Tervitus!
Küsimus on Mind vaevanud juba pikemat aega.
Nimelt kas rehvid mitte ei kulu kahtlaselt serva pealt ära, kui on tagumised
rattad niimoodi kõveralt alla asetatud?
või on mingi spessial profiiliga rehvid?
Pildike pole vast just kõige parem aga saab asjast sotti küll, mis mõtlen:
Slam on vist jah rohkem kõhu (peaaegu) vastu maad laskmine. Lääpas rataste kohta võiks vast öelda negative camber (ma ei tea, võib-olla on õhuga jahutajatel mingi oma släng kah veel selle kohta olemas). Toe-in-i või õigemini toe kohta uurimist alusta vast siit: http://en.wikipedia.org/wiki/Toe_(automotive)
Tegelt on nende kõikide asjade kohta ilusad maakeelsed terminid kah olemas (rataste külgkalle, kokku- ja lahkujooks jne), aga nende kohta vast raskem netist selliseid häid kokkuvõtlikke seletusi/artikleid leida.
Sõltumatu tagasild peaks Põrnikal vist semi-trailing arm-tüüpi (st õõtshoova sisemised kinnitused asuvad välimistest tagapool) olema? Ka sellisel juhul muutub ratta külgkalle üles-alla liikumisel. Kuigi jah, palju vähem kui swing axle tüüpi tagavedrustusega ja seda saab lihtsamalt korrigeerida kah.