Bussiomanikud! Abi vajaka!
Moderaator: ingmar
Bussiomanikud! Abi vajaka!
Tellisin kaks esisupordid. Võtsin katalogi järgi, vasak ja parem. Tulid erineva tootja omad, ning ühel on pid.toru sisend servast ja teisel otse kolvi korpusesse (keskelt). Vaatasin igasugu katalooge ja arutasin ka Mardiga - ei saanudki selgeks, kumb on õige ja kumb vale. 72-79 bussile pakub mõlemaid variante, kogu ülejäänd mõõt on sama. Kuidas siis selgust saada, kumba vaja, ilma et auto alla ronida?
No Mart pmst teab küll, aga tol hetkel polnud mahti bussi alla ronida, et 100% kindel oleks.
CSP pakub selliseid asju
Kuskil pole viidet, et vasak ja parem oleksid erinevad ja mälupilt ütleb ka, et piduritoru sisend on keskel. Asja ajab keeruliseks ilmselt see, et samad sadulad olid ka varasematel 'telliskividel', aga neil võivad sealjuures vasak ja parem olla erinevad. Nii et kui mingi kataloogi järgi on vasaku sadula liitekoht keskel ja parema omal servas, siis mõeldakse selle all ilmselt '80-'85 bussi. Vanema bussi jaoks oleks siis kaval tellida 2 vasakpoolset.
CSP pakub selliseid asju
Kuskil pole viidet, et vasak ja parem oleksid erinevad ja mälupilt ütleb ka, et piduritoru sisend on keskel. Asja ajab keeruliseks ilmselt see, et samad sadulad olid ka varasematel 'telliskividel', aga neil võivad sealjuures vasak ja parem olla erinevad. Nii et kui mingi kataloogi järgi on vasaku sadula liitekoht keskel ja parema omal servas, siis mõeldakse selle all ilmselt '80-'85 bussi. Vanema bussi jaoks oleks siis kaval tellida 2 vasakpoolset.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Veel pisut asja uuritud. Tõepoolest, '73-'79 bussi pidurisadula vw kood on 211698461A sõltumata kas on vasak või parem. '80-'85 bussi oma on identne, aga kood on 251615107 (vasak) ja 251615108 (parem).
Aga pildi järgi ei ole neil vaskul ja paremal ka mingit vahet, kuna toru ots kinnitub mõlemal keskele. Ilmselt nad ongi identsed, sest CSP kataloog toob ära ainult vasaku sadula koodi. Või siis on õhutusnippel kas üleval või all (varasemal variandil on nii all kui ülal).
Aga pildi järgi ei ole neil vaskul ja paremal ka mingit vahet, kuna toru ots kinnitub mõlemal keskele. Ilmselt nad ongi identsed, sest CSP kataloog toob ära ainult vasaku sadula koodi. Või siis on õhutusnippel kas üleval või all (varasemal variandil on nii all kui ülal).
Tõeline auto sõidab ilma veeta!