1. leht 1-st

Tagumised torsioonid

Postitatud: K Jaan 10, 2007 11:30 pm
Postitas bill
On teist keegi tagumist otsa madalamaks lasknud ? Tekkis mõte umbes 5cm saba madalamaks lasta aga kui enne ei ole torkinud,siis igaks juhuks küsiks üle,mis tarkade kolleegium asjast arvab!?Mis valemiga need ,,Lätakad,, sealt nuutide otsast kätte saada?tundub et sinna ei mahu ükski tõmmits vahele.Kas tuleb torsiooni siissepoole lüüa ,või ikkagi väljapoole? Kõik kogemused teretulnud!

Re: Tagumised torsioonid

Postitatud: N Jaan 11, 2007 10:14 am
Postitas Indrek
bill kirjutas:On teist keegi tagumist otsa madalamaks lasknud ?
Millel Sa hakkad tagumikku langetama?
Neti avarustes on hulgaliselt näiteid, kus "puust ette ja punaseks" stiilis torsoon vedrustust reguleeritakse...

Re: Tagumised torsioonid

Postitatud: N Jaan 11, 2007 12:41 pm
Postitas bill
Indrek kirjutas:
bill kirjutas:On teist keegi tagumist otsa madalamaks lasknud ?
Millel Sa hakkad tagumikku langetama? Põrnikal ikka !
Neti avarustes on hulgaliselt näiteid, kus "puust ette ja punaseks" stiilis torsoon vedrustust reguleeritakse...
Paned ehk mõne lingi siia ,kus puust ja punane.Piltidega seletust pole kusagil näinud ja keele oskamisega on ka nadi lugu.Sellepärast siit küsisingi,et ehk keegi jagab oma kogemusi.

Postitatud: N Jaan 11, 2007 2:06 pm
Postitas Hannes
No bussi puhul on suur haamer ikka aidanud.(Torsooni ja õõtsa eraldamisel)

MADALDAMINE

Postitatud: E Jaan 15, 2007 2:31 pm
Postitas Roosi
EI SOOVITA TEIL MADALDAMISEKS TORSOONE LÕDVEMAKS LASTA
TULEMUS - PEHME TORSOONIGA HAKKAB LÄBITAGUMA.
ON OLEMAS SPETS.MADALDUS KOMPLEKTID. PAKKUS NEID HOT CARS

Re: MADALDAMINE

Postitatud: E Jaan 15, 2007 4:23 pm
Postitas bill
Kas välimise nuudi sammu muutes läheb jäikus lõdvemaks?

Postitatud: E Jaan 15, 2007 8:56 pm
Postitas Roosi
Täpselt. Õige oleks siis ikkagi kasutada madaldus vidinaid.
Hot Carsi katalogi nr. 4170-1 või 4170-20. Samas on võimalik
nad ka ise teha, soovitan kasutada diplomeeritud meistrimehi.

Postitatud: N Jaan 18, 2007 4:02 pm
Postitas Mart
Kui on viitsimist ja natuke arvutusoskust, saab hakkama ka ilma madalduse vidinateta. Selleks tuleb torsiooni sisemise ja välimise otsa hammastega mängides leida sobiv seadenurk.
Siin on väike seletus, kuidas tagavedrusid tehaseseadese panna, madaldamiseks tuleb siis 20 asemel võtta paar kraadi väiksem nurk.
Madalduse vidinatega on muidugi lihtsam - saab iga kell üle ja järel-reguleerida.
AGA - nende madalate taguotstega on kümnete viisi summuteid alt ära sõidetud ja nii mõnigi on hiljem vedrud üles tagasi kergitanud.