2.0: üks silinder töötab nõrgalt...
Moderaator: ingmar
korras, tänud!
Igal juhul suured tänud Mardile viimase vihje eest. Ja tänud ka teistele kaasa mõtlejatele.
Eile kontrollisin pidurivõimendi toru ja selle ühendusvoolik oli räbal mis räbal.
Ja kuna pidurivõim ühendub ühelt poolt 1. silindri sisselaske peale ja teiselt poolt 3. silindri sisselaske peale (see ühendus on just allpool, peale sisselaske hargnemist, niiet mõjub ainult ühele silindrile), siis... seal see trikk oligi.
Ja 3. silinder oli just see, mis ei töödanud hästi. Ja nagu välja tuli, sai 3. silinder sealt pidurivõimu ühendusest õhku juurde. Nüüd eetriga proovides ei tundunud, et enam kuskilt õhtu juurde võtab.
Asendasin vooliku ja nüüd OKEI! Tehniline kontroll läbitud probleemita
Tänud veelkord!
Ja ise ka targem
Eile kontrollisin pidurivõimendi toru ja selle ühendusvoolik oli räbal mis räbal.
Ja kuna pidurivõim ühendub ühelt poolt 1. silindri sisselaske peale ja teiselt poolt 3. silindri sisselaske peale (see ühendus on just allpool, peale sisselaske hargnemist, niiet mõjub ainult ühele silindrile), siis... seal see trikk oligi.
Ja 3. silinder oli just see, mis ei töödanud hästi. Ja nagu välja tuli, sai 3. silinder sealt pidurivõimu ühendusest õhku juurde. Nüüd eetriga proovides ei tundunud, et enam kuskilt õhtu juurde võtab.
Asendasin vooliku ja nüüd OKEI! Tehniline kontroll läbitud probleemita
Tänud veelkord!
Ja ise ka targem
maru rahulik!
Tere köigile!
Sain Soomest bussi: 9-kohalise 1982.a. 2,0 boksermootoriga T3. Sama häda, et tühikäigul 3.silinder ei tööta Pidurivõimendi toru vaatan lähiajal üle. Pidurivöimendi peaks olema vaid 51 kw mootoritega mudelitel.
Üks mure veel: öli ajab välja ülalt, tundub, et tuulutustorust (kulu u.1l/100 km), auto on aastaid seisnud. Milles vöiks viga olla?
Sain Soomest bussi: 9-kohalise 1982.a. 2,0 boksermootoriga T3. Sama häda, et tühikäigul 3.silinder ei tööta Pidurivõimendi toru vaatan lähiajal üle. Pidurivöimendi peaks olema vaid 51 kw mootoritega mudelitel.
Üks mure veel: öli ajab välja ülalt, tundub, et tuulutustorust (kulu u.1l/100 km), auto on aastaid seisnud. Milles vöiks viga olla?
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
kui nii palju võtab, kas on ikka lekke süü? "Rahvatarkus" on, et väljalekkimised õiget kulu ei suuda tekitada.kaups kirjutas: Üks mure veel: öli ajab välja ülalt, tundub, et tuulutustorust (kulu u.1l/100 km), auto on aastaid seisnud. Milles vöiks viga olla?
aastaid seisnud masinatel võib vesi kolvirõngaste "lahtiehmatamisel" abiks olla (kui see ei aita, ei aita miski): kalla töötava mootoriga karbussi vett - vastavalt viitsimisele pool liitrit-liiter. Pärast soovitan igaks-juhuks õli ära vahetada. Ise teen seda protseduuri oma masinatel ka õlivahetuste eel - tõsi, liikuvatel masinatel on eesmärgiks silindrisse kogunenud jama eemaldamine.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
mida ka vanarahvas teab minul lekkis ka liiter sajale. ja konkreetselt lekkis. aga süüks oli minu laiskus/ajapuudus et ise mootorit kokku ei pannud ja lasin ühel töökojal seda teha... noh, ütleme nii et ega nad ei teadnud mida peab tegema. aga point et - võib ka lekkida.Teet kirjutas:Rahvatarkus" on, et väljalekkimised õiget kulu ei suuda tekitada.
Proovin selle veega asja ära...tegelikult olen juba nii vana, et mäletan sellist kolviröngaste "lahtiehmatamist" küll
Aga kusagilt lekib, pesen nädalavahetusel mootori ära, ehk saab targemaks-praegu on kogu mootor pealt öline
Vaatasin järgi-tegelikult lekib mul hoopis 1.silindri pidurivöimu toru...Äkki saaks üldse ilma vöimendita? Kui suur see vahe söidu ajal on? Väiksemate mootoritega T-d on ju ka ilma pidurivöimendita.
Aga kusagilt lekib, pesen nädalavahetusel mootori ära, ehk saab targemaks-praegu on kogu mootor pealt öline
Vaatasin järgi-tegelikult lekib mul hoopis 1.silindri pidurivöimu toru...Äkki saaks üldse ilma vöimendita? Kui suur see vahe söidu ajal on? Väiksemate mootoritega T-d on ju ka ilma pidurivöimendita.
Väntvölli otsatihend lekkis (seismisest kõvaks läinud); praegu tundub, et öli enam välja ei aja (enne läks 1l/100 km.le). Tühikäik paterdas ja suri välja (ka jöudu polnud). Kontrollisin köik asjad üle ja aitas karburaatori reguleerimine (eelmine omanik oli nii peale keeranud, et ei tahtnud öieti töötada).
Kas kellegil on kogemusi bensiinil töötava soojendiga? Kell tiksub (seisusoojendi) ja reostaat ka toimib, aga tuli ei põle sisselülitades (öpetuse järgi peaks regulaatori sees tuli pölema hakkama). Tahaks sooja ka saada bussi! Ilmselt väljalaske torustikul töötav süsteem nagunii ei tööta. Millised on kogemused soojenditega?
Kas kellegil on kogemusi bensiinil töötava soojendiga? Kell tiksub (seisusoojendi) ja reostaat ka toimib, aga tuli ei põle sisselülitades (öpetuse järgi peaks regulaatori sees tuli pölema hakkama). Tahaks sooja ka saada bussi! Ilmselt väljalaske torustikul töötav süsteem nagunii ei tööta. Millised on kogemused soojenditega?