häda on pörnikaga,äkki on lahkeid inimesi kes jagavad oma teadmisi,
niisiis mis on mootori tööjärjekord (kus on esimene silinder,teine,jne.)
ja kus vöiks olla syyte märgid.
ja mootor on 1303 74a
hädasti abi vaja
Moderaator: ingmar
hädasti abi vaja
bredänge tuuning
Mootori tööjärjekord: 1432 (see on muide geneka jala peal kirjas)
Silindreid nummerdatakse nii:
3 1
4 2
Need numbrid on ka iga silindri küünla juurde pleki sisse pressitud.
Süüte seadmise jaoks on väntvõlli rihmarattal 2 sälku - vasakpoolne on tavaliselt ÜSS ja parempoolne 7,5 kraadi enne ÜSS. Selle järgi seatakse eelsüütenurk tühikäigul. Siiski, eri aastakäikudel ja modifikatsioonidel võivad need sälgud olla erinevad - osadel hilisematel oli tühikäigu süüde 5 kraadi pärast ÜSS. Suurem sälk peaks igaljuhul näitama ÜSS-i.
Kui jagaja kaas maha võtta, siis metallkorpuse ülemises servas on samuti väike sälk. Kui jagaja rootor on sälgu suunas, siis käib pauk esimeses silindris.
Silindreid nummerdatakse nii:
3 1
4 2
Need numbrid on ka iga silindri küünla juurde pleki sisse pressitud.
Süüte seadmise jaoks on väntvõlli rihmarattal 2 sälku - vasakpoolne on tavaliselt ÜSS ja parempoolne 7,5 kraadi enne ÜSS. Selle järgi seatakse eelsüütenurk tühikäigul. Siiski, eri aastakäikudel ja modifikatsioonidel võivad need sälgud olla erinevad - osadel hilisematel oli tühikäigu süüde 5 kraadi pärast ÜSS. Suurem sälk peaks igaljuhul näitama ÜSS-i.
Kui jagaja kaas maha võtta, siis metallkorpuse ülemises servas on samuti väike sälk. Kui jagaja rootor on sälgu suunas, siis käib pauk esimeses silindris.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!