'66 Type2 T1
Moderaator: ingmar
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
kuigi olen internetiseerimata kohas (no seda praegust kooslust arvuti ja ühenduse näol ma ei loeks internetiseeritud punktiks) pean kiirelt ühe saabunud pildi üles riputama. tänud dexterile juba ette, eks tulen korjan plekid ka lähiajal ära. aga värvitud plekk on ikkagi värvitud plekk. see, et toonid on tagasihoidlikud, näitab seda, et ka mootor ise on taasihoidlik
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
et siis... kuna vahepeal oli vaja masinaga liikuda, siis ülendasin ta seisukorra "katki" pealt "liikumisvõimeliseks" ja sõitsin. tegemata teab mis palju. natuke nipet-näpet
* t2 spidomeetri tross, mis jupp pikem
* elektrivigasid
* ette 2 tviiterit ja 2 kõlarit per pool esiustes (tõsi, need tuleb sealt peagi ära võtta)
* eriti suur subvuuhver taha koos mingi võimuga (ei, ma ei pea ennast muusika-pedeke või tuuningu-pedeks, aga masin uriseb ja lärmab nii palju, et muusikat oli väha kehv kuulda, aga nüüd vuuhveriga on isegi enamvähem heli kuulatav. ja inimesed, kui te sõidate sellise vana autoga, siis tõmmake omale vastav lugu ja pange see mängima - http://www.youtube.com/watch?v=JBfjU3_XOaA - no 100% kindel, et selle looga on minul SUUR naeratus näos, täiesti õige lugu bussiga sõitmiseks)
* viimane tegu oli Orava põrnikalt valude "vargus"/laenamine, masin kohe tunduvalt kenam
aga et siis... viimase kolme päevaga olen vist läbinud üle 1000km mööda eestit. ja ise olen väga rahul, masin korras ja veab ilusti. tõsi, lõuna-eesti kuppelmaastikul annab tunda kehva mootor, mäest üles saamine on vägagi vaevaline
aga siia kohe ka üks märgkus Aole. et kiiruse ja pöörete koha pealt. tulin tallinnast tagasi Orava valugeda, peal 195/65 rehvid ja kiirusemõõtjad näitasid, et minu spidokas väga ei valetanud. nüüd kuskil lõuna eestis suurest mäest alla lennates sain kiiruseks umbes 98km/h (lausmaal on lagi 95) ja tahhomeeter näitas 2800rpm, 80ne peal on umbes 2400-2500rpm. ehk et pakun, et 100km/h oleks mul kuskil 3000rpm (eeldusel, et tahhokas päris teibaid ei näita). et kuidas teil on 100 peal 3500-4000, see on mulle nati imelik kohe teste ülekannetega kast?
a ja pilte ka nati. üleeile paldiskis käinuna:
ja päev-paar varem võrtsu ääres:
ehk kokkvõttes: suvetrip tehtud ja meel hea. nüüd peab kunagi moto ja kasti ikkagi maha võtma, hoidjad korda tegema, moto ümber tegema ja siis on äkki parem
* t2 spidomeetri tross, mis jupp pikem
* elektrivigasid
* ette 2 tviiterit ja 2 kõlarit per pool esiustes (tõsi, need tuleb sealt peagi ära võtta)
* eriti suur subvuuhver taha koos mingi võimuga (ei, ma ei pea ennast muusika-pedeke või tuuningu-pedeks, aga masin uriseb ja lärmab nii palju, et muusikat oli väha kehv kuulda, aga nüüd vuuhveriga on isegi enamvähem heli kuulatav. ja inimesed, kui te sõidate sellise vana autoga, siis tõmmake omale vastav lugu ja pange see mängima - http://www.youtube.com/watch?v=JBfjU3_XOaA - no 100% kindel, et selle looga on minul SUUR naeratus näos, täiesti õige lugu bussiga sõitmiseks)
* viimane tegu oli Orava põrnikalt valude "vargus"/laenamine, masin kohe tunduvalt kenam
aga et siis... viimase kolme päevaga olen vist läbinud üle 1000km mööda eestit. ja ise olen väga rahul, masin korras ja veab ilusti. tõsi, lõuna-eesti kuppelmaastikul annab tunda kehva mootor, mäest üles saamine on vägagi vaevaline
aga siia kohe ka üks märgkus Aole. et kiiruse ja pöörete koha pealt. tulin tallinnast tagasi Orava valugeda, peal 195/65 rehvid ja kiirusemõõtjad näitasid, et minu spidokas väga ei valetanud. nüüd kuskil lõuna eestis suurest mäest alla lennates sain kiiruseks umbes 98km/h (lausmaal on lagi 95) ja tahhomeeter näitas 2800rpm, 80ne peal on umbes 2400-2500rpm. ehk et pakun, et 100km/h oleks mul kuskil 3000rpm (eeldusel, et tahhokas päris teibaid ei näita). et kuidas teil on 100 peal 3500-4000, see on mulle nati imelik kohe teste ülekannetega kast?
