'66 Type2 T1

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

kuigi olen internetiseerimata kohas (no seda praegust kooslust arvuti ja ühenduse näol ma ei loeks internetiseeritud punktiks) pean kiirelt ühe saabunud pildi üles riputama. tänud dexterile juba ette, eks tulen korjan plekid ka lähiajal ära. aga värvitud plekk on ikkagi värvitud plekk. see, et toonid on tagasihoidlikud, näitab seda, et ka mootor ise on taasihoidlik

Pilt
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

järjekordne uuendus. taas - negariivsed teated. käigukasti alune hoidik, vasakpoolne, on läbi. kas paindunud või üldse ära murdunud... ja selle tõttu on mootor väga viltu :(

Pilt
Pilt
Pilt

see tähendab aga moto ja kast eemaldamist, ilma korda ei saa
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

et siis... kuna vahepeal oli vaja masinaga liikuda, siis ülendasin ta seisukorra "katki" pealt "liikumisvõimeliseks" ja sõitsin. tegemata teab mis palju. natuke nipet-näpet

* t2 spidomeetri tross, mis jupp pikem
* elektrivigasid
* ette 2 tviiterit ja 2 kõlarit per pool esiustes (tõsi, need tuleb sealt peagi ära võtta)
* eriti suur subvuuhver taha koos mingi võimuga (ei, ma ei pea ennast muusika-pedeke või tuuningu-pedeks, aga masin uriseb ja lärmab nii palju, et muusikat oli väha kehv kuulda, aga nüüd vuuhveriga on isegi enamvähem heli kuulatav. ja inimesed, kui te sõidate sellise vana autoga, siis tõmmake omale vastav lugu ja pange see mängima - http://www.youtube.com/watch?v=JBfjU3_XOaA - no 100% kindel, et selle looga on minul SUUR naeratus näos, täiesti õige lugu bussiga sõitmiseks)
* viimane tegu oli Orava põrnikalt valude "vargus"/laenamine, masin kohe tunduvalt kenam

aga et siis... viimase kolme päevaga olen vist läbinud üle 1000km mööda eestit. ja ise olen väga rahul, masin korras ja veab ilusti. tõsi, lõuna-eesti kuppelmaastikul annab tunda kehva mootor, mäest üles saamine on vägagi vaevaline

aga siia kohe ka üks märgkus Aole. et kiiruse ja pöörete koha pealt. tulin tallinnast tagasi Orava valugeda, peal 195/65 rehvid ja kiirusemõõtjad näitasid, et minu spidokas väga ei valetanud. nüüd kuskil lõuna eestis suurest mäest alla lennates sain kiiruseks umbes 98km/h (lausmaal on lagi 95) ja tahhomeeter näitas 2800rpm, 80ne peal on umbes 2400-2500rpm. ehk et pakun, et 100km/h oleks mul kuskil 3000rpm (eeldusel, et tahhokas päris teibaid ei näita). et kuidas teil on 100 peal 3500-4000, see on mulle nati imelik kohe :) teste ülekannetega kast?

a ja pilte ka nati. üleeile paldiskis käinuna:

Pilt

Pilt

Pilt

ja päev-paar varem võrtsu ääres:

Pilt

Pilt

Pilt


ehk kokkvõttes: suvetrip tehtud ja meel hea. nüüd peab kunagi moto ja kasti ikkagi maha võtma, hoidjad korda tegema, moto ümber tegema ja siis on äkki parem :)
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

igal juhul koju jõudes avastasin, et masin läriseb. miks? sest summuti viimane jupp oli ära kukkunud. kurat teab, kus kraavis see nüüd vedeleb. lõpeks võtsin riiulist vana katkise ja lömmis põrnika lõputoru. selle küljes oli veel isegi jupike summutit, noh see toru, mille sisse see lõpujupp läheb. lahti see ei tulnud, kindlameelselt kinni roostetanud. egas midagi - lõin kogu kupatuse haamriga sisse. ongi kenam, sai pikem ja paistab tibake stange alt välja. ja kusjuures - sattus "vilega" isend, nii et buss teeb meelierutavat õhkjahutuse häält.

ja lisaks, peale kõige muu tegemise, poltisin ka paar juppi motoprojekti külge. soomest sain fullflow otsad, need said peale ja pidin ka ühte jahutusplekki lõikuma, et ta nüüd ära mahuks. kui veab, saan Vaido käest ka 1600cc turbiini, siis saab ehk veel üht-testi kokku panna

Pilt
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: '66 Type2 T1

Postitus Postitas ingmar »

mõtlesin, et olen hullult kaval. ja panen bussile mootoritala taha otsa ja saan sellega mõneks ajaks parandatud mootori viltu olemise probleemi. noh, peale suuri enesevigastusi ja vettimist (suutsin seda tööd teha just siis, kui kohal oli korralik äike) sain aru, et asi ei toimi. peamine mure - mootoritala ja pikkitala vahel on nii väike maa, et sinna ei mahu padi ära. seega pean ikka korralikult remontima mingi aeg. mis viitab ka väga otseselt moto remondile
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: '66 Type2 T1

Postitus Postitas ingmar »

näitamaks, et teema on "varjusurmas", kiire pildike :)

