Tagumised torsioonid
Moderaator: ingmar
Tagumised torsioonid
On teist keegi tagumist otsa madalamaks lasknud ? Tekkis mõte umbes 5cm saba madalamaks lasta aga kui enne ei ole torkinud,siis igaks juhuks küsiks üle,mis tarkade kolleegium asjast arvab!?Mis valemiga need ,,Lätakad,, sealt nuutide otsast kätte saada?tundub et sinna ei mahu ükski tõmmits vahele.Kas tuleb torsiooni siissepoole lüüa ,või ikkagi väljapoole? Kõik kogemused teretulnud!
Re: Tagumised torsioonid
Millel Sa hakkad tagumikku langetama?bill kirjutas:On teist keegi tagumist otsa madalamaks lasknud ?
Neti avarustes on hulgaliselt näiteid, kus "puust ette ja punaseks" stiilis torsoon vedrustust reguleeritakse...
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: Tagumised torsioonid
Paned ehk mõne lingi siia ,kus puust ja punane.Piltidega seletust pole kusagil näinud ja keele oskamisega on ka nadi lugu.Sellepärast siit küsisingi,et ehk keegi jagab oma kogemusi.Indrek kirjutas:Millel Sa hakkad tagumikku langetama? Põrnikal ikka !bill kirjutas:On teist keegi tagumist otsa madalamaks lasknud ?
Neti avarustes on hulgaliselt näiteid, kus "puust ette ja punaseks" stiilis torsoon vedrustust reguleeritakse...
MADALDAMINE
EI SOOVITA TEIL MADALDAMISEKS TORSOONE LÕDVEMAKS LASTA
TULEMUS - PEHME TORSOONIGA HAKKAB LÄBITAGUMA.
ON OLEMAS SPETS.MADALDUS KOMPLEKTID. PAKKUS NEID HOT CARS
TULEMUS - PEHME TORSOONIGA HAKKAB LÄBITAGUMA.
ON OLEMAS SPETS.MADALDUS KOMPLEKTID. PAKKUS NEID HOT CARS
Re: MADALDAMINE
Kas välimise nuudi sammu muutes läheb jäikus lõdvemaks?
Kui on viitsimist ja natuke arvutusoskust, saab hakkama ka ilma madalduse vidinateta. Selleks tuleb torsiooni sisemise ja välimise otsa hammastega mängides leida sobiv seadenurk.
Siin on väike seletus, kuidas tagavedrusid tehaseseadese panna, madaldamiseks tuleb siis 20 asemel võtta paar kraadi väiksem nurk.
Madalduse vidinatega on muidugi lihtsam - saab iga kell üle ja järel-reguleerida.
AGA - nende madalate taguotstega on kümnete viisi summuteid alt ära sõidetud ja nii mõnigi on hiljem vedrud üles tagasi kergitanud.
Siin on väike seletus, kuidas tagavedrusid tehaseseadese panna, madaldamiseks tuleb siis 20 asemel võtta paar kraadi väiksem nurk.
Madalduse vidinatega on muidugi lihtsam - saab iga kell üle ja järel-reguleerida.
AGA - nende madalate taguotstega on kümnete viisi summuteid alt ära sõidetud ja nii mõnigi on hiljem vedrud üles tagasi kergitanud.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!