Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Postitatud: T Nov 25, 2014 10:44 pm
Tere mehed, mina tean mis sellest on saanud
Kuna tulemus ei saanud ikkagi hea viimane kord kui asjaga tegeleti, siis otsustasin teha paremini. Keerasime bussi külili, küljest tulid ära kõik osad mis üldse sai küljest ära võtta. Osaliselt käsiliivapritsiga parandustöö, siis krunt peale tagasi.
Seejärel kogu põhi kivikaitsega üle ja kõik uued jupid külge tagasi. Põhimõtteliselt ma ei pinguta üle kui ütlen et sellest bussist tuleb nagu uus auto. Vanu osasid on küljes ülimalt vähe. Kõik mis vähegi liigub ja kulub on asendatud uutega. Kõik detailid mis olid vähegi hõredamad sai välja lõigatud ja uutega asendatud.
Kui põhjaga ühelpool siis hakati keretöödega tegelema. Sisse on keevitatud uute istmete kinnitused ja muu vajalik. Sisu korralikult puhastatud-liivapritsitud. Sisepindadele läks krunt ja krundi peale mingisugune kahekomponentne polüuretaan mass mida kasutatakse kastikate kastide katteks. Peaks võtma hästi kinni müra ja kaitsma plekki vigastuste eest. Selle peale on veel plaan panna erineva paksusega pigimatid ja ja muud hellisummutus kamad. Muidugi palju õnne sellele mehe kes kunagi peaks seda kere keevitada proovima .
Viimase pildi peal on väike vihje uue värvi kohta, mootoriruumi sisepinnad on juba värvitud. Sisu kohta veel otsustanud pole aga ilmselt tuleb elevandiluu valge ja mingi muu teise värvi kominatsiooniga. Rool, käigukang, roolisammas ka valgeks.
Eks hoian siinseid elanike kursis edasise progressiga. Kuna hoog on uuesti sees siis juhtub iga päev miskit uut....
Kuna tulemus ei saanud ikkagi hea viimane kord kui asjaga tegeleti, siis otsustasin teha paremini. Keerasime bussi külili, küljest tulid ära kõik osad mis üldse sai küljest ära võtta. Osaliselt käsiliivapritsiga parandustöö, siis krunt peale tagasi.
Seejärel kogu põhi kivikaitsega üle ja kõik uued jupid külge tagasi. Põhimõtteliselt ma ei pinguta üle kui ütlen et sellest bussist tuleb nagu uus auto. Vanu osasid on küljes ülimalt vähe. Kõik mis vähegi liigub ja kulub on asendatud uutega. Kõik detailid mis olid vähegi hõredamad sai välja lõigatud ja uutega asendatud.
Kui põhjaga ühelpool siis hakati keretöödega tegelema. Sisse on keevitatud uute istmete kinnitused ja muu vajalik. Sisu korralikult puhastatud-liivapritsitud. Sisepindadele läks krunt ja krundi peale mingisugune kahekomponentne polüuretaan mass mida kasutatakse kastikate kastide katteks. Peaks võtma hästi kinni müra ja kaitsma plekki vigastuste eest. Selle peale on veel plaan panna erineva paksusega pigimatid ja ja muud hellisummutus kamad. Muidugi palju õnne sellele mehe kes kunagi peaks seda kere keevitada proovima .
Viimase pildi peal on väike vihje uue värvi kohta, mootoriruumi sisepinnad on juba värvitud. Sisu kohta veel otsustanud pole aga ilmselt tuleb elevandiluu valge ja mingi muu teise värvi kominatsiooniga. Rool, käigukang, roolisammas ka valgeks.
Eks hoian siinseid elanike kursis edasise progressiga. Kuna hoog on uuesti sees siis juhtub iga päev miskit uut....