pikk käivitamine seismise järel - miks küll nii?
Moderaator: ingmar
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
pikk käivitamine seismise järel - miks küll nii?
terv,
mul pikemat aega probleemiks kehv käivitumine, kui masin on seisnud tööpäeva jagu (või öö kahe tööpäeva vahel):
korraks "lubab" (kohe starteri andmisel), aga siis tahab pikka starteripiinamist, misjärel taas vaikselt "lubama" hakkab.
esialgu kahtlustasin kütuse äravajumist, aga pühapäevane inspektsioon (pärast seismist reedest alates) näitas, et pumbas ja tema ees oli kütust küll ning pumpa pressides tegi teine oma tööd kenasti. Karbuss sai igaks-juhuks läbi puhutud (kuigi selle pirtsutamine peaks ju vähemalt "lubama") ning kütusevoolikul vahel olev pappfilter uus pandud. Esmaspäeval käivitus imepäraselt "poolest pöördest", aga täna hommikul tuli jälle "käivitustantsu" teha. Asi tundub aina hullemaks minevat...
on ehk kellelgi sarnast kogemust või vähemasti mõni ideeke - minul on mõistus otsas (ning pikapeale saab ilmselt ka starter otsa ).
'täh,
teet
mul pikemat aega probleemiks kehv käivitumine, kui masin on seisnud tööpäeva jagu (või öö kahe tööpäeva vahel):
korraks "lubab" (kohe starteri andmisel), aga siis tahab pikka starteripiinamist, misjärel taas vaikselt "lubama" hakkab.
esialgu kahtlustasin kütuse äravajumist, aga pühapäevane inspektsioon (pärast seismist reedest alates) näitas, et pumbas ja tema ees oli kütust küll ning pumpa pressides tegi teine oma tööd kenasti. Karbuss sai igaks-juhuks läbi puhutud (kuigi selle pirtsutamine peaks ju vähemalt "lubama") ning kütusevoolikul vahel olev pappfilter uus pandud. Esmaspäeval käivitus imepäraselt "poolest pöördest", aga täna hommikul tuli jälle "käivitustantsu" teha. Asi tundub aina hullemaks minevat...
on ehk kellelgi sarnast kogemust või vähemasti mõni ideeke - minul on mõistus otsas (ning pikapeale saab ilmselt ka starter otsa ).
'täh,
teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
tooreklapp kõikse paremini ei tööta (on teine pigem lahti pidevalt). Aga selle veaga peaks ta ikka "lubama" ju... Mul on aga puhas starteriundamine. Üritan homme hommikul külma motoga "sädemeinspektsioonist" alustada - lihtsalt ei taha uskuda, et karbuss nii "pluss-miinus-sisteemis" toimib.
teet,
ei salli kohe mitte enesetsensuuri täielikku puudumist ja/või mölapidamatust
aitäh jossu, see on küll mulle äärmiselt oluline teadmine.jossu kirjutas:eioska kahjuks aidata, endal läheb laksust käima kohe
teet,
ei salli kohe mitte enesetsensuuri täielikku puudumist ja/või mölapidamatust
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
kui peale filtri vahetust ilusti käivitus,siis võibolla on viga bensupaagis.Kaua seisnud autodel kipuvad paagid kõvasti roostetama ja nüüd on see laga liikuma ehk läinud Paljud on lausa uue küttetorustiku vedanud,kuna vana on nii kitti täis.Aga muidugi filtrist peaks näha olema mis seal sees toimub.
Viimati muutis bill, K Sept 13, 2006 11:13 pm, muudetud 1 kord kokku.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
tänan mõtete eest. Eks küünla uurimine suht esimene asi peaks olema jah
bensuhaisu muidu üles ei löö (kui küte otse läbi käib, siis peaks ju) ning täna hommikul oli väikese ketramise järel bensupumba järel ikka korralik surve (võtsin vooliku lahti). Homme uurin küünalt ja otsin sädet. Kuna olen tähele pannud, et õlirõhutuluke ei taha kah hommikuti süüte sissekeeramisel süttida (muidu süttib kenasti), siis ehk on hoopis süüteluku vms kala. Muidugi kuidas ta külmast mootorist sõltuda saab, on kahtlane - aga eks ole kuuldavasti harjavarrestki pauk välja tulnud...