a ja pilte ka nati. üleeile paldiskis käinuna:
ja päev-paar varem võrtsu ääres:
ehk kokkvõttes: suvetrip tehtud ja meel hea. nüüd peab kunagi moto ja kasti ikkagi maha võtma, hoidjad korda tegema, moto ümber tegema ja siis on äkki parem
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
igal juhul koju jõudes avastasin, et masin läriseb. miks? sest summuti viimane jupp oli ära kukkunud. kurat teab, kus kraavis see nüüd vedeleb. lõpeks võtsin riiulist vana katkise ja lömmis põrnika lõputoru. selle küljes oli veel isegi jupike summutit, noh see toru, mille sisse see lõpujupp läheb. lahti see ei tulnud, kindlameelselt kinni roostetanud. egas midagi - lõin kogu kupatuse haamriga sisse. ongi kenam, sai pikem ja paistab tibake stange alt välja. ja kusjuures - sattus "vilega" isend, nii et buss teeb meelierutavat õhkjahutuse häält.
ja lisaks, peale kõige muu tegemise, poltisin ka paar juppi motoprojekti külge. soomest sain fullflow otsad, need said peale ja pidin ka ühte jahutusplekki lõikuma, et ta nüüd ära mahuks. kui veab, saan Vaido käest ka 1600cc turbiini, siis saab ehk veel üht-testi kokku panna
ja lisaks, peale kõige muu tegemise, poltisin ka paar juppi motoprojekti külge. soomest sain fullflow otsad, need said peale ja pidin ka ühte jahutusplekki lõikuma, et ta nüüd ära mahuks. kui veab, saan Vaido käest ka 1600cc turbiini, siis saab ehk veel üht-testi kokku panna
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: '66 Type2 T1
mõtlesin, et olen hullult kaval. ja panen bussile mootoritala taha otsa ja saan sellega mõneks ajaks parandatud mootori viltu olemise probleemi. noh, peale suuri enesevigastusi ja vettimist (suutsin seda tööd teha just siis, kui kohal oli korralik äike) sain aru, et asi ei toimi. peamine mure - mootoritala ja pikkitala vahel on nii väike maa, et sinna ei mahu padi ära. seega pean ikka korralikult remontima mingi aeg. mis viitab ka väga otseselt moto remondile
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: '66 Type2 T1
näitamaks, et teema on "varjusurmas", kiire pildike
viimati, eelmisel aastal ei käivitunud. on plaanis ta sisse ajada ja mootorivahetus (koos kasti tala parandusega) teha. siiani on see oodanud... sest a) pole aega olnud b) pole viitsimist olnud c) kohekohe peaks kohale jõudma teine masin, mis vajaks kiiremat tähelepanu. kuigi ehk mitte kauaks, sest algsest übersuurest plaanist on järele jäänud vaid pisku - mootor peale ja siis niipalju teha, et masin liiguks. kahjuks siia foorumi vist selle isendi elulugu ei tule, kuna tegu on veeloomaga
aga dexterile vihjeks: ma olen juba välja valinud lausa koha, kust ma õliradika ostan!
viimati, eelmisel aastal ei käivitunud. on plaanis ta sisse ajada ja mootorivahetus (koos kasti tala parandusega) teha. siiani on see oodanud... sest a) pole aega olnud b) pole viitsimist olnud c) kohekohe peaks kohale jõudma teine masin, mis vajaks kiiremat tähelepanu. kuigi ehk mitte kauaks, sest algsest übersuurest plaanist on järele jäänud vaid pisku - mootor peale ja siis niipalju teha, et masin liiguks. kahjuks siia foorumi vist selle isendi elulugu ei tule, kuna tegu on veeloomaga
aga dexterile vihjeks: ma olen juba välja valinud lausa koha, kust ma õliradika ostan!
-
- asjapulk
- Postitusi: 2
- Liitunud: L Jaan 02, 2010 4:36 am
Re: '66 Type2 T1
Mis taastamine see küll on, buss ju alt lausroostes!? Peale mootori ja kasti soovitaks ka sillad, kardaani ja summuti ning muud vidinad alt eemaldada ja suunduda siis kas liivapritsi või klaaskraanulipritsi alla nendega ükshaaval pluss põhi, kuigi millegipärast ma arvan et peale selle kasutamist haigutaks põhja all vaid üks suur auk ja vaja läheks väga palju doonorplekki ja keevitust!
Sellest hoolimata sellist haruldust ei tohiks nõnna lumehanges lasta surra! Alla ei tohi anda!
Sellest hoolimata sellist haruldust ei tohiks nõnna lumehanges lasta surra! Alla ei tohi anda!
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: '66 Type2 T1
nagu ütleb vanasõna: rust is not a crime! tegu polegi autoga (ja pole niipea mõttes teda selleks teha), millega ei julge poodi minna, sest "äkki keegi kriimustab minu värsket värvi". tegu on "hoodride" kategooria poole püüdleva autoga
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: '66 Type2 T1
õige vastus on ülalpool kenasti kirjas: "rotikas". Praktikas kohatud ka sobiliku "Jamaican style"-na.hullatralla kirjutas:Mis taastamine see küll on, buss ju alt lausroostes!?
küll Ingmar juba teab, kuidas keretöid teha - selle pärast ei pea küll muretsema
hääd uut,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: '66 Type2 T1
Punase auto kastis paistavad minu veljed??
