1. leht 1-st
"slämmitud" putukas
Postitatud: N Apr 17, 2008 9:20 am
Postitas hgl
Tervitus!
Küsimus on Mind vaevanud juba pikemat aega.
Nimelt kas rehvid mitte ei kulu kahtlaselt serva pealt ära, kui on tagumised
rattad niimoodi kõveralt

alla asetatud?
või on mingi spessial profiiliga rehvid?
Pildike pole vast just kõige parem aga saab asjast sotti küll, mis mõtlen:

Postitatud: N Apr 17, 2008 6:15 pm
Postitas pppp
Kui
toe-in õigesti paigas on, siis ei pidavat mingit hullu kulumist olema... Nii et slämm it

Postitatud: N Apr 17, 2008 7:15 pm
Postitas hgl
see võib kõlada nüüd väga nolgilikult ja asjatundmatult, kuid toe-in - wtf is dät

?
ja Ma mõtlesin ka selle sõna slämmima peale, et see vist tähendab rohkem, et on madaldatud massinat hoopis??
milline oleks siis õigem sõna sellele viltustele rastatele??
Postitatud: R Apr 18, 2008 11:52 am
Postitas pppp
Slam on vist jah rohkem kõhu (peaaegu) vastu maad laskmine. Lääpas rataste kohta võiks vast öelda
negative camber (ma ei tea, võib-olla on õhuga jahutajatel mingi oma släng kah veel selle kohta olemas).
Toe-in-i või õigemini
toe kohta uurimist alusta vast siit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toe_(automotive)
Tegelt on nende kõikide asjade kohta ilusad maakeelsed terminid kah olemas (rataste külgkalle, kokku- ja lahkujooks jne), aga nende kohta vast raskem netist selliseid häid kokkuvõtlikke seletusi/artikleid leida.
Postitatud: K Apr 23, 2008 3:19 pm
Postitas ingmar
kaldus rattad tekivad "slämmides" swing-axle kastiga. IRSiga seda ei saavuta minu teada.
Postitatud: N Apr 24, 2008 11:01 am
Postitas pppp
Sõltumatu tagasild peaks Põrnikal vist semi-trailing arm-tüüpi (st õõtshoova sisemised kinnitused asuvad välimistest tagapool) olema? Ka sellisel juhul muutub ratta külgkalle üles-alla liikumisel. Kuigi jah, palju vähem kui swing axle tüüpi tagavedrustusega ja seda saab lihtsamalt korrigeerida kah.