2.0: üks silinder töötab nõrgalt...
Postitatud: E Aug 21, 2006 10:14 am
tere,
Ehk oskab keegi veel nõu anda.
Lugu algas sellest postitusest:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?t=753
Kui käisin ülevaatusel ja selgus, et heitgaasides on HC kõrge. Oleks aimanud, poleks ülevaatusele läinudki, aga mootor liigub suhtliselt hästi.
Ja nagu eelmisele postitusele vastati, siis HC sisaldus näitab seda, et osa kütust jääb põlemata. Olgu veel täpsustuseks öeldud, et ka O2 sisaldus oli kõrge. Seega paistab tõesti, et põlemine ei ole kõige parem.
Peale ülevaatust ja vastukaja on tehtud järgmised asjad:
* vahetatud küünlad
* vahetaud küünlajuhtmed
* süüde sätitud
* silindrites surve mõõdetud (kõigis sama surve, vist oli 9.8. Vaido ehk mäletab, kui mäletab.)
* karpades on üle käinud üks töömees (kel polnud küll vaakumiga sünkrooni ajajat, aga midagi ta tegi). Sama töömehega koos sai käidud ka ülevaatuspunktis heitgaase mõõtmas, kuid katsetustest hoolimata (süüte hilisemaks keeramine, ka karterituulutuse lahti võtmine, pöörete üles ajamine) ei õnnestunud HC'd alla 1700 saada (lubatud on 1000). Samas CO on ülimadal (umbes 0.4).
Ja endiselt on nii, et kui töötavalt mootorilt 3. küünlalt maha võtta juhe, siis ei muutuks nagu midagi. See 3. küünal ise on sellist "nägu", et säde seal on (olen ka nii proovinud, et sinna juhtme otsa niisama küünla pannud. Säde olemas.), märg ka ei ole. Normaalne kollane-beez.
Ehket... oskab keegi veel soovitada, mida teha või sättida? Või milles viga?
Muidu, kui sõita, siis liigub edasi päris hästi (eriti kiirendaja ma ei ole, aga liigub normaalselt), maanteel 90-100 saavutada pole probleem. Üle 100 pole väga proovinud ajada. Tühikäigul tuksub peaaegu ühtlaselt. Väike vibratsioon on muidugi sees. Aga välja ei sure ja ei "turtsu".
tänan vastuste eest juba ette...
Ehk oskab keegi veel nõu anda.
Lugu algas sellest postitusest:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?t=753
Kui käisin ülevaatusel ja selgus, et heitgaasides on HC kõrge. Oleks aimanud, poleks ülevaatusele läinudki, aga mootor liigub suhtliselt hästi.
Ja nagu eelmisele postitusele vastati, siis HC sisaldus näitab seda, et osa kütust jääb põlemata. Olgu veel täpsustuseks öeldud, et ka O2 sisaldus oli kõrge. Seega paistab tõesti, et põlemine ei ole kõige parem.
Peale ülevaatust ja vastukaja on tehtud järgmised asjad:
* vahetatud küünlad
* vahetaud küünlajuhtmed
* süüde sätitud
* silindrites surve mõõdetud (kõigis sama surve, vist oli 9.8. Vaido ehk mäletab, kui mäletab.)
* karpades on üle käinud üks töömees (kel polnud küll vaakumiga sünkrooni ajajat, aga midagi ta tegi). Sama töömehega koos sai käidud ka ülevaatuspunktis heitgaase mõõtmas, kuid katsetustest hoolimata (süüte hilisemaks keeramine, ka karterituulutuse lahti võtmine, pöörete üles ajamine) ei õnnestunud HC'd alla 1700 saada (lubatud on 1000). Samas CO on ülimadal (umbes 0.4).
Ja endiselt on nii, et kui töötavalt mootorilt 3. küünlalt maha võtta juhe, siis ei muutuks nagu midagi. See 3. küünal ise on sellist "nägu", et säde seal on (olen ka nii proovinud, et sinna juhtme otsa niisama küünla pannud. Säde olemas.), märg ka ei ole. Normaalne kollane-beez.
Ehket... oskab keegi veel soovitada, mida teha või sättida? Või milles viga?
Muidu, kui sõita, siis liigub edasi päris hästi (eriti kiirendaja ma ei ole, aga liigub normaalselt), maanteel 90-100 saavutada pole probleem. Üle 100 pole väga proovinud ajada. Tühikäigul tuksub peaaegu ühtlaselt. Väike vibratsioon on muidugi sees. Aga välja ei sure ja ei "turtsu".
tänan vastuste eest juba ette...