1. leht 1-st

"slämmitud" putukas

Postitatud: N Apr 17, 2008 9:20 am
Postitas hgl
Tervitus!
Küsimus on Mind vaevanud juba pikemat aega.
Nimelt kas rehvid mitte ei kulu kahtlaselt serva pealt ära, kui on tagumised
rattad niimoodi kõveralt :P alla asetatud?
või on mingi spessial profiiliga rehvid?

Pildike pole vast just kõige parem aga saab asjast sotti küll, mis mõtlen:

Pilt

Postitatud: N Apr 17, 2008 6:15 pm
Postitas pppp
Kui toe-in õigesti paigas on, siis ei pidavat mingit hullu kulumist olema... Nii et slämm it :)

Postitatud: N Apr 17, 2008 7:15 pm
Postitas hgl
see võib kõlada nüüd väga nolgilikult ja asjatundmatult, kuid toe-in - wtf is dät :D?

ja Ma mõtlesin ka selle sõna slämmima peale, et see vist tähendab rohkem, et on madaldatud massinat hoopis??

milline oleks siis õigem sõna sellele viltustele rastatele??

Postitatud: R Apr 18, 2008 11:52 am
Postitas pppp
Slam on vist jah rohkem kõhu (peaaegu) vastu maad laskmine. Lääpas rataste kohta võiks vast öelda negative camber (ma ei tea, võib-olla on õhuga jahutajatel mingi oma släng kah veel selle kohta olemas).
Toe-in-i või õigemini toe kohta uurimist alusta vast siit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toe_(automotive)

Tegelt on nende kõikide asjade kohta ilusad maakeelsed terminid kah olemas (rataste külgkalle, kokku- ja lahkujooks jne), aga nende kohta vast raskem netist selliseid häid kokkuvõtlikke seletusi/artikleid leida.

Postitatud: K Apr 23, 2008 3:19 pm
Postitas ingmar
kaldus rattad tekivad "slämmides" swing-axle kastiga. IRSiga seda ei saavuta minu teada.

Postitatud: N Apr 24, 2008 11:01 am
Postitas pppp
Sõltumatu tagasild peaks Põrnikal vist semi-trailing arm-tüüpi (st õõtshoova sisemised kinnitused asuvad välimistest tagapool) olema? Ka sellisel juhul muutub ratta külgkalle üles-alla liikumisel. Kuigi jah, palju vähem kui swing axle tüüpi tagavedrustusega ja seda saab lihtsamalt korrigeerida kah.