1. leht 1-st
Arctic Nordkapp 2006
Postitatud: T Aug 23, 2005 11:18 pm
Postitas aivar
Üks selline üritus välja pakkuda:The Arctic NordkappTour 2006
Paikka Oulun korkeudelta ylöspäin
Aika 02.02.2006 - 11.02.2006
Yhteyshenkilö Juha 'DJ Jupe' Lohi
WWW
http://www.jupeviihde.fi/
Email
jupe@seitala.fi
Tiedot
Nordkapp Tour. Autolla arktisissa olosuhteissa. Nettisivut kertoo lisää:
http://www.jupeviihde.fi/
Kui paneks õige meeskonna kokku ja läheks põrnikaga jääkarusid kaema

Postitatud: K Aug 24, 2005 7:53 am
Postitas ingmar
mõte tore. eelmine aasta oli ju ka mõtteid aga jäi käimata. selle peale meenub, et EE kirjutas ühest sapaka seltskonnast (minuarust lausa muhuga), kes seal käis.

Postitatud: K Aug 24, 2005 10:00 am
Postitas Marika
No äkki on seekord julgeid ja teeme ära?!
Eelmine aasta oli asi väga reaalne, hinnapakkumised soodsad jne., isegi korraldustoimkond istus paar korda koos, aga ikka jäi asi katki.

Postitatud: K Aug 24, 2005 11:17 am
Postitas Indrek
Mina olen ka tahtnud paar korda minna aga...
Seekord ei hakka lubamagi! Kui ehk tulen kaasa varumehaanikuks, -juhiks....
Postitatud: K Aug 24, 2005 3:17 pm
Postitas Indrek
Nüüd küsimus: kuidas käitub buss võrreldes põrnikaga talveoludes?
Põrraga olen talvel kulgenud ja võib rahule jääda. Aga buss on ju suvelgi suht juhitamatu?
Kuna siin palju bussimehi siis ma enamvähem arvan, mis siit tulemas on

Postitatud: K Aug 24, 2005 3:31 pm
Postitas ingmar
mis tähendab, et buss on juhitamatu!!!??
samas mulle meenub 1 seik seoses talvega - sõbrale puid viies ronis minu buss TÜHJANA suht ilusast kallakust üles samas kui mingi aeg hiljem seal käinud pezhoo pokser (esi-vedru) oli peaeagu kinni jäänud. aga kui mitte puhta jää peal olla, siis mina jään küll vägagi bussi liikuvusega rahule (puudub samas suurem põrrajuhtimiskogemus, eriti mis talve puudutab).
Postitatud: K Aug 24, 2005 3:49 pm
Postitas Indrek
Bussi läbivus on meeletu, seda teavad vist isegi imikud.
Rohkem huvitaks, kuidas on libedaga pikka teed lasta võrreldes põrraga?
Postitatud: K Aug 24, 2005 4:06 pm
Postitas Indrek
Postitatud: K Aug 24, 2005 7:54 pm
Postitas aivar
Arvan et tuleb minna Põrnikaga sest seda lihtsam kütta.Buss on liiga suur ja kütusekulu ka palju suurem.Kilomeetreid tuleb läbida 2000 ringis.Kui juba sapaks ära käis miks siis meie hakkama ei saa?
Tuleb eelarve paika panna ja korraldajaga ühendust võtta siis otsustame kas ja kuidas kannatab minna
Mis sapakasse puutub siis muhk ta polnud paistab rohkem seebikarbi moodi olevat

Postitatud: K Aug 24, 2005 8:32 pm
Postitas ingmar
aivar, ega siis ei pea ju täisbussiga minema

tänased arutused andsid tulemuseks tartust startivale autole umbes 3500km. sellele lisaks nii pika retke peale põrri väga üle 2 inimese ei taha panna (eriti kui on vaja kaasata talvevarustust palju), mõnda poolikusse bussi paneks ehk 4 ja täisbussi 6 inimest. aga kui arutus tekib, siis võtaksin meeleldi osa

Postitatud: K Aug 24, 2005 8:37 pm
Postitas aivar
Kui seltskond paisub suuremaks siis muidugi

Tuleb siis asja uurima hakata ei lootnudki et huvi asja vastu nii suur

Postitatud: K Aug 24, 2005 11:11 pm
Postitas Mart
Indrek kirjutas:Bussi läbivus on meeletu, seda teavad vist isegi imikud.
Rohkem huvitaks, kuidas on libedaga pikka teed lasta võrreldes põrraga?
VW-buss käitub libedaga täitsa viisakalt. Olen oma rohelise koletisega mitu talve sõitnud ja seni ainult 1 korra hanges käinud. Seda episoodi sa Indrek peaksid mäletama

Kui võtta võrdluseks mingi sama suur, aga eesmootoriga buss, siis ilma koormata olekus on vw ikka palju stabiilsem.
Postitatud: K Aug 24, 2005 11:44 pm
Postitas Hannes
Kui bussil tagarataste jooks paigas,siis sõidab suurepäraselt iga ilmaga.
Postitatud: N Aug 25, 2005 1:08 pm
Postitas Indrek
Nu vot! Ingmari poolikusse bussi tuleb paneme 4 isikut, kasti topime "varustust" täis ja tagasilla regullime paika....
Umbkaudu on reisiraha 10kilo...
Mis veel?