Pilt

viimati, eelmisel aastal ei käivitunud. on plaanis ta sisse ajada ja mootorivahetus (koos kasti tala parandusega) teha. siiani on see oodanud... sest a) pole aega olnud b) pole viitsimist olnud c) kohekohe peaks kohale jõudma teine masin, mis vajaks kiiremat tähelepanu. kuigi ehk mitte kauaks, sest algsest übersuurest plaanist on järele jäänud vaid pisku - mootor peale ja siis niipalju teha, et masin liiguks. kahjuks siia foorumi vist selle isendi elulugu ei tule, kuna tegu on veeloomaga

aga dexterile vihjeks: ma olen juba välja valinud lausa koha, kust ma õliradika ostan! :)
hullatralla
asjapulk
asjapulk
Postitusi: 2
Liitunud: L Jaan 02, 2010 4:36 am

Re: '66 Type2 T1

Postitus Postitas hullatralla »

Mis taastamine see küll on, buss ju alt lausroostes!? Peale mootori ja kasti soovitaks ka sillad, kardaani ja summuti ning muud vidinad alt eemaldada ja suunduda siis kas liivapritsi või klaaskraanulipritsi alla nendega ükshaaval pluss põhi, kuigi millegipärast ma arvan et peale selle kasutamist haigutaks põhja all vaid üks suur auk ja vaja läheks väga palju doonorplekki ja keevitust!
Sellest hoolimata sellist haruldust ei tohiks nõnna lumehanges lasta surra! Alla ei tohi anda!
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: '66 Type2 T1

Postitus Postitas ingmar »

nagu ütleb vanasõna: rust is not a crime! tegu polegi autoga (ja pole niipea mõttes teda selleks teha), millega ei julge poodi minna, sest "äkki keegi kriimustab minu värsket värvi". tegu on "hoodride" kategooria poole püüdleva autoga
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '66 Type2 T1

Postitus Postitas Teet »

hullatralla kirjutas:Mis taastamine see küll on, buss ju alt lausroostes!?
õige vastus on ülalpool kenasti kirjas: "rotikas". Praktikas kohatud ka sobiliku "Jamaican style"-na.
küll Ingmar juba teab, kuidas keretöid teha - selle pärast ei pea küll muretsema ;)

hääd uut,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
New wave
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 47
Liitunud: R Aug 29, 2008 8:26 pm
Asukoht: TOILA

Re: '66 Type2 T1

Postitus Postitas New wave »

Punase auto kastis paistavad minu veljed?? :D
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: '66 Type2 T1

Postitus Postitas ingmar »

just nii see on :) tule järgi!
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: '66 Type2 T1

Postitus Postitas ingmar »

väike samm edasi

Pilt

masin sai garaazhi. mitte et seal nii soe sai, et ta ära sulaks. aga midagigi. järgmine nädalavahe saan ehk ka keevituse tagasi + mootori. siis võib nati juba ka tööd teha masina kallal
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: '66 Type2 T1

Postitus Postitas ingmar »

masin pole ikka veel ära sulanud. aga vähemalt sai töödega algust tehtud

mootor maas. kahjustused üle vaadatud. uus lootus on nüüd, et äkki saad asja lapitud ilma kasti maha võtmata. oleks palju vähem tööd... sakas keerukam keevitada. üks kasti padi on pooleks läinud väändumise teel :(

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

eks homme näis, mis saab. Vaido toob ehk ka keevituse tagasi
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: '66 Type2 T1

Postitus Postitas ingmar »

jeeez. tulemus nädalavahest: Vaido tõi keevituse. keevitasin ära... ei saanud ilusti, aga ehk sai kõvasti. igal juhul sai sirgem. harv juhus oli ka see, et tegin jupp mõõtmisi enne (erinevalt Folkwageni valmimisel tekkinud vanasõnast: kui 9 korda lõigata, pole ühte korda mõõta vajagi). ilmselt oli ka selles süüdi see, et jupid sobisid peaaegu ilusti kokku. see "peaaegu" sai kiirelt suure haamriga parandatud :)

ja pärast Vaido juurest uue 1600cc moto toomist ja sellele paari pleki keevitamist avastasin, et summutist läheb nuga läbi. ja siis oli õige aeg gaasil otsa saada. ja edasi läks kõik rõõmsalt allamäge. moto ei tahtnud peale istuda, kui juba peaaegu paigas oli, avastasin ühe puuduva alumise tikkpoldi jne jne. tulemus: moto on mootoriaugus aga mitte veel peal. vähemalt ühes tükis.

tulevik: kui leian meediakandja üles, panen ka paar pilti, aga need on väga sarnased juba üles ripitatutele. ja ehk saan gaasi ka uue, kui Vaido appi tuleb. ja kui veab, saan ka järgmise nädalavahe Elva. st siis loodetavast ka moto peale ja ehk läheb käimagi. siis... aga kõik muu alles algab :)

uus mootor ootab praegu aga selle taga, et ma saaks oma uue õliradika kätte!!! :twisted:
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '66 Type2 T1

Postitus Postitas Teet »

hommik helge,

jutuksolevat Type2-te ei suuda talveralli stardinimistust leida - kas sagimine masina ümber ei seostugi sellega? Indrek ja Vaido on Type1-dega nimistus - kas Sa plaanid end emba-kumba mahutada?
Indreku motost oleks (ilmselt teises teemas) huvitav kuulda. "Vaikus" iseoomustab ikka ainult foorumit ja mitte motot? ;)

t,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Vasta