mootori mahavõtt

bussid kuni aastani '79 ehk esimene ja teine keremudel

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

mootori mahavõtt

Postitus Postitas ingmar »

niih... "tarkade klubi", teoretiseerige. eesmärk - võtta maha kast. selleks on siis vaja ka mootor maha võtta. kasutada pole vintsi, ainult 1 korralikum tung, hunnik laudu ja loll loomajõud. nüüd aga... kuidas oleks kõikse ratsionaalsem seda tööd teha?

a) mootor kõigepealt maha ja siis kast? et siis kõigepealt tagumised plekid ära ja siis mootor tavaliselt maha ja siis kast maha.
b) lasta mootor koos kastiga rippu ja võtta nad koos ära? kas hoovastik viga ei saa, kui kast nurga alla jääb?

et... loll küsimus, aga ilge jamamine on seda üksi teha. et koguks enne tegemist mõtteid ja laitmisi :)
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
Postitusi: 431
Liitunud: E Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

Re: mootori mahavõtt

Postitus Postitas Indrek »

ingmar kirjutas: kas hoovastik viga ei saa, kui kast nurga alla jääb?

et... loll küsimus, aga ilge jamamine on seda üksi teha. et koguks enne tegemist mõtteid ja laitmisi :)
Hoovastiku võtad enne lahti ja alles siis võtad patjadest lahti.
Üksi on muidugi seda kobakat päris huvitav rinnale võtta :lol:
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 1171
Liitunud: R Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas Style »

Kas T1-ga maadled? Egas tal tagaplekk ära ei käinud, nagu osadel Põrridel? Ma mõtlen seda mootorikaane alust.
Kui käib, siis toestaks mootori koos kastiga ära, ühendaks kõik lahti ja lükkaks bussi pealt minema :)
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

eip T2 on seekorda teemaks. jah mõte on olnud ise see luugi alumine osa ära lõigata ja "bolt-on"'iks teha... aga no iial ei jõua ju. seega on vaja painutada ja väänata ja ümber nuka minna.
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Postitus Postitas Teet »

Style kirjutas:Kas T1-ga maadled? Egas tal tagaplekk ära ei käinud, nagu osadel Põrridel? Ma mõtlen seda mootorikaane alust.
"vanakooli T1-l" ei käi - see on osa kerest (eks "ära käib" iga asi, aga ...). Muidu oleks mul plokikaande murdunud väljalaskepoldid juba möödanik :(
Viimati muutis Teet, K Okt 11, 2006 12:01 pm, muudetud 1 kord kokku.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

otseselt vist ei käi jah... aga nii mõnedki on ise teinud selle "ärakäivaks". punktid (sest minuarust on ta seal nii kinni) llahti piirunud, tihend vahele ja poldid paika. lihtsustab ikka roppu moodi mootori maha-peale võttu :) ses mõttes elagu vanad T1'hed ja esimesed T2 lennud :)
Kasutaja avatar
Hannes
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 270
Liitunud: R Veebr 27, 2004 5:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hannes »

Kasti ilma mootorita küll kätte ei saa.Kas mootor enne ja siis kast või mootor ja kast koos on juba maitse asi
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

Hannes kirjutas:Kas mootor enne ja siis kast või mootor ja kast koos on juba maitse asi
vot selle maitse kohta uurisingi. et kummaga inimestel kogemusi on ja kumba eelistavad või eelistaks. mootor kõigepealt ja siis kas - sellega olen tuttav... aga oli lootus et ehk on teine variant midagi uut, innovaatilist ja kerget :)
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 1171
Liitunud: R Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas Style »

ingmar kirjutas:midagi uut, innovaatilist ja kerget :)
Seda ma oskan sulle küll pakkuda! Rellakaga ümber auto ring peale, siis veel paar lõiget seest - ja mootor kastiga on ligipääsetavad!! :twisted:
Kasutaja avatar
mart154
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 252
Liitunud: T Okt 12, 2004 5:06 pm

Postitus Postitas mart154 »

mina võtsin mootori koos kastiga maha, sidusin nööri mootorile ümber ja siis kasti esimese otsa külge teise nööri(aja jooksul on igasugu hooldusauke tehtud sinna) ja lasin kogu kupatuse vasta maad.

NB, nende käigukasti tagumist otsa hoidvate poltide kättesaamine oli paras porno aga mul oli sobiva koha peale hooldamiseks auk jällegi lõigatud :D

Siis kergitasin natuke keret ja lohistasin mootori välja
aivar
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 336
Liitunud: N Jaan 22, 2004 9:37 am
Asukoht: Elva
Kontakt:

Postitus Postitas aivar »

keera buss katusele ja siis kutsu kraana :lol: :rolf:
Vasta