homse ettekandeni,
teet
bensuhaisu muidu üles ei löö (kui küte otse läbi käib, siis peaks ju) ning täna hommikul oli väikese ketramise järel bensupumba järel ikka korralik surve (võtsin vooliku lahti). Homme uurin küünalt ja otsin sädet. Kuna olen tähele pannud, et õlirõhutuluke ei taha kah hommikuti süüte sissekeeramisel süttida (muidu süttib kenasti), siis ehk on hoopis süüteluku vms kala. Muidugi kuidas ta külmast mootorist sõltuda saab, on kahtlane - aga eks ole kuuldavasti harjavarrestki pauk välja tulnud...
homse ettekandeni,
teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Murphy seadused: täna hommikul jõudsin vaevu võtit keerata, kui masin juba nurrus. Loodan, et täna õhtul/homme hommikul nii hästi käima ei läheTeet kirjutas:Homme uurin küünalt ja otsin sädet.
teet,
kelle masinaid kipuvad kimbutama just "iga kuu teisel kolmapäeval avaldun; kui tuju on, siis tihedamini"-tüüpi vead
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
mnjah - kui aega küll, siis käivitub laksust; kui aga kiire liikuma, siis mitte. Tüüpiline.
säde on olemas. Tooreklapist käivitumine ei sõltu. Kui ei käivitu, siis käiamisega kütusehaisu üles (loe: "välja") ei löö, aga bensupumba järel on surve olemas.
uurin nõelklappi/ujukikambrit. Proovin vana klapi jne tagasi panna (karbussi sai kohe pärast masina liikumapanekut remontkomplekt sisse aetud).
säde on olemas. Tooreklapist käivitumine ei sõltu. Kui ei käivitu, siis käiamisega kütusehaisu üles (loe: "välja") ei löö, aga bensupumba järel on surve olemas.
uurin nõelklappi/ujukikambrit. Proovin vana klapi jne tagasi panna (karbussi sai kohe pärast masina liikumapanekut remontkomplekt sisse aetud).
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kui Sul vahel ka õlitulike ei sütti siis kahtlustaks ikka mingit elektrikala.
Kas see karpaküljes olev kütuseklapp saab ikka voolu?
Äkki on süütepooli pluss kehva ühendusega kusagil?
Kas see karpaküljes olev kütuseklapp saab ikka voolu?
Äkki on süütepooli pluss kehva ühendusega kusagil?
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
nüüd olen õlitulel silma peal hoidnud - süttib kenasti. Eks mu eelnev tähelepanek oli pärast starteriga surve üleslöömist...
täna müttasin süütega (ok, tunnistan üles - enne seda käis ka karbuss maas ning sai natuke suruõhku). Nimelt ei tahtnud külmast peast taas käima minna ning avastasin, et süütepooli kõrgepingejuhe on selline, mille näppimist kohe üldse kartma ei pea
proovisin kolme pooli - kõigiga sama jama. Igaks-juhuks laadisin aku pilgeni täis - ei midagi. Kui kontaktid koos, siis on mõlemal pooli madalpinge-klemmil kena pinge, panemaks 5/12W pirni põlema. Aga mida koos kontaktidega pole, on kõrgepinge. Minu loomkatsed said läbi, kui masin lõpuks kenasti käivitus. Kas mul on tõesti kolm süütepooli, mis aeg-ajalt "külmana" ühtviisi jukerdavad?
kui käima sain, siis oli aga uus jama: mistahes pööretel gaasi järsemal lajatamisel kaob säde (stroboga kenasti näha, et ei vilguta enam gaasi vajutamisel). Vaakumregulaatori (mis töötab kenasti ning mida Indrek "telefoniintervjuul" kahtlustas) lahtiühendamine ei muuda midagi; samuti jääb jama alles süütenurga muutmisel. Tõsi, mingi tilluke efekt muutmisel justkui oli. Rahulikumal pöörete muutmisel läheb kõik kenasti. Gaasi järsul vabastamisel toimib kah kõik ilusasti.
mul on mõistus otsas - ehk on kaaskannatajatel analoogset kogemust?