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: '66 Type2 T1
väike samm edasi
masin sai garaazhi. mitte et seal nii soe sai, et ta ära sulaks. aga midagigi. järgmine nädalavahe saan ehk ka keevituse tagasi + mootori. siis võib nati juba ka tööd teha masina kallal
masin sai garaazhi. mitte et seal nii soe sai, et ta ära sulaks. aga midagigi. järgmine nädalavahe saan ehk ka keevituse tagasi + mootori. siis võib nati juba ka tööd teha masina kallal
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: '66 Type2 T1
masin pole ikka veel ära sulanud. aga vähemalt sai töödega algust tehtud
mootor maas. kahjustused üle vaadatud. uus lootus on nüüd, et äkki saad asja lapitud ilma kasti maha võtmata. oleks palju vähem tööd... sakas keerukam keevitada. üks kasti padi on pooleks läinud väändumise teel
eks homme näis, mis saab. Vaido toob ehk ka keevituse tagasi
mootor maas. kahjustused üle vaadatud. uus lootus on nüüd, et äkki saad asja lapitud ilma kasti maha võtmata. oleks palju vähem tööd... sakas keerukam keevitada. üks kasti padi on pooleks läinud väändumise teel
eks homme näis, mis saab. Vaido toob ehk ka keevituse tagasi
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: '66 Type2 T1
jeeez. tulemus nädalavahest: Vaido tõi keevituse. keevitasin ära... ei saanud ilusti, aga ehk sai kõvasti. igal juhul sai sirgem. harv juhus oli ka see, et tegin jupp mõõtmisi enne (erinevalt Folkwageni valmimisel tekkinud vanasõnast: kui 9 korda lõigata, pole ühte korda mõõta vajagi). ilmselt oli ka selles süüdi see, et jupid sobisid peaaegu ilusti kokku. see "peaaegu" sai kiirelt suure haamriga parandatud
ja pärast Vaido juurest uue 1600cc moto toomist ja sellele paari pleki keevitamist avastasin, et summutist läheb nuga läbi. ja siis oli õige aeg gaasil otsa saada. ja edasi läks kõik rõõmsalt allamäge. moto ei tahtnud peale istuda, kui juba peaaegu paigas oli, avastasin ühe puuduva alumise tikkpoldi jne jne. tulemus: moto on mootoriaugus aga mitte veel peal. vähemalt ühes tükis.
tulevik: kui leian meediakandja üles, panen ka paar pilti, aga need on väga sarnased juba üles ripitatutele. ja ehk saan gaasi ka uue, kui Vaido appi tuleb. ja kui veab, saan ka järgmise nädalavahe Elva. st siis loodetavast ka moto peale ja ehk läheb käimagi. siis... aga kõik muu alles algab
uus mootor ootab praegu aga selle taga, et ma saaks oma uue õliradika kätte!!!
ja pärast Vaido juurest uue 1600cc moto toomist ja sellele paari pleki keevitamist avastasin, et summutist läheb nuga läbi. ja siis oli õige aeg gaasil otsa saada. ja edasi läks kõik rõõmsalt allamäge. moto ei tahtnud peale istuda, kui juba peaaegu paigas oli, avastasin ühe puuduva alumise tikkpoldi jne jne. tulemus: moto on mootoriaugus aga mitte veel peal. vähemalt ühes tükis.
tulevik: kui leian meediakandja üles, panen ka paar pilti, aga need on väga sarnased juba üles ripitatutele. ja ehk saan gaasi ka uue, kui Vaido appi tuleb. ja kui veab, saan ka järgmise nädalavahe Elva. st siis loodetavast ka moto peale ja ehk läheb käimagi. siis... aga kõik muu alles algab
uus mootor ootab praegu aga selle taga, et ma saaks oma uue õliradika kätte!!!
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: '66 Type2 T1
hommik helge,
jutuksolevat Type2-te ei suuda talveralli stardinimistust leida - kas sagimine masina ümber ei seostugi sellega? Indrek ja Vaido on Type1-dega nimistus - kas Sa plaanid end emba-kumba mahutada?
Indreku motost oleks (ilmselt teises teemas) huvitav kuulda. "Vaikus" iseoomustab ikka ainult foorumit ja mitte motot?
t,
Teet
jutuksolevat Type2-te ei suuda talveralli stardinimistust leida - kas sagimine masina ümber ei seostugi sellega? Indrek ja Vaido on Type1-dega nimistus - kas Sa plaanid end emba-kumba mahutada?
Indreku motost oleks (ilmselt teises teemas) huvitav kuulda. "Vaikus" iseoomustab ikka ainult foorumit ja mitte motot?
t,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"