1. leht 3-st

bussil üks silinder ei tööta?!

Postitatud: E Mai 14, 2007 11:32 pm
Postitas martr
kena kevadet!

mootor siis 2,0 51kw ja aasta 79-82 vahemikust
pole ise suurem mootoritundja, ehk kellegil tärkab idee.
ajasin bussi talvekorterist välja ja üks pütt ei tööta nagu,
kui bussile tagantpoolt läheneda, siis küünalde järjekord
märgitud plekile nii:
3 1
4 2
küünlajuhtmed jagajas päripäeva loetuna hetkel 4 3 2 1
ja ei tööta nagu siis number neli.
küünlajuhtmed ja küünlad uued, kui võtta küünal maha ja lihtsalt juhtme otsa, siis küünal sädet lööb. Kui küünal ilusti peal ja küünlajuhe maha võtta, siis ei tee mootor hääles mingit muudatust ja uuesti küünal maha võtta, siis nagu küünal bensune. Ja kui nüüd sõitsin jutti oma 50km, siis sõites nagu turtsub ja plõksib seal taga. Kui kõvasti gaasi anda siis sel hetkel ei turtsu, kui gaas täitsa maha lasta sõites, siis ka nagu jääb rahulikuks, kui aga nii kindlat kiirust tahaks hoida siis väristab nii iga sekundi tagant. Jõudu muidu niipalju jagus et ka 80nega sõita.
vaja varsti ülevaatusele minna, ja nii vast läbi ei lasta, et ehk on mõtteid?! [/b]

Postitatud: T Mai 15, 2007 12:29 am
Postitas Style
Ideekohaselt,võib ka pihusti õhtal olla: laseb ntx läbi ja uputab sädeme benssu ära.

Postitatud: T Mai 15, 2007 12:57 pm
Postitas saar
Mul oli sümptomitelt analoogiline lugu:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?t=819

Võibolla on abiks.

Postitatud: T Mai 15, 2007 1:48 pm
Postitas martr
lugesin ka seda mainitud teemat. oli tegu nagu 3 silindriga! mootor on mul natuke uuem (79-82, selle järgmise kere pealt), et kas võib olla, selle aasta mootoritel see pidurivõimendi voolik 4-nda silindri juurde ühendatud?

tegin illustreeriva joonise hetkeseisust, kus siis noolega näidatud nr 4 ei taha vedu võtta!

Postitatud: T Mai 15, 2007 1:52 pm
Postitas ingmar
minu arust on karpade sisselaksed samad. samas eetriga töötavat mootorit pritsida pole kunagi paha teinud - võibolla imetakse lisaõhku tihendi juurest. pottide surveid oled mõõtnud?

Postitatud: T Mai 15, 2007 6:31 pm
Postitas martr
hüdrotõukuri varras oli pesast välja roninud! nüüd korras siis jälle.

ja kõikides oli surve ~9,5 kanti, on see antud mootori puhul paras või ikka vähe?

Postitatud: R Juul 25, 2008 11:58 am
Postitas martr
Tere jälle, ajan siia vana teema otsa, kuna tundub, et sama probleem jälle käes!
mootor siis ikka 2.0, 51kw ja 79-82 kandilise õhu pealt!

üleeile hakkas vaikselt tõrkuma ja nüüd siis peale lähemat uurimist ja puurimist küünalde, juhtmete ja jagajakaane kontrolli, et jälle ikka seal hüdrotõukuril miskit viga!

tahaks hirmsasti ka augusti algul rõuge kanti tulla, aga näed, nagu eelmine aastagi, täpselt enne üritust viskab vimka!

kas keegi teab kohta, kus võetaks buss kiirelt ette, ja kui kiirelt ei saa, siis kas kuskil üldse võetaks, et vaataks mootori üle ja teeks korda.
kohas kus eelmine kord tehti, läks asi paari tunniga, aga too mees puhkusel.


Päikest
Mart

Postitatud: R Juul 25, 2008 12:48 pm
Postitas Style
Proovi, ntx, Hannesega jutule saada...

Postitatud: N Juul 31, 2008 5:20 pm
Postitas martr
nii sain tõukurid üle vaadatud, ja kõik oli ilus..

tuleb vist välja, et ongi see lisaõhu juurdesaamise probleem vist.
lähen otsin eetrit kuskilt.

aga kahjuks homseks vist korda, kui isegi on kindlalt see õhuprobleem, ei saa ja seega jääb kokkutulekule jällegi tulemata... :(

Postitatud: N Juul 31, 2008 5:23 pm
Postitas Style
Tuled laupäeval järgi, mis siin ikka! :)

Postitatud: N Juul 31, 2008 8:03 pm
Postitas martr
nonii, eeter sinna 3. ja 1. voolikuühenduse peale lastes ei mõjunud,
vaatasin,et see kolmik seal 3. juures on ilusti ka terve nagu ja sealt lähedalt ka.
et kas äkki on kuskil põhjaalt see pidurivõimu juurde minevas voolikus pragu - kas niikaugelt ka mõjub mootori tööle?
eeter mõjus muidugi siis kui otse õhupuhastaja sissevõttu lasin!

mis veel võib olla? karbussil misikit viga? või on ikka mingi klapp ära põlenud või kuidas seda öeldaksegi?

eelpool mainitud,et tihendi juurest saab äkki õhku - kus mis see tihend on täpselt?!

niipalju veel, et mõõtmisel oli jälle just tundemärgid selle lisaõhu teemaga kokkulangevad - HC oli mega kõrge ja CO pea olematu!
homme rooman kogu põhjaaluse sellle vooliku läbi!

aga häid mõtteid ootaks veel!

Päikest!

Postitatud: N Juul 31, 2008 10:21 pm
Postitas 90Deville
No aga proovi selles silindris surve ära mööta siis, äkki klapp on ära pölenud.

Postitatud: R Aug 01, 2008 1:50 pm
Postitas Kaarel
kas ikka kolb on sees :lol:

Postitatud: K Aug 06, 2008 10:05 pm
Postitas martr
njah, proovin siit ja sealt - kõik nö. 'autoremondikohad' on niiöelda kõrgekvalifikatsiooniga jahutusvedeliku valajad ja kui on uuem auto siis oskavad ka ehk õli vahetada - paras põldmarju korjama saata.

Kas keegi siin Eestimaal teab kohta, kus vaadataks mootor üle ja ka korda tehtaks. Ma siin paariaastase õhkjahutuse kogemusega ja üht-teist oskan juba ise vaadata kontrollida, aga päris head kogemust veel ei ole ja ka kohta - või kas on kõigil põrnikate ja busside omanikel kodus kõik remondiks vajalik olemas ja saab kõik ise tehtud?
lihtsalt puhkus jookseb ja ei saa korralikult põrisema mootorit...

Postitatud: N Aug 07, 2008 8:59 am
Postitas jeff01
Ma ei tea küll põrnika mootorist midagi aga soovitan siiski osta kompressiooni mõõtmise manomeeter ja sellega to mitte töötav silinder üle mõõta. (Maksab umbes 250.-) Kui bensiini saab ja säde on siis pole järelikult kompressiooni. Kui saad kinnitust kompressiooni puudumisele tasub viga otsida klappidest või nende mitte liikumisest, harvemal juhul katkisest kolvist aga selle variandi jätaks praegu viimaseks kuna pole midagi mis võiks ta lõhkuda. Oleks sa tartus aitaks hea meelega selle maani kus se mootor sarnaneb tavaliste mootoritega :D