, 2005 10:21 pm
Postitas mart154
Niisiis, minu väikseke...
Projekt on parasjagu pooleli...
Eestisse on masin tulnud kunagi 90-ndate alguses, Soomest, 5000 krooni eest, siis oli ta veel päris kobe liikur. Uhke tunne oli kohe, ikkagi välismaa masin(siis ei olnud kuigi palju lääne masinaid veel)

Midagi eriti veel tehtud ei ole. Uus põhi on kunagi alla keevitatud.
Tehasest on ta välja tulnud panelwanina. Enne mind on saanud aknad endale ka tahaossa. Nüüd minu käes siis saab õiged aknad, tänu Ingmarile.

Rooste suhtes on asjad vägagi hästi, nähes taastamata masinaid ümberringi. 2 väikest keevituselappi "tavapärastesse" kohtadesse pluss tagumise rattakoopa tagumised nurgad...

Postitatud: K Mär 30, 2005 10:33 pm
Postitas mart154
vahepeal natuke mootorit näpitud... natuke veel lapiga nühkida, natuke värvida...
igatahes tänud Aivarile kolvirõngaste hangeldamise eest. :P

eks see kere ole kah kusagil maapeal. :wink: sellest teeme juttu siis, kui õige aeg käes on!

Postitatud: N Mär 31, 2005 9:11 am
Postitas ingmar
hm... ei oska 100% kindlalt kommenteerida, miks pilt pole nähtav... aga pakun, et see on see lollakas zone.ee poolt genereeritav teade kookide ja muus pahna kohta...
mart, ehk uploadid pildi, mitte ei lingi?

Postitatud: E Apr 18, 2005 2:00 pm
Postitas mart154
nii, vahepeal sai leiutatud õlifilter :D
doonoriks siis 1.7 type 4 mootori filtri jalg, tükk roostes rauda, M16x1.5 vindiga kolmik.

Rauale sai puuritud sobivad augud, et kinnitada jalg. lisaks veel augud läbi, et õli käima saaks. Külge keevitatud torumuhvid. üks on see ülalpool nimetatud kolmiku küljest lõigatu. Teist ei ole veel välja suutnud mõelda, kuna ei tea milline kraan sinna tuleb.

uue õlisüsteemi kõige kitsamad kohad on survetorud. läbimõõt ca 6mm. loodetavasti ei jää kitsaks. Ehk targemad oskavad kommenteerida

Nõrgimaks kohaks osutub arvatavasti õlifilter kuna kõik muu peaks vähemalt 50 atmosfääri kannatama :D

pikk jutt, s**t jutt. pildid

[/u]

Postitatud: N Mär 16, 2006 11:09 am
Postitas mart154
ühesõnaga, juhtus midagi imelikku ja ma sattusin jälle bussi juurde...
:lol: :lol:
ühesõnaga, natuke sai krunditud ;)
Ehk sel nädalavahetusel õnnestub jälle midagi teha... kui just "päristöö" maha ei murra.

Postitatud: K Mär 29, 2006 11:13 am
Postitas mart154
nüüd on päriskrunt kah seljas...
samas, asi hakkab vist jälle venima, sest vahepeal on soetatud üks kiirestisõitmise masin... seda vaja ehitada...

ja rahakott pole just puuga seljas.

Muide! Kui kellelgi on huvi, siis ka minul(mu bussil) on hind... :twisted:
aga see hind ei ole teps mitte rondi hind...
Niiet, kui kellelgi tõsisel huvilisel huvi, võib ju märku anda, ehk mõtlebki midagi välja :wink:

Postitatud: K Mär 29, 2006 10:35 pm
Postitas bill
sest vahepeal on soetatud üks kiirestisõitmise masin... tahad sa sellest äkki rääkida ! :D

Postitatud: N Mär 30, 2006 9:27 am
Postitas mart154
mis ma tast ikka räägin :D
on üks bemar... tööd on palju :D

rohkem võib sellest kuulda ehk mõnes teises foorumis...
Aga seda ka alles siis, kui esimesed kiiremad tehtud on.

Ahjaa, eesmärk on otse kiiresti sõita, mitte ringiratast.

Postitatud: K Okt 25, 2006 5:12 pm
Postitas mart154
nii, vahepeal annaks märku, et ma ikka päris ära surnud pole...

Tallinnast lõunasse tööd tegema käia on ikka paras piin :(
Aga vähemalt on ta krunidi all, ja esimene kiloke pahtlit ka peale määritud...

see pahtlimäärimine oligi viimane suurem sündmus eelmisel nädalavahetusel.

kipub kuidagi nii olema, et bemarisse kulub kõik raha ära... ja siis kui kõik kulunud on, tuleb bussi tegemise tuju peale :D