1. leht 1-st

Kurvad uudised: bussi summutid

Postitatud: E Nov 20, 2006 11:29 pm
Postitas Style
Nimelt, ei Walker, ega Bosal ei tooda enam -79 bussidele sumpse. Vähemalt uutes kataloogides seda bussi enam ei esine. Jääb loota vaid laojääkidele (kauak neid ikka on?), kasutada vähe kvaliteetsemaid tootjaid või ise keevitada...

Postitatud: T Nov 21, 2006 7:49 am
Postitas jossu
mina veel kuu aega tagasi umb tellisin sumpsi, bosalist kui mai eksi

Postitatud: T Aug 14, 2007 4:48 pm
Postitas martr
sain ka bosalist vastuse hindadega, kus kokku oli siis ~14000.-, et siis ka soojavahetid sees, mis mul läbi ja siis ka kõik tihendid ja muud vidinad. Et nac kallis.
Et ehk oskab keegi öelda, kas on mingisugune otsetee, et võtan need soojavahetid üldse ära ja torud kuidagi otse siis tagumisse pütti.
Kas kuskil midagi sellist tehakse juba, ja kas muidugi nii on üldse mõeldav?

Postitatud: T Aug 14, 2007 5:22 pm
Postitas Style
martr kirjutas:võtan need soojavahetid üldse ära
Kas sul T3 summutivärk all ei ole?..

Postitatud: T Aug 14, 2007 11:19 pm
Postitas saar
njaah.

Mul õnnestus leida keevitaja, kes vanadele soojavaheti kestadele uue pleki peale keevitas. Küsis küll tunni hinda ja tunde kulus, aga tulemus oli väga hea.

Ega need heitgaaside torud seal sees pole läbi, need on jämedad. Seega uue soojavahetamise karbi ümber keevitamine aitab. Kuigi sellega peab täpne olema, sest üleval pool pole just palju ruumi.

Postitatud: K Aug 15, 2007 8:46 am
Postitas martr
mul on T3-e oma jah, need soojavahetid on erineva koodiga, tagumine pütt on kõigil sama (72-82).

Seega nagu ma aru saan siis hääle poolest summutab ainult see tagumine pütt, kui muidugi soojavahetitel need sisemised torud terved on, mul igatahes paistab ka see plekk neil ümbert auklik kohati. Ja siis see pütt muidugi on läbi, mis bosalis on 2000 krooni - selle kraabib kokku veel.

Postitatud: K Aug 15, 2007 9:19 am
Postitas Style
martr kirjutas:Ja siis see pütt muidugi on läbi, mis bosalis on 2000 krooni - selle kraabib kokku veel.
Saab üle 500 krooni odavamalt ka, mitte Bosal küll, kuid ajab asja täiesti ära. Minul, ntx, funktsikleerib :)

Postitatud: K Aug 15, 2007 7:40 pm
Postitas Teet
on's bussi ja põrri summutid erinevad?

kui nüüd hindu vaadelda ning eeldada, et BBT osad ka ühel kaunil talvehommikul kohale jõuavad, on BBT 40 euroühikune hinne "german quality" sumpsi eest suisa kommiraha.

aga jah - tarneaeg ning põrri puhul ka kvaliteet/nurkade õigsus on ju teadupärast hinnast olulisem. Seega elame-näeme...

Teet,
ootab juba maikuust sellisele masinale nagu Opel kadettE (tõsi - mitte mingi harju keskmine "allasajakilovatine") Walkeri sumpsijooksu - viimane pütt (mis ilmselt on sõsarmudelitega sama) on küll kohal, aga sest on vähe abi :P

Postitatud: K Aug 15, 2007 10:14 pm
Postitas Hannes
Jutt käib 2-liitrise sumpadest

Postitatud: N Aug 16, 2007 11:38 am
Postitas martr
tänud Andresele! uus tagumine pütt koos tihendite ja lõpusoleva toruotsaga käes. Nüüd peab vaatama, kas kannatab ka kinnitada vanade soojavahetite külge, või vajavad need veidi keevitusega kohendamist.

Päikest
Mart

Postitatud: E Jaan 14, 2008 10:49 am
Postitas tiblu
Olles eelnevalt kõik läbi lugenud saan umbes nii aru, et kas tuleb leida 1978 T2 bussile laojäägina summuti või ehitada ise? Keegi võib vihjeid anda nende laojääkide osas? Soojusvahetid on olemas uued. Sealt edasi on kõik väga läbi. :roll: