T2 madalamaks
Moderaator: ingmar
T2 madalamaks
kes teinud ?
mida kasutasid ?
miks ?
mida teeks teisiti ?
olen saanud aru et lihtne lahendus on ees nn. drop spindle ja taga nn drop plates
annab suurusjärgus 6 cm madaldust ja vedrustus jääb originaalne
rääkige oma kogemusi ja arvamusi
k.a. vihjeid ostukohtadele.
näited eelmainitud lahendustega
https://www.airkewld.com/kb_results.asp?ID=28" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.airkewld.com/kb_results.asp?ID=20" onclick="window.open(this.href);return false;
mida kasutasid ?
miks ?
mida teeks teisiti ?
olen saanud aru et lihtne lahendus on ees nn. drop spindle ja taga nn drop plates
annab suurusjärgus 6 cm madaldust ja vedrustus jääb originaalne
rääkige oma kogemusi ja arvamusi
k.a. vihjeid ostukohtadele.
näited eelmainitud lahendustega
https://www.airkewld.com/kb_results.asp?ID=28" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.airkewld.com/kb_results.asp?ID=20" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: T2 madalamaks
mis muutub vedrustuses kui kasutada torsiooni nurka reguleerivat lahendust nagu see - kogemused
https://www.vwheritage.com/shop/bay-bus ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.vwheritage.com/shop/bay-bus ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: T2 madalamaks
Samuti mõtlen esisilla madalduse peale, aga tekkis küsimus selle SSP madalduse paigaldamise kohta (https://www.vwheritage.com/shop/bay-bus ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;)
Nimelt, torsioonitorus on keskel torsioonilehe paki ristlõikega ava, väljaspoolt keeratakse koonus selle koha pealt torsioonipaki sisse. Kas see paki ristlõikega ava peaks ringi käima? Nagu näiteks siin videos https://www.youtube.com/watch?v=9TLXMR89BXE#t=18s?
Mul on see ristlõikega ava paigas ja torsioonipakiga selle asendit pöörata ei õnnestu. Ma ei näe sellel SSP kitil mõtet seni kuni see keskosa torus ringi ei käi.
Kas saan millestki valesti aru või rakendan liiga vähe jõudu?
Nimelt, torsioonitorus on keskel torsioonilehe paki ristlõikega ava, väljaspoolt keeratakse koonus selle koha pealt torsioonipaki sisse. Kas see paki ristlõikega ava peaks ringi käima? Nagu näiteks siin videos https://www.youtube.com/watch?v=9TLXMR89BXE#t=18s?
Mul on see ristlõikega ava paigas ja torsioonipakiga selle asendit pöörata ei õnnestu. Ma ei näe sellel SSP kitil mõtet seni kuni see keskosa torus ringi ei käi.
Kas saan millestki valesti aru või rakendan liiga vähe jõudu?
Re: T2 madalamaks
siin räägib kah asjast
https://www.youtube.com/watch?v=PaThVu5rqSU" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=PaThVu5rqSU" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: T2 madalamaks
Ülaltoodud video räägib ilmselt teisest madalduskitist, mitte SSP omast. Video mille mina panin, oli lihtsalt näitiklustamiseks.
Kui vaadata SSP kiti, siis seal pole torsiooni ristlõikega toru komplektis, mille järgi eeldasin, et ilmselt peaks tehase jupp torus ringi käima VÕI ümber tehtama ringi käivaks.
Keegi on reaalselt seda SSP kiti siin paigaldanud?
Kui vaadata SSP kiti, siis seal pole torsiooni ristlõikega toru komplektis, mille järgi eeldasin, et ilmselt peaks tehase jupp torus ringi käima VÕI ümber tehtama ringi käivaks.
Keegi on reaalselt seda SSP kiti siin paigaldanud?
Re: T2 madalamaks
Torsioonitoru keskmes olev torsiooni ristlõikega metalljupptiblu kirjutas:Ülaltoodud video räägib ilmselt teisest madalduskitist, mitte SSP omast. Video mille mina panin, oli lihtsalt näitiklustamiseks.
Kui vaadata SSP kiti, siis seal pole torsiooni ristlõikega toru komplektis, mille järgi eeldasin, et ilmselt peaks tehase jupp torus ringi käima VÕI ümber tehtama ringi käivaks.
Keegi on reaalselt seda SSP kiti siin paigaldanud?
ehk keskmine torsioonipaki kinniti (ei tea kuidas nimetada) on tehasest torsioonitoru külge pressitud kolmest küljest ning neljandast küljest läheb sisse kruvi mis hoiab torsioonilehti läbi selle (täpsemalt kolme keskmist) paigal, alloleval pildil on näha, et sellel torsioonipaki keskmisel kinnitil on lohud sees.
