Indreku `66
Moderaator: ingmar
Re: Indreku `66
Müügis: Toida hunti palju sa toidad aga karu t*** talle ikka ei kasva.... ehk Põrnikas on peale pikki aastaid ehitamist ja pusimist valmis saanud, kuid kahjuks pole ta ikka see, mis ma soovin, et ta oleks. Temaga saab ka väga kiiresti sõita aga midagi on nagu puudu....
http://www.soov.ee/vi/3243417.htm
http://www.soov.ee/vi/3243417.htm
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: Indreku `66
Talveralli on tulekul ja parema puudumisel hakkame parendama olemasolevat. Ehk hetkel ei ole põrra enam müügis.
Samas on selge, et parendamisel jääb üle hulk asju... õigemini terve veerev põhi.
Väärtuslikumad osad on vast rattad(loe: võluveljed 5*205), Koni amordid(reguleeritavad), lõtkudeta(loe: värskete liigendite, eksentrikute ja puksidega) reguleeritav esisild, käigukast... kui miskit vaja siis võib lahkesti raha pakkuda
Tuletan varasemast meelde: Täna käis põrnikas elukogemust saamas sillastendis. Eelnev kogemus rääkis sellest, et põrnik tahab hirmsasti otse minna, seega otsisin interneedusest mingitki lahendust.
Üheks lahenduseks pakuti: Recommended Setup Summary:
FRONT – SWINGAXLE BEETLE
2 Sway-A-Way adjusters top and bottom. Cofap or KYB Gas shocks
2 extra-eccentric camber adjusters.
Front –2 degrees negative camber
At least 3 degrees (preferably 5) positive caster
5mm (6/32-7/32”) Toe-out
18mm (3/4”) Sway bar
195/60/14 tires
Front MUST be 1” higher than the rear ride height.
REAR – SWINGAXLE BEETLE
Sway-A-Way Camber Compensator. Cofap/KYB Gas shocks only
-2 deg negative camber
2-3mm (3/32-1/8”) Toe-in
205/60/14 tires
Shimmed up Z bar
Rear MUST be 1” lower than the front ride height.
Ok, esiots ongi tiba kõrgemal ja 3kraadi positiivset Casterit näitas masin peale seibide lisamist silla alumisele torule.
Toe-out regullisime 0,20 kraadi, lihtsalt peast arvutades tundus see õige olevat (apataat ei osanud meile millimeetreid näidata).
Ja Camber sai ilusti -2kraadi tänu uutele eksentikutele
Tagarattad olid suht soovitud asendis, ainult vasak pool istub natuke sügavamal... peab vist torsiooni reguleerima.
Igatahes on põrnik nüüd palju paremini sõidetav. Julgen selliseid modifikatsioone soovitada!
Samas on selge, et parendamisel jääb üle hulk asju... õigemini terve veerev põhi.
Väärtuslikumad osad on vast rattad(loe: võluveljed 5*205), Koni amordid(reguleeritavad), lõtkudeta(loe: värskete liigendite, eksentrikute ja puksidega) reguleeritav esisild, käigukast... kui miskit vaja siis võib lahkesti raha pakkuda
Tuletan varasemast meelde: Täna käis põrnikas elukogemust saamas sillastendis. Eelnev kogemus rääkis sellest, et põrnik tahab hirmsasti otse minna, seega otsisin interneedusest mingitki lahendust.
Üheks lahenduseks pakuti: Recommended Setup Summary:
FRONT – SWINGAXLE BEETLE
2 Sway-A-Way adjusters top and bottom. Cofap or KYB Gas shocks
2 extra-eccentric camber adjusters.
Front –2 degrees negative camber
At least 3 degrees (preferably 5) positive caster
5mm (6/32-7/32”) Toe-out
18mm (3/4”) Sway bar
195/60/14 tires
Front MUST be 1” higher than the rear ride height.
REAR – SWINGAXLE BEETLE
Sway-A-Way Camber Compensator. Cofap/KYB Gas shocks only
-2 deg negative camber
2-3mm (3/32-1/8”) Toe-in
205/60/14 tires
Shimmed up Z bar
Rear MUST be 1” lower than the front ride height.
Ok, esiots ongi tiba kõrgemal ja 3kraadi positiivset Casterit näitas masin peale seibide lisamist silla alumisele torule.
Toe-out regullisime 0,20 kraadi, lihtsalt peast arvutades tundus see õige olevat (apataat ei osanud meile millimeetreid näidata).
Ja Camber sai ilusti -2kraadi tänu uutele eksentikutele
Tagarattad olid suht soovitud asendis, ainult vasak pool istub natuke sügavamal... peab vist torsiooni reguleerima.
Igatahes on põrnik nüüd palju paremini sõidetav. Julgen selliseid modifikatsioone soovitada!
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: Indreku `66
Päkapikud käisid ja tõid kuuse alla midagi meeldivat....
- Manused
-
- põrr.jpg (42.54 KiB) Vaadatud 24454 korda
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: Indreku `66
...et selliseid Päkapikke ikke rohkem meite maale satuks selliste kingitustega Jaga siis rohkem,mis sellest kingist saab
Re: Indreku `66
Talveralliks valmistumine algas:
- Manused
-
- p2.jpg (66.61 KiB) Vaadatud 24302 korda
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: Indreku `66
1302-e nina on pisut laiem:
- Manused
-
- p1.jpg (70.83 KiB) Vaadatud 24301 korda
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: Indreku `66
Lihtsalt endale reminder: jällegi kipub napiks minema!
Eile käisin Vidrikel plaaniga põrnikas koju tuua aga võta näpust (tegelikult on Vaido süüdi, sõnus ära ): õhtu lõpetas lekkiv radiaator.
Homme lähen jälle, et ülehomme hommikul stardis olla.
Äitähh Vaido, ilma Sinuta poleks me sellest juhtmepuntrast läbi närinud ja mina poleks viimasele bussile jõudnud!!!
Eile käisin Vidrikel plaaniga põrnikas koju tuua aga võta näpust (tegelikult on Vaido süüdi, sõnus ära ): õhtu lõpetas lekkiv radiaator.
Homme lähen jälle, et ülehomme hommikul stardis olla.
Äitähh Vaido, ilma Sinuta poleks me sellest juhtmepuntrast läbi närinud ja mina poleks viimasele bussile jõudnud!!!
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Indreku `66
"radikad on saadanast"
aga ootame suuuurt pildihunnikut (taaskordsetest) "tehnikaristsetest"
aga ootame suuuurt pildihunnikut (taaskordsetest) "tehnikaristsetest"
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: Indreku `66
Kell 01.30 laupäeva hommikul ajasime tühikäigul töötava põrnika garaazist välja aga kaugemale kahjuks ei saanudki...
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: Indreku `66
Jälle käisid Päkapikud:
tänavu ikka väga vara....
tänavu ikka väga vara....
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: Indreku `66
Ahjaa! Talverallil osalesime ka. Vaatamata siduri peasilindri ennetähtaegsele töölepingu lõpetamisele suutsime siiski teravas konkurentsis saavutada väärika 13.nda koha. Endalegi üllatuseks
Käima tõmbamisi oli kindlasti rohkem kui kahel käel näppe. Tänud siinkohal kõigile tõmbajatele!
Käima tõmbamisi oli kindlasti rohkem kui kahel käel näppe. Tänud siinkohal kõigile tõmbajatele!
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"