pikk käivitamine seismise järel - miks küll nii?

põrnikate ümber käiv elu

Moderaator: ingmar

Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Postitus Postitas Teet »

Teet kirjutas:tundub, et vea põhjus oli elementaarne: tooreklapp. Mardi ülalpool kirja pandud arvamise sellel suunal põlgasin esialgu ära, kuna mu kogemus teiste karbuss-masinatega (kõik R4) on, et plusskraadidel saab ka tooreta külma mootori käima. Nüüd tean, et VW (ühe karbussiga) bokser on selles osas väga pirtsakas ning tahab ikka päris tummist segu :)
nüüd, mil põrr on kõva kuu talvitunud, julgen öelda, et terve suvi käivitus teine kenasti. Kahjuks ei mäleta enam täpselt kevadist kronoloogiat - aga ülal tsiteeritus sai tooreklapi-ideed kiidetud ning küllap siis on VW bokser tõesti sellele väga tundlik - vahetasin kevadel katse-eksitusmeetodil 3..4 bimetallvedru ning mäletan, et vaid praegune rahuldas mind ;)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Vasta