Teedu '66 põrrrrnikas
Moderaator: ingmar
...vihjeks niipalju,et soomlased ise ostavad HC-st asju väga harva (loe kõige,,kirvem,, hind euroopas).HC müüb BBT kataloogi asju ,ainult soome hindadega.Soomest võid parema hinna leida asjadele www.aircooled.fi või küsida Keiteleen Kone Juha käest.Andmed leiad http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/ sealt. KKonel puudub küll koduleht ,aga hinnad on tal head. Muidugi hindadest rääkides olen ise kõik viimased asjad ülelombi maalt tellinud,peab ainult kannatust jaguma.Ja lihtne on tellida CSP-st Saksamaalt.Edu !
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
hm... lihtne jah... aga hind? st mitte toodete hind, vaid just shipment. miskipärast on meie maale keeratud 2x kirvem hind kui näiteks lõuna naabritele. krt me nüüd niipalju kaugemal ka pole... kunagi isegi oli mul Petrisega juttu, et tellida jupid Lätti ja ta saadab need edasi. aga kuna ma mitte kunagi ei jõua korraliku tellimiseni, siis pole see jutt kaugemale jõudnud... ok läheb väga ära OT'ksbill kirjutas:Ja lihtne on tellida CSP-st Saksamaalt.Edu !
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
tänasest loen põrnikat oma masinapargi täieõiguslikuks liikmeks - õnnestus operatiivselt oma valdusesse saada hunnik juppe. Kui on masin, siis olgu ka motole varuosi-lisaseadmeid. Muidu pole õige masin
Need asjad siis minu käes nüüd.
tundub-arvan, et asjade "kokkuajaja" oli 1.6 bussi omanik kunagi. Aga sel teemal ei ole mul mõtet filosofeerida - 1.6 moto kokkupanekust on laias laastus puudu vaid plokk (juhul kui põrril on vaid üks nukkvõll, millel nukkasid kudagi vähe. Ma pole motot (veel) lammutanud ). Oodatud tagavaramootor pole niisiis mägede taga
üleliigsetest (= "mitte 1.3/1.6 T1 või dubleeritud") asjadest olen otseloomulikult klubiliste rõõmuks nõus loobuma. Megahää oleks mudugi vastu saada mõni puuduv salongitükk või vanem, ilma bensunäidikuta spido (enda uuema annaks siis kohe ära). Õhtul teen suuremat sorti inventuuri, aga põgus ülevaade:
http://teet.luarvik.org/v/volksutykid/
viimase pildi korvis on peaasjalikult kaanes sisalduvad asjad, aga ka mõned kolvisõrmed, paar karbussi (34 PICT-3) jne. Pilte ei teinud bussi peeglitest ja spidost (no siuke buss nigu Ingmari "kleepsukogu"). Ka summuti ning soojavahetid (minu silmis vanaraud - v.a.parem soojavaheti) ei kippunud pildile - need paistsid samas vägagi T1 olevat...
...ja Andrese küsimusele põhjavaibast vastab HotCars leht: "Alkuperäistyyliset museokatsastukseen kelpaavat mattosarjat, käytetään alkuperäisen kumimaton kanssa. Muista mainita värikoodi tilausnumeron jälkeen."
ehk ta ei valeta
'täh Arvi, Juhaga "Keiteleen Kone"st võtan kohe esmaspäeva hommikul ühendust.
Need asjad siis minu käes nüüd.
tundub-arvan, et asjade "kokkuajaja" oli 1.6 bussi omanik kunagi. Aga sel teemal ei ole mul mõtet filosofeerida - 1.6 moto kokkupanekust on laias laastus puudu vaid plokk (juhul kui põrril on vaid üks nukkvõll, millel nukkasid kudagi vähe. Ma pole motot (veel) lammutanud ). Oodatud tagavaramootor pole niisiis mägede taga
üleliigsetest (= "mitte 1.3/1.6 T1 või dubleeritud") asjadest olen otseloomulikult klubiliste rõõmuks nõus loobuma. Megahää oleks mudugi vastu saada mõni puuduv salongitükk või vanem, ilma bensunäidikuta spido (enda uuema annaks siis kohe ära). Õhtul teen suuremat sorti inventuuri, aga põgus ülevaade:
http://teet.luarvik.org/v/volksutykid/
viimase pildi korvis on peaasjalikult kaanes sisalduvad asjad, aga ka mõned kolvisõrmed, paar karbussi (34 PICT-3) jne. Pilte ei teinud bussi peeglitest ja spidost (no siuke buss nigu Ingmari "kleepsukogu"). Ka summuti ning soojavahetid (minu silmis vanaraud - v.a.parem soojavaheti) ei kippunud pildile - need paistsid samas vägagi T1 olevat...
...ja Andrese küsimusele põhjavaibast vastab HotCars leht: "Alkuperäistyyliset museokatsastukseen kelpaavat mattosarjat, käytetään alkuperäisen kumimaton kanssa. Muista mainita värikoodi tilausnumeron jälkeen."
ehk ta ei valeta
'täh Arvi, Juhaga "Keiteleen Kone"st võtan kohe esmaspäeva hommikul ühendust.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
hea uudis: soojavahetid on mul ok ning edevamat tüüpi, kui üks saadud "aseaine" (väljalasketoru ümber "säbrulisem junn" - soendab ilmselt paremini õhku). Ving trügis ilmselt tuppa summuti kinnitustest, mis olid kole hõredad - aga viisakas sumps on mul olemas ning sai eile teda ka tugevdatud-tihendatud sama koha pealt, kust eelmine ära hävis.
halb uudis: selleni teadmiseni jõudmiseks tuli maha katkuda summuti - ning summuti-plokikaas poltidest on 3/4 kenasti murdudnuna plokikaanes (üks ainuke, mis oli viisakalt tikkpoldiga - mitte poldiga - kinni, tuli ka kenasti lahti). Puurima ei mahu (tagapaneel on ees), niiet ilmselt tuleb mootor maha võtta. Kanalil laiutab mul ilma tagasillata mosu => igavene jama saab sellega olema. Kogemused-arvamused-õpetused on igati vellkomm.
halb uudis: selleni teadmiseni jõudmiseks tuli maha katkuda summuti - ning summuti-plokikaas poltidest on 3/4 kenasti murdudnuna plokikaanes (üks ainuke, mis oli viisakalt tikkpoldiga - mitte poldiga - kinni, tuli ka kenasti lahti). Puurima ei mahu (tagapaneel on ees), niiet ilmselt tuleb mootor maha võtta. Kanalil laiutab mul ilma tagasillata mosu => igavene jama saab sellega olema. Kogemused-arvamused-õpetused on igati vellkomm.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
ma kandsin keevitamismõtte enne ise maha - aga kui kaaskannatajate praktiline kogemus on, et poldi kuumutamine mõjub põrri kaane puhul abistavalt, siis proovin ära. Liiga suuri lootusi ei oma siiski (nagu ikka, on poldid keerme lõpust murdunud - jäävad kaane tasapinnast sissepoole)...
aga pärin veelkord salongivaiba kohta:
1) kas valgel põrril võis olla originaalis hall või pruun vaip?
2) kas ta oli 5- või 7-osaline? Nimelt HotCarsi eelnevalt viidatu on 5-osaline, aga Keitteleen Kones on 7-osalist (mille sobivuse kohta mul puudub ülevaade. Hõbehall).
teet,
ajab originaali taga
muudatus: HotCarsist sain telefonitsi kindla vastuse: "pruun". Niiet küllap nende pakutav 5-osaline matt on kõige autentsem.
aga pärin veelkord salongivaiba kohta:
1) kas valgel põrril võis olla originaalis hall või pruun vaip?
2) kas ta oli 5- või 7-osaline? Nimelt HotCarsi eelnevalt viidatu on 5-osaline, aga Keitteleen Kones on 7-osalist (mille sobivuse kohta mul puudub ülevaade. Hõbehall).
teet,
ajab originaali taga
muudatus: HotCarsist sain telefonitsi kindla vastuse: "pruun". Niiet küllap nende pakutav 5-osaline matt on kõige autentsem.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
keevitamine ei andnud mingeid tulemusi. Ei mahu nii ligi, et saaks korralikult midagi vana poldi külgegi...
moto mahavõtmine on kah ilma kanalita pehmelt öeldes jama. Võtaks hoopis plokikaaned maha. Siit ka küsimus kolleegiumile: kas need saab ikka kenasti ilma hülse näppimata maha? Kas tihenditest on vaja vaid "plokikaanetihendeid"?
moto mahavõtmine on kah ilma kanalita pehmelt öeldes jama. Võtaks hoopis plokikaaned maha. Siit ka küsimus kolleegiumile: kas need saab ikka kenasti ilma hülse näppimata maha? Kas tihenditest on vaja vaid "plokikaanetihendeid"?
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
kaasi ilma mootorit maha võtmata kätte ei saa. või vähemalt ma ei tea, et keegi oleks saanud. jahutuse plekid jäävad ette, nende kättesaamiseks tuleb omakorda turbiini koda ära võtta jne... kokkuvõttes on lihtsam mootor maha võtta ja laua peal laiali harutada.
mootori mahavõtmine ei ole keeruline ja selleks pole ka ilmtingimata kanalit vaja. küll on aga vaja abilist (kuigi olen kuulnud, et mõni mees on ka üksi hakkama saanud).
mootor on kasti küljes 4 poldiga. auto all roomates tuleb 3 neist käigukasti poolt lahti teha, kusjuures ülemist juhipoolset peab (vanema mootori korral) sõber kapoti all võtmega kinni hoidma. siis tuleb mootor alt millelegi toetada - kõige parem on ratastega hüdrotungraud. nüüd võib ka ülemise parempoolse poldi (õigemini mutri) lahti keerata - selle pikk polt hoiab ühtlasi starterit kinni.
enne on muidugi kõik gaasitrossid-juhtmed-bensutorud lahti võetud ja tagumine vaheplekk ka ära. nüüd pole muud kui mootorit koos tungrauaga tahapoole tõmmata kuni ta on kasti küljest vaba ja siis veel taha-allapoole niipalju kui tungraud lubab. siis tuleb loovat fantaasiat ja toorest jõudu kombineerides tungraud kätte saada ja mootor kultuurselt vastu maad langetada (mootor kaalub umbes 100 kilo). lõpuks siis tuleb auto tagumine ots niipalju üles tõsta et mootor välja mahuks.
peade ja hülsside vahel ei ole mingeid tihendeid. kui ei taha hülsse ära võtta, siis tuleb neid lihtsalt kinni hoida, et koos peadega ära ei tuleks. samas - ehk pole ka paha mõte nad ära võtta, et näiteks kolvirõngad üle vaadata.
tagasipanek käib vastupidi, aga sellega on tavaliselt rohkem mängimist, et sidurit täpselt võlli otsa saada.
mootori mahavõtmine ei ole keeruline ja selleks pole ka ilmtingimata kanalit vaja. küll on aga vaja abilist (kuigi olen kuulnud, et mõni mees on ka üksi hakkama saanud).
mootor on kasti küljes 4 poldiga. auto all roomates tuleb 3 neist käigukasti poolt lahti teha, kusjuures ülemist juhipoolset peab (vanema mootori korral) sõber kapoti all võtmega kinni hoidma. siis tuleb mootor alt millelegi toetada - kõige parem on ratastega hüdrotungraud. nüüd võib ka ülemise parempoolse poldi (õigemini mutri) lahti keerata - selle pikk polt hoiab ühtlasi starterit kinni.
enne on muidugi kõik gaasitrossid-juhtmed-bensutorud lahti võetud ja tagumine vaheplekk ka ära. nüüd pole muud kui mootorit koos tungrauaga tahapoole tõmmata kuni ta on kasti küljest vaba ja siis veel taha-allapoole niipalju kui tungraud lubab. siis tuleb loovat fantaasiat ja toorest jõudu kombineerides tungraud kätte saada ja mootor kultuurselt vastu maad langetada (mootor kaalub umbes 100 kilo). lõpuks siis tuleb auto tagumine ots niipalju üles tõsta et mootor välja mahuks.
peade ja hülsside vahel ei ole mingeid tihendeid. kui ei taha hülsse ära võtta, siis tuleb neid lihtsalt kinni hoida, et koos peadega ära ei tuleks. samas - ehk pole ka paha mõte nad ära võtta, et näiteks kolvirõngad üle vaadata.
tagasipanek käib vastupidi, aga sellega on tavaliselt rohkem mängimist, et sidurit täpselt võlli otsa saada.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
aitäh Mart! Juba jõudsingi jahutuspleki-probleemini. Nüüd on selge sott, et äärmiste "mittekättesaamine" pole minu oskamatuse süü...
läheb siis moto mahavõtmiseks... Siduriketta-kasti kokkupanekus oli mul muide omal ajal uaziga "must vöö": kasti+vahekasti külgepanek käis isegi abimeheta imekiirelt. Eks näis, kas näpuosavus on veel tallel
läheb siis moto mahavõtmiseks... Siduriketta-kasti kokkupanekus oli mul muide omal ajal uaziga "must vöö": kasti+vahekasti külgepanek käis isegi abimeheta imekiirelt. Eks näis, kas näpuosavus on veel tallel
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
ma olen põrri pääle väga-väga tige.
üleeile õhtul võtsin moto maha, eile õhtul alustasin tagasipanekut. Summuti tuli tiba ringi teha (oli natu laiem) jne. Öö läks.
paar tundi tagasi panin käima: pika-pika punnimise peale läks. Ei käinud hästi. Käisin klapid ja jagaja kontakti üle. Ja nüüd ei käivitu üldse enam. Kaks akut olen tühjaks lasknud, teist kütust proovinud jne.
nii palju siis Järva-Jaanist / Simisalust
teet,
mõtleb, kas minna ja lüüa autot või lähtuda loogikast, et hommik on õhtust targem...
üleeile õhtul võtsin moto maha, eile õhtul alustasin tagasipanekut. Summuti tuli tiba ringi teha (oli natu laiem) jne. Öö läks.
paar tundi tagasi panin käima: pika-pika punnimise peale läks. Ei käinud hästi. Käisin klapid ja jagaja kontakti üle. Ja nüüd ei käivitu üldse enam. Kaks akut olen tühjaks lasknud, teist kütust proovinud jne.
nii palju siis Järva-Jaanist / Simisalust
teet,
mõtleb, kas minna ja lüüa autot või lähtuda loogikast, et hommik on õhtust targem...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Tuleb kuidagi tuttav ette...
Ürituse-eelsel ööl kella ja meeleheitega võideldes masina kokkupanek on nii mõnelgi läbi elatud ja klaasistunud pilguga zombi puterdava masina roolis hommikusel kogunemisel pole ka just väga haruldane. Vana tõde - masin ei tohi mingil juhul aru saada, et sul on kiire.
Kas näiteks tikkpoltide pingutus ikka on õige? Et nagu kompressiooni mõttes või nii... Kell 6 hommikul pole muidugi ka mingi kunst küünlajuhtmeid vales järjekorras panna.
Vähemalt said teada, kuidas mootor mahapeale ja lahtikokku käib. Ja masin konkureeris ka aasta auto tiitlile - natuuris kohalolek oleks muidugi šansse parandanud, aga ehk siis aasta pärast uuesti...
Ürituse-eelsel ööl kella ja meeleheitega võideldes masina kokkupanek on nii mõnelgi läbi elatud ja klaasistunud pilguga zombi puterdava masina roolis hommikusel kogunemisel pole ka just väga haruldane. Vana tõde - masin ei tohi mingil juhul aru saada, et sul on kiire.
Kas näiteks tikkpoltide pingutus ikka on õige? Et nagu kompressiooni mõttes või nii... Kell 6 hommikul pole muidugi ka mingi kunst küünlajuhtmeid vales järjekorras panna.
Vähemalt said teada, kuidas mootor mahapeale ja lahtikokku käib. Ja masin konkureeris ka aasta auto tiitlile - natuuris kohalolek oleks muidugi šansse parandanud, aga ehk siis aasta pärast uuesti...
Tõeline auto sõidab ilma veeta!