bussid kuni aastani '79 ehk esimene ja teine keremudel
Moderaator: ingmar
nymmik
vaikne tüüp
Postitusi: 6 Liitunud: E Dets 19, 2005 10:41 am
Asukoht: TLN
Kontakt:
Postitus
Postitas nymmik » N Veebr 23, 2006 11:50 pm
Rahvasuust kuulsin, et mingil VW bussil on taga rattareduktorid (ja kastis differ teistpidi) nagu Luazil, et kliirensit suurendada. Kas see vastab tõele?
Kui tõsi siis on neid vabalt liikumas, jube soov oleks selliste järgi.
Hannes
paranemislootuseta
Postitusi: 270 Liitunud: R Veebr 27, 2004 5:16 pm
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Hannes » R Veebr 24, 2006 10:43 am
See on tõsi.Aga hankida tuleks neid põhjanaabritelt.
nymmik
vaikne tüüp
Postitusi: 6 Liitunud: E Dets 19, 2005 10:41 am
Asukoht: TLN
Kontakt:
Postitus
Postitas nymmik » E Veebr 27, 2006 11:59 am
Hannes kirjutas: See on tõsi.Aga hankida tuleks neid põhjanaabritelt.
Et maarjamaalt on lootusetu saada? Mis tüüpi bussil need õieti all olid, et oskaks üldse otsida?
Mart
"know-how"
Postitusi: 334 Liitunud: E Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas Mart » E Veebr 27, 2006 12:29 pm
Reduktoriga tagasild oli all I põlvkonna (T1) VW-bussidel, mida toodeti aastatel 1950-1967. Nii et ega neid nüüd lausa igas rauakolu hunnikus ei vedele.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
aivar
paranemislootuseta
Postitusi: 336 Liitunud: N Jaan 22, 2004 9:37 am
Asukoht: Elva
Kontakt:
Postitus
Postitas aivar » E Veebr 27, 2006 10:11 pm
Panen mõne pildi vaatamiseks
ja kui leiad sellise bussi siis oleks tore kui annad mulle ka teada!
Manused
suht vilets pilt aga ehk on midagi näha reduktor.jpg (27.61 KiB) Vaadatud 7146 korda
selline peaks buss välja nägema kui kunagi valmis saab!!!! t1_2.jpg (52.83 KiB) Vaadatud 7146 korda