nüüd, mil põrr on kõva kuu talvitunud, julgen öelda, et terve suvi käivitus teine kenasti. Kahjuks ei mäleta enam täpselt kevadist kronoloogiat - aga ülal tsiteeritus sai tooreklapi-ideed kiidetud ning küllap siis on VW bokser tõesti sellele väga tundlik - vahetasin kevadel katse-eksitusmeetodil 3..4 bimetallvedru ning mäletan, et vaid praegune rahuldas mindTeet kirjutas:tundub, et vea põhjus oli elementaarne: tooreklapp. Mardi ülalpool kirja pandud arvamise sellel suunal põlgasin esialgu ära, kuna mu kogemus teiste karbuss-masinatega (kõik R4) on, et plusskraadidel saab ka tooreta külma mootori käima. Nüüd tean, et VW (ühe karbussiga) bokser on selles osas väga pirtsakas ning tahab ikka päris tummist segu
pikk käivitamine seismise järel - miks küll nii?
Moderaator: ingmar
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"