1. leht 2-st

Type2 T1 -67

Postitatud: T Dets 26, 2006 8:00 pm
Postitas archie
Seekordne haigushoog on lõppenud. Kriis lahenes bussi ostuga, 20. detsembril.
Detsembri algul jõudsin eksistensiaalse küsimuse ette- kui ma nüüd bussi ei hangi, ei tee ma seda enam kunagi.
Algasid konkreetsed bussi otsingud. Käisin läbi Rootsi lehed, tegin ülevõtmispakkumisi Eestimaal ja lõpuks leidsin ta Soomest.
Olen tulemusega rahul. Kere on kobe. Paari kohta peaks lapi panema. Mõnelt poolt on pahtli ja värvi lahti löönud. Üks kumm läheb tühjaks:-)
Aknad on kodus ehitatud ja topelt.
Ao vahetas bensiini, seadis küünlajuhtmed õigesse järjekorda ja käima ta läks.
Buss oli seisnud 97-dast ja praegune müüja polnud temaga midagi teinud.

Tähtsamad küsimused, mis ootavad otsust

- kas värvida buss täielikult või piirduda ainult parandustega
- Kas plekk või valuveljed
- kas ratas eest likvideerida või jätta.
- akna küsimus- väheke taasakalust väljas- ei ole keskel ja tagumiste panemisega liiga pingutatud.
Bussi toomine siin
ja buss varjupaigas

Aare, Ann, Ao, Kutt ja Tiiu

Postitatud: T Dets 26, 2006 10:01 pm
Postitas trunkmonkey
Ratas absoluutkindlasti likvideerida. T1 peavad ikka kaarliistud näha olema. See kumm on T2 meeste värk!

Edu ja jõudu !

Postitatud: T Dets 26, 2006 10:14 pm
Postitas ingmar
ajee, veel kord õnne :)

samas... vaidleksin isegi eelmisele postile vastu - T1'he pealt saigi ju meie armastatud bussiliikk omale selle tunnusmärgi - ratas nina peal. aint et kui jätta, siis peaks ehk netis ringi kolama. mina isiklikult eelistaks tiba otsemini kinnitatud ratast. see nati kaldu... näeb tiba imelik. aga ei mina ei virise - viva la T1!!! :) :rock: :sign: :rock: :sign: :D

Postitatud: T Dets 26, 2006 10:44 pm
Postitas aivar
Ometigi üks sõitev buss Eestis :shake: Nüüd tundub enam pääsu pole,tuleb oma projekt ka lõpule viia :oops:

Postitatud: K Dets 27, 2006 12:52 am
Postitas Style
Õnnitlused ja kadestused :)

Postitatud: N Dets 28, 2006 11:59 pm
Postitas Dizze
Nii täna sai siis bussi põhjalikumalt uurima hakatud.

Vead olid:

Bensiini pumba membraan laseb bensiini karterisse
Õhu puhastus süsteem, ise mõtlesin ,et panna 2.0 bussi mootori õhu torud sinna peale (peale on eelnevalt pandud weberkarburaator mis on 2 lõõriga)

Pilt

Ei saan aru kas on ka simmerling vigastatud.
Sest mootor oli õli, bensiini segu täis ja hakkas natuke simmerlingist välja laskma. (Aga seda ka väga vähe)

Nii väike küsimus ka siis:

Kui autol on õli liiga palju karteris.
Kas siis hakkab ka simmerling õli välja ajama?
Kui natuke ise nuputasin siis mõtlesin, et see võib olla normaalne, sest kuhugi peab see roputu hulk (õli, Bensiini) segu ju minema.

Toru kust valatakse õli sisse on kõrval ka karteri tuulutus toru.
Kuhu see jõudma peab?

Praegu pole all midagi lihtsalt läheb alla ja ongi kõik. ja ülesse on ka väike jupp.

Kas on võimalik ka see ,et kuna bensiini paak on kõrgemal kui bensiini pump siis ta võib kogu aeg bensiini juurde karterisse lasta?



Ao

Postitatud: R Dets 29, 2006 9:05 am
Postitas ingmar
Dizze kirjutas:Toru kust valatakse õli sisse on kõrval ka karteri tuulutus toru. Kuhu see jõudma peab? Praegu pole all midagi lihtsalt läheb alla ja ongi kõik. ja ülesse on ka väike jupp.
minu ühelgil mootoril pole ta kaugemale kui termostaadi lähedale ulatunud :) pole võimatu, et ongi nii ette nähtud
Dizze kirjutas:Kas on võimalik ka see ,et kuna bensiini paak on kõrgemal kui bensiini pump siis ta võib kogu aeg bensiini juurde karterisse lasta?
vedelik voolab ikka allapoole ja kui sul membraan katki, siis ilmselt voolabki koguaeg sisse. midagi teda ju tagasi ei hoia, pumbani tuleb ta vabavooluga.

Postitatud: R Dets 29, 2006 1:25 pm
Postitas bill
Dizze kirjutas:Toru kust valatakse õli sisse on kõrval ka karteri tuulutus toru. Kuhu see jõudma peab? Praegu pole all midagi lihtsalt läheb alla ja ongi kõik. ja ülesse on ka väike jupp.
See karteri tuulutustoru ripubki seal lahtiselt ja kui nüüd survega see õli sinna peaks jõudma,on loik auto all.Selle vältimiseks kasutatakse tänapäeval kinniseid bokse,mis tavaliselt kruvitakse taga ,,tuleseina,, külge.Teine lühem ots on mõeldud õhupuhastajaga ühendamiseks.

Postitatud: R Dets 29, 2006 2:05 pm
Postitas Mart
Sellel Weberil peaks saama pasunate asemele ka filtri panna, kataloogides on need olemas.
Õli-bensu segu tuleks nagunii korraliku õli vastu vahetada ja eks siis paistab, kas ja kuskohalt tilgub.
See allapoole minev toru on lihtsalt selleks, et karterist koos õhuga tulnud ja kondenseerunud õli tänavale tilgutada. Hiljem leiti, et see pole kuigi loodussõbralik lähenemine ja hakati seda plöga karterisse tagasi juhtima.

Postitatud: R Dets 29, 2006 5:27 pm
Postitas Dizze
Mart kirjutas:Sellel Weberil peaks saama pasunate asemele ka filtri panna, kataloogides on need olemas.
Aga sinna pasunate otsa siis ei käigi midagi?

Minu arust olelks sinna otsa mingi filter ikka panna, kuna preagu töötab mootor liiga suurtel pööretel.
Võrreldes sellega kui on mingi õhuke kalts peal. :D

Postitatud: T Jaan 02, 2007 2:31 am
Postitas Dizze
Nii nüüd peale korduvat karpa maha võtmist panin tähele, et selle taha käib mingi tross... Mille tross sinna käib tundus, et see on mingi õhu leguleerimise klapi trossi koht. Bussil on veel jama peaaegu nagu töötab, ehk iga ringiga mis ta teeb läheb korra käima ja siis jälle korduvalt. Küündlad tahmatab kenasti ära :)


Ao

Postitatud: T Jaan 02, 2007 4:04 pm
Postitas Mart
Dizze kirjutas: Aga sinna pasunate otsa siis ei käigi midagi?
Hot Carsi kataloogis näiteks selline asi:
Pilt

see käib just pasunate asemele, mitte nende otsa.

Postitatud: K Jaan 03, 2007 2:40 am
Postitas Dizze
Järgmine probleem:

Parem esimene piduri voolik on pooleks üks osa on olemas aga teine mis käib piduri toruga kokku seda pole. Kui osta, siis mis osta:
Kas võib osta mõnest auto poest piduri vooliku koos otsadega?
Tellida mingist katloogist?

Üldiselt on eelnevalt vahetatud Peasilinder, äsja needitud piduri klotsi katted.


See õli mis ma eelnevalt rääkisin mis auto alla koguaeg kogunes ei olnudki simmerling asi oli hoopis hullem. See kõik tuli bensiini paagi voolikust mis oli vana ja murenenud. Ja nüüd sai uus voolik pandud enam ei ole lekinud. Ehk võib arvata, et simmerling ei lase läbi. :)

Postitatud: K Jaan 03, 2007 9:08 am
Postitas ingmar
pidurivooliku kohta niipalju et ühes soome müügikohas andis mulle kataloog kogu hilise split bussi pidurivoolikute komplekti hinnaks nati peale 500 eesti raha. kui huvi on, anna teada, tahan omale selle igal juhul tellida. ei anna pead, kuna, aga lähiajal.

Postitatud: K Jaan 03, 2007 10:34 am
Postitas Indrek
Kas Sa Dizze oled väljamaalane? Ei tahaks viriseda aga Sinu postitused muutuvad aina raskemini loetavateks....