Tagumised torsioonid

põrnikate ümber käiv elu

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Tagumised torsioonid

Postitus Postitas bill »

On teist keegi tagumist otsa madalamaks lasknud ? Tekkis mõte umbes 5cm saba madalamaks lasta aga kui enne ei ole torkinud,siis igaks juhuks küsiks üle,mis tarkade kolleegium asjast arvab!?Mis valemiga need ,,Lätakad,, sealt nuutide otsast kätte saada?tundub et sinna ei mahu ükski tõmmits vahele.Kas tuleb torsiooni siissepoole lüüa ,või ikkagi väljapoole? Kõik kogemused teretulnud!
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
Postitusi: 431
Liitunud: E Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

Re: Tagumised torsioonid

Postitus Postitas Indrek »

bill kirjutas:On teist keegi tagumist otsa madalamaks lasknud ?
Millel Sa hakkad tagumikku langetama?
Neti avarustes on hulgaliselt näiteid, kus "puust ette ja punaseks" stiilis torsoon vedrustust reguleeritakse...
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Re: Tagumised torsioonid

Postitus Postitas bill »

Indrek kirjutas:
bill kirjutas:On teist keegi tagumist otsa madalamaks lasknud ?
Millel Sa hakkad tagumikku langetama? Põrnikal ikka !
Neti avarustes on hulgaliselt näiteid, kus "puust ette ja punaseks" stiilis torsoon vedrustust reguleeritakse...
Paned ehk mõne lingi siia ,kus puust ja punane.Piltidega seletust pole kusagil näinud ja keele oskamisega on ka nadi lugu.Sellepärast siit küsisingi,et ehk keegi jagab oma kogemusi.
Kasutaja avatar
Hannes
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 270
Liitunud: R Veebr 27, 2004 5:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hannes »

No bussi puhul on suur haamer ikka aidanud.(Torsooni ja õõtsa eraldamisel)
Roosi
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 48
Liitunud: N Veebr 12, 2004 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

MADALDAMINE

Postitus Postitas Roosi »

EI SOOVITA TEIL MADALDAMISEKS TORSOONE LÕDVEMAKS LASTA
TULEMUS - PEHME TORSOONIGA HAKKAB LÄBITAGUMA.
ON OLEMAS SPETS.MADALDUS KOMPLEKTID. PAKKUS NEID HOT CARS
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Re: MADALDAMINE

Postitus Postitas bill »

Kas välimise nuudi sammu muutes läheb jäikus lõdvemaks?
Roosi
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 48
Liitunud: N Veebr 12, 2004 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Roosi »

Täpselt. Õige oleks siis ikkagi kasutada madaldus vidinaid.
Hot Carsi katalogi nr. 4170-1 või 4170-20. Samas on võimalik
nad ka ise teha, soovitan kasutada diplomeeritud meistrimehi.
Manused
4170-1.jpg
4170-1.jpg (15.83 KiB) Vaadatud 9764 korda
Kasutaja avatar
Mart
"know-how"
"know-how"
Postitusi: 334
Liitunud: E Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mart »

Kui on viitsimist ja natuke arvutusoskust, saab hakkama ka ilma madalduse vidinateta. Selleks tuleb torsiooni sisemise ja välimise otsa hammastega mängides leida sobiv seadenurk.
Siin on väike seletus, kuidas tagavedrusid tehaseseadese panna, madaldamiseks tuleb siis 20 asemel võtta paar kraadi väiksem nurk.
Madalduse vidinatega on muidugi lihtsam - saab iga kell üle ja järel-reguleerida.
AGA - nende madalate taguotstega on kümnete viisi summuteid alt ära sõidetud ja nii mõnigi on hiljem vedrud üles tagasi kergitanud.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Vasta