Selleks, et see "hammastega" madaldus külge saada, tuleks kolmes küljes olevatele süvendid läbi puurida (mida vist silda alt võtmata ei tee) ning hiljem täis keevitada.
Kit, mis külge sai oli selline:
Kuna ise võtsin kogu silla algosadeks ja tegin ta tavapärase 4" asemele 3" kitsamaks (käändmikud ja amordid lähevad ümbertegemata alla).
Tööetapid: algmaterjal, vajaminev materjal ning uus vorm:
Tavaline vs 3" kitsam ja keskelt reguleeritav esisild ehk tulemus:
Üks endale kõrvale pandud inglisekeelne lehekülg:
http://pikksilm.planet.ee/buss/esisild/ ... 0front.htm
Kui on veel küsimusi, aitan hea meelega
Viimati muutis pikksilm, N Nov 24, 2016 12:05 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: T2 madalamaks
Suur tänu Pikksilm, vastasid kõigile mu küsimustele!
Re: T2 madalamaks
Või siis kindluse mõttes küsin - see torsiooni ristlõikega metallijupp jääbki lõpuks vabalt sinna sisse ringi käima? Tundub loogiline, sest vastase korral ei saaks kõrgust muuta. Huvitav kas see pole probleem, et ta lõpuks ühe poldiga seda torsioonipakki koos selle ristlõikega jupiga kinni hoidma jääb.
Re: T2 madalamaks
Lahtiselt jah sisse, muidu ei saa reguleerida. Meenub et torust sai ta kätte jõuga ning teda torusse tagasi pannes oli tükk tegemist ning pidin teda õrnalt pealt lihvima.tiblu kirjutas:Või siis kindluse mõttes küsin - see torsiooni ristlõikega metallijupp jääbki lõpuks vabalt sinna sisse ringi käima? Tundub loogiline, sest vastase korral ei saaks kõrgust muuta. Huvitav kas see pole probleem, et ta lõpuks ühe poldiga seda torsioonipakki koos selle ristlõikega jupiga kinni hoidma jääb.
Kestvuse osapealt tsiteerin klassikuid: Kui see oleks probleem siis sellest oleks netis räägitud/hoiatatud
Re: T2 madalamaks
Tõsi, kui sellel oleks mingi oluline puudujääk, siis seda ilmselt räägitaks ja seda ei müüdaks.
Siiski on tähtis ümberehitustel mõelda ka turvalisusele. Näiteks õõtsa käigu piirajaid tehas ilmselt niisama ei paigaldanud, madaldamisel aga võetakse need ära. Piirajad ilmselt pandi vedrustuse elementide (amordid, torsioon..) kaitseks või koguni, et vältida vedrustuse purunemisel ratta koopasse kinni vajumist, mis muudaks auto juhitamatuks?
Siiski on tähtis ümberehitustel mõelda ka turvalisusele. Näiteks õõtsa käigu piirajaid tehas ilmselt niisama ei paigaldanud, madaldamisel aga võetakse need ära. Piirajad ilmselt pandi vedrustuse elementide (amordid, torsioon..) kaitseks või koguni, et vältida vedrustuse purunemisel ratta koopasse kinni vajumist, mis muudaks auto juhitamatuks?
Re: T2 madalamaks
Kui see oleks probleem, siis sellele oleks lahendusena need piirajad ikkagi pandudtiblu kirjutas:Tõsi, kui sellel oleks mingi oluline puudujääk, siis seda ilmselt räägitaks ja seda ei müüdaks.
Siiski on tähtis ümberehitustel mõelda ka turvalisusele. Näiteks õõtsa käigu piirajaid tehas ilmselt niisama ei paigaldanud, madaldamisel aga võetakse need ära. Piirajad ilmselt pandi vedrustuse elementide (amordid, torsioon..) kaitseks või koguni, et vältida vedrustuse purunemisel ratta koopasse kinni vajumist, mis muudaks auto juhitamatuks?
Piirajad pigem neile kes bussiga rallikrossi ja offroadi sõidavad
Re: T2 madalamaks
Leidsin head õpetused busside madaldamise kohta:
http://www.wagenswest.com/how_to.php
Küsimus suurele ringile:
Keegi esimeste koobaste tõstmisega ka kokku puutunud on ?
http://www.wagenswest.com/how_to.php
Küsimus suurele ringile:
Keegi esimeste koobaste tõstmisega ka kokku puutunud on ?