1. leht 1-st
T2 Buss aastast 1879- toodetud spetsiaalselt päästeametile.
Postitatud: P Mai 08, 2005 6:20 pm
Postitas stenca
Minu käsutuses on 1979 aasta 1,6l. mootoriga vw T2. buss on täis originaal ja 46000km sõitnud- pärit Saksamaa päästeteenistusest.
kogu käibeosa seega väga heas korras kuid-
MURE JÄRGMINE:
sõites hakkab aegajalt kõlama häält nagu käiks pooltelje välimine ots kuulidest üle... kolistab ja paugutab korrapäraselt.
võtsin ratta maha ja vaatasin granaadi üle mingeid kulumismärke pole ei vasakul kust hääl kostub ega ka mitte paremal. hääl tekib vahetevahel ja mina ei oska muud kahlustada kui käigukasti.
kas on kellegi sarnaseid kogemusi...
kui koliseb sis annab kuskilt üle ja max kiirus jääks 30km/h juurde kuna pole lõhkumise tuju olen treleriga koju tassinud bussi aga mure suur ja iseenese võimalikust rumalusest käigukasti maha võtta ei viitsiks kohe.
seega on kellelgi sarnast kogemust?ideid?
Postitatud: E Mai 09, 2005 9:43 am
Postitas Indrek
Kõlab nagu difri taldrik oleks mõnest hambast ilma jäänud....
Postