1. leht 1-st
mootori mahavõtt
Postitatud: K Okt 11, 2006 10:43 am
Postitas ingmar
niih... "tarkade klubi", teoretiseerige. eesmärk - võtta maha kast. selleks on siis vaja ka mootor maha võtta. kasutada pole vintsi, ainult 1 korralikum tung, hunnik laudu ja loll loomajõud. nüüd aga... kuidas oleks kõikse ratsionaalsem seda tööd teha?
a) mootor kõigepealt maha ja siis kast? et siis kõigepealt tagumised plekid ära ja siis mootor tavaliselt maha ja siis kast maha.
b) lasta mootor koos kastiga rippu ja võtta nad koos ära? kas hoovastik viga ei saa, kui kast nurga alla jääb?
et... loll küsimus, aga ilge jamamine on seda üksi teha. et koguks enne tegemist mõtteid ja laitmisi

Re: mootori mahavõtt
Postitatud: K Okt 11, 2006 11:17 am
Postitas Indrek
ingmar kirjutas: kas hoovastik viga ei saa, kui kast nurga alla jääb?
et... loll küsimus, aga ilge jamamine on seda üksi teha. et koguks enne tegemist mõtteid ja laitmisi

Hoovastiku võtad enne lahti ja alles siis võtad patjadest lahti.
Üksi on muidugi seda kobakat päris huvitav rinnale võtta

Postitatud: K Okt 11, 2006 11:34 am
Postitas Style
Kas T1-ga maadled? Egas tal tagaplekk ära ei käinud, nagu osadel Põrridel? Ma mõtlen seda mootorikaane alust.
Kui käib, siis toestaks mootori koos kastiga ära, ühendaks kõik lahti ja lükkaks bussi pealt minema

Postitatud: K Okt 11, 2006 11:35 am
Postitas ingmar
eip T2 on seekorda teemaks. jah mõte on olnud ise see luugi alumine osa ära lõigata ja "bolt-on"'iks teha... aga no iial ei jõua ju. seega on vaja painutada ja väänata ja ümber nuka minna.
Postitatud: K Okt 11, 2006 11:38 am
Postitas Teet
Style kirjutas:Kas T1-ga maadled? Egas tal tagaplekk ära ei käinud, nagu osadel Põrridel? Ma mõtlen seda mootorikaane alust.
"vanakooli T1-l" ei käi - see on osa kerest (eks "ära käib" iga asi, aga ...). Muidu oleks mul plokikaande murdunud väljalaskepoldid juba möödanik

Postitatud: K Okt 11, 2006 11:43 am
Postitas ingmar
otseselt vist ei käi jah... aga nii mõnedki on ise teinud selle "ärakäivaks". punktid (sest minuarust on ta seal nii kinni) llahti piirunud, tihend vahele ja poldid paika. lihtsustab ikka roppu moodi mootori maha-peale võttu

ses mõttes elagu vanad T1'hed ja esimesed T2 lennud

Postitatud: K Okt 11, 2006 12:37 pm
Postitas Hannes
Kasti ilma mootorita küll kätte ei saa.Kas mootor enne ja siis kast või mootor ja kast koos on juba maitse asi
Postitatud: K Okt 11, 2006 12:54 pm
Postitas ingmar
Hannes kirjutas:Kas mootor enne ja siis kast või mootor ja kast koos on juba maitse asi
vot selle maitse kohta uurisingi. et kummaga inimestel kogemusi on ja kumba eelistavad või eelistaks. mootor kõigepealt ja siis kas - sellega olen tuttav... aga oli lootus et ehk on teine variant midagi uut, innovaatilist ja kerget

Postitatud: K Okt 11, 2006 1:06 pm
Postitas Style
ingmar kirjutas:midagi uut, innovaatilist ja kerget

Seda ma oskan sulle küll pakkuda! Rellakaga ümber auto ring peale, siis veel paar lõiget seest - ja mootor kastiga on ligipääsetavad!!

Postitatud: K Okt 11, 2006 2:22 pm
Postitas mart154
mina võtsin mootori koos kastiga maha, sidusin nööri mootorile ümber ja siis kasti esimese otsa külge teise nööri(aja jooksul on igasugu hooldusauke tehtud sinna) ja lasin kogu kupatuse vasta maad.
NB, nende käigukasti tagumist otsa hoidvate poltide kättesaamine oli paras porno aga mul oli sobiva koha peale hooldamiseks auk jällegi lõigatud
Siis kergitasin natuke keret ja lohistasin mootori välja
Postitatud: N Okt 12, 2006 6:07 pm
Postitas aivar
keera buss katusele ja siis kutsu kraana
