1. leht 2-st

Kas on Põrnika kluubis inimene, kes saab mootorit vahetada?

Postitatud: K Dets 20, 2006 8:38 pm
Postitas AndryI
Asi on selles, et kui ma tean, võib Põrnikasse paigaldada mõni teine mootor, näiteks Golfist ...

Kui palju see maksab? Kui näiteks on Golfi mootor???

Tänan 8)

Postitatud: K Dets 20, 2006 11:00 pm
Postitas jossu
panemine panemiseks aga kuidas selle sinna ära kavatsed mahutada?

Postitatud: N Dets 21, 2006 9:42 am
Postitas AndryI
Ma tean täpselt, et võib panna põrnikusse Golfi mootor, siis Subaru mootor 1.8T siis võib paigaldada 2.0 mootor bussist. On palju variante.

Mind huvitab kui palju see maksab ... ja kes see võib teha?

Postitatud: N Dets 21, 2006 10:52 am
Postitas Hannes
Golfi mootori panemiseks on vaja uus hooratas ja vaherõngas,mis maksavad umbes 8000.-EEk.Kahe-liitrise bussi mootori paigaldamiseks pead kere tagaotsa pikendama.

Postitatud: N Dets 21, 2006 11:37 am
Postitas Teet
ei maksa arvata, et Sa esimene sellise idee peale tulnu oled. Kodutöö võiks ikka google abiga ise ära teha. Isegi ilma ühegi golfi moto tähist teadmatagi saab midagi (tõsi, enamus on new beetle teemad):
http://www.google.com/search?hl=et&q=be ... G=Otsi&lr=

ka pole käesolevas teemas sõnakestki mootori kohta - golfidele on kolme aastakümne jooksul pandud väga palju erinevat kütust tarbivaid ning erineva silindriarvuga motosid. Õhuga ei jahutata ühtki. IMHO on selline küsimusepüstitus nagu antud teema kahjuks väga "tahaks oma 1.3 kadetile turbot panna"-teemasse. Pole ma veel näinud, et mõni neist realiseerimiseni jõuaks. Aga loodame, et käesolev juhus on meeldiv erand...

jõudu,
teet

edit: tegelikult võin ma teha pakkumise: 100000eek. Mina teen (tööks võõra auto kallal pole aega, aga nimetagem mind siis "peatöövõtjaks"). Pakkumine ei sisalda ARK-s õige mootori registreerimist ega tehnikat. Kui täpsed nõudmised on paigas, võib numbrit (allapoole) korrigeerida. :)

Postitatud: N Dets 21, 2006 4:15 pm
Postitas pppp
Hannes kirjutas:Golfi mootori panemiseks on vaja uus hooratas ja vaherõngas,mis maksavad umbes 8000.-EEk.
Hooratas (ja ka sidur) peaks Audi 80 (või Passat 32B) oma kõlbama.
Teet kirjutas:golfidele on kolme aastakümne jooksul pandud väga palju erinevat kütust tarbivaid ning erineva silindriarvuga motosid.
Ei ole neid nii palju ühti:
Rida-4 disla ja bensukas + VR5 ja VR6 bensukad. Ongi kõik :D

TDI-põrnikas oleks päris lahe :)

Postitatud: N Dets 21, 2006 5:01 pm
Postitas AndryI
Noh ... sellepärast ja ma küsin siin foorumis, mis võib teha ... kuidas teha nii, et see ole mõtekam teha.

Ei ole vaja mind riidlema ... mina lihtsalt küsisin.

Postitatud: N Dets 21, 2006 5:08 pm
Postitas ingmar
parima ülevaate, kuidas vesimootor (ja just eriti golfi mootor) põrnikasse paigutada, saad ilmselt eestis herr Kreitsbergilt. ta seda tööd on teinud ja ilmselt oskab adekvaatselt valgustada, mis kuidas ja kui palju.

Postitatud: N Dets 21, 2006 6:06 pm
Postitas AndryI
Aga, kust võib võtta teda kontaktid???

Ja veel mis võimsam mootor soobib Põrnikale ilma suureta muudatuseta???

Postitatud: N Dets 21, 2006 7:53 pm
Postitas Teet
ingmar kirjutas:parima ülevaate, kuidas vesimootor (ja just eriti golfi mootor) põrnikasse paigutada, saad ilmselt eestis herr Kreitsbergilt. ta seda tööd on teinud ja ilmselt oskab adekvaatselt valgustada, mis kuidas ja kui palju.
ma "paukusin" ilmselt liiast - vabandan. Eeldasin, et Eestis on sellekohane kogemus olematu, et alustama peaks nn nullist ehk siis sõber guuugliga ning suurem töö oleks just info kogumine (alates nii elementaarsest asjast, et kas moto käib ikka õigetpidi, kui ta tagurpidi peale panna jne).

siiski on tegevuse praktiline väärtus olematu. Samas jah - kes meist ikka praktilistel kaalutlustel põrriga liigub...

Postitatud: N Dets 21, 2006 8:47 pm
Postitas Mart
Eerol on Golfi mootoriga põrra, Tarmo Rosenberg ja Peep Kreitsberg on sarnaste aretistega ringrada sõitnud - nii et know-how on olemas. Iseasi, kes neist teadjatest viitsib jändama hakata. Ilma vaheplaadita ja sidurit-hooratast modifitseerimata ei pääse. Vaheplaate olen ka kataloogides näinud, aga hooratast tuli vist ka kuskilt treida ja seda tuleb ikka kohapeal (Kavor?) teha. Üks võimalus on ka T3 busside vesibokser, mis läheb otse põrnika kasti otsa ja mahub ka kapoti alla ära, aga sellel mootoril on ka omad kiiksud.

Postitatud: R Dets 22, 2006 9:38 am
Postitas AndryI
OK!

Siis küsin teistmoodi ,,,

Kui palju maksab põrnika mootor 1.6 teha võimsam.
Kui ta on näiteks 36 KW, aga on vaja vähem 75 KW ...

Mis on vaja vahetada, kes võib see teha ja siis kui palju maksavad varuosad?

Postitatud: R Dets 22, 2006 9:44 am
Postitas ingmar
36kw -> 75kw muudatuseks ei pea kohe ju mootorit mingi muu aretise vastu vahetama. on ka võimalik stock 1.6 "järgi aidata" aftermarket juppe on saada - suuremad kolvid-silindrid, teine nukk, teine sisse- ja väljalase jne. niipalju kui mina tudeerinud olen, pole nii väikesel muudatusel isegi vänta vaja ära vahetada :)

hinna kohta... see oleneb kuidas jupid saad ja mis täpsemalt tahad mootorist saada (sellest oleneb, mis sinna sisse on vaja panna). aga kui sisuliselt uus mootor ehitada siis mina väga alla mingi 20-25k küll ei planeeriks.

VAJALIKUD TÖÖD

Postitatud: R Dets 22, 2006 12:48 pm
Postitas Roosi
Vaja siis:
1.Vahetükk soovitavalt AL, et oleks kergem
2.Põrra hoorattale keevitada Golfi h.ratta südamik ja tasakaalustada
3.Lisatoed mootori kinnituseks
4.Tagaluuk ümberehitada
5 Tagapaneel ümberehitada
6.Radikas, paisupaak paigaldada
7.Torustik vedada
8.El.juhtmestik ümberehitada
9.Tuunida starter võimsamaks
10.Uued kellad armatuuri
11.Salongi soojendus paigaldada
12. Mootoriruumi tagasein nihutada
13. Jne. midagi oli nagu veel - ei meenu
14. Raha ära anda
Lugupidamisega
Tarmo Rosenberg

Postitatud: R Dets 22, 2006 1:14 pm
Postitas bill
Kui ise ei tee,siis käi raha välja ja osta valmis tükk aiste vahele,näiteks selline http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=243809