teet,
ise eriti foorumi kaudu "autoparandamisse" hästi ei suhtu - aga mu teema on ehk tiba teisest puust kui elementaarsed vead
täna müttasin süütega (ok, tunnistan üles - enne seda käis ka karbuss maas ning sai natuke suruõhku). Nimelt ei tahtnud külmast peast taas käima minna ning avastasin, et süütepooli kõrgepingejuhe on selline, mille näppimist kohe üldse kartma ei pea
proovisin kolme pooli - kõigiga sama jama. Igaks-juhuks laadisin aku pilgeni täis - ei midagi. Kui kontaktid koos, siis on mõlemal pooli madalpinge-klemmil kena pinge, panemaks 5/12W pirni põlema. Aga mida koos kontaktidega pole, on kõrgepinge. Minu loomkatsed said läbi, kui masin lõpuks kenasti käivitus. Kas mul on tõesti kolm süütepooli, mis aeg-ajalt "külmana" ühtviisi jukerdavad?
kui käima sain, siis oli aga uus jama: mistahes pööretel gaasi järsemal lajatamisel kaob säde (stroboga kenasti näha, et ei vilguta enam gaasi vajutamisel). Vaakumregulaatori (mis töötab kenasti ning mida Indrek "telefoniintervjuul" kahtlustas) lahtiühendamine ei muuda midagi; samuti jääb jama alles süütenurga muutmisel. Tõsi, mingi tilluke efekt muutmisel justkui oli. Rahulikumal pöörete muutmisel läheb kõik kenasti. Gaasi järsul vabastamisel toimib kah kõik ilusasti.
mul on mõistus otsas - ehk on kaaskannatajatel analoogset kogemust?
teet,
ise eriti foorumi kaudu "autoparandamisse" hästi ei suhtu - aga mu teema on ehk tiba teisest puust kui elementaarsed vead
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
tänan. Küünlad sõitnud alla 5Mm ning siis said ka kontaktid P2000 paberiga üle käidud. Aga käin igaks petteks need veel üle. Kuigi: kui kondekas või kontaktid tükke teeks, poleks ju pooli "juhtahelas" pinget? See on samas kenasti olemas ning põletab 12V pirni nagu nalja (enne panin kirja 5/12W, aga need pirnid on ju siiski 5/21W vms).
proovin homme 100% kenasti töötava mosu süütepooli peale panna ("võõrkeha nr 3" minu põrnika küljes )
aga kogu selle jama juures on nüüd hea, et viga avaldub tihti - ma loodan nimelt, et "uus jama" ja "vana jama" on üks ja seesama. Põrnikaga nii küll sõita ei taha, aga viga on hulka kergem jahtida - küll ta sunnik välja tuleb
edit: "dwell angle" on kah strobo peal kenasti tiba alla 50 kraadi (analoognäit - väga täpselt ei usalda). Googeldades leian juttu 47+/- 3 kraadist. Niiet kontaktivahe, mis sai paika, on ka strobo järgi õige. Hea, kui mõõteriistad üksmeelel on
proovin homme 100% kenasti töötava mosu süütepooli peale panna ("võõrkeha nr 3" minu põrnika küljes )
aga kogu selle jama juures on nüüd hea, et viga avaldub tihti - ma loodan nimelt, et "uus jama" ja "vana jama" on üks ja seesama. Põrnikaga nii küll sõita ei taha, aga viga on hulka kergem jahtida - küll ta sunnik välja tuleb
edit: "dwell angle" on kah strobo peal kenasti tiba alla 50 kraadi (analoognäit - väga täpselt ei usalda). Googeldades leian juttu 47+/- 3 kraadist. Niiet kontaktivahe, mis sai paika, on ka strobo järgi õige. Hea, kui mõõteriistad üksmeelel on
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
tundub, et vea põhjus oli elementaarne: tooreklapp. Mardi ülalpool kirja pandud arvamise sellel suunal põlgasin esialgu ära, kuna mu kogemus teiste karbuss-masinatega (kõik R4) on, et plusskraadidel saab ka tooreta külma mootori käima. Nüüd tean, et VW (ühe karbussiga) bokser on selles osas väga pirtsakas ning tahab ikka päris tummist segu
teet,
otsib katse-eksitusmeetodil karbussihunnikust kõige paremini/dünaamilisemalt töötavat bimetallvedru
teet,
otsib katse-eksitusmeetodil karbussihunnikust kõige paremini/dünaamilisemalt töötavat bimetallvedru
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"