tere,
Andke nõu, hea inimesed. Käisin oma bussiga (2.0 mootor) ülevaatusel ja selgus (nagu meie vanakeste puhul ikka), et heitgaasid pole normis.
CO (lubatud on 4,5%) on väga madal: 0.32 %
Aga CH on aga uljalt üle (lubatud 1000ppm): 3645 ppm
Mis võiks olla sellise asja põhjus?
Süüde sai nagu korda sätitud, parem bensiin (muidu 95, aga viimasel ajal olen 98'ga sõitnud) sees... muidu liigub suht hästi, käivitub hästi. Kas võib olla, et kõik küünlad ei tööta korrektselt? Või veel miskit?
Jube tänulik olen vihjete eest...
heitgaasid... üle normi...
Moderaator: ingmar
heitgaasid... üle normi...
maru rahulik!
CH on (vist?) süsivesinikud, mis tekivad siis, kui segu on liiga rikas ja osa kütust põlemata jääb.
Õhkjahutusega vw mootoritel on see mingil määral paratamatu, sest liiga lahja segu korral tekib ülekuumenemine ja süsteem võib juba algselt olla igaks juhuks sätitud natuke rikkamale poolele.
Õhkjahutusega vw mootoritel on see mingil määral paratamatu, sest liiga lahja segu korral tekib ülekuumenemine ja süsteem võib juba algselt olla igaks juhuks sätitud natuke rikkamale poolele.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
teede- ja sideministri määrused nimetavad seda HC-ks, aga väga levinud on ka CH-ks nimetamine - sealhulgas ülevaatuskaartidel.Mart kirjutas:CH on (vist?) süsivesinikud, mis tekivad siis, kui segu on liiga rikas ja osa kütust põlemata jääb.
maadlesin paar aastat tagasi oma nobedal kadetil sama asjaga - tõsi, tegemist oli katalüsaatoriga SFI motoga. Minul oli (on) ilmselgelt probleemiks ära väsinud katalüsaator.
aga uurimistulemus oli, et kõrge HC (näitab põlemata kütuseosakesi heitgaasides) võib pärineda nii mootori ebaefektiivsest tööst (Su poolt juba mainitud rikas segu esmajärjekorras - aga see peaks ju ka CO taseme suureks ajama?) kui õli sattumisest põlemiskambrisse. Ehk on Sul just sääl koer maetud?
teet,
kel 1.3 12V põrnika eilse kaardi pääl kirjas: CO 4.0% ning CH 538ppm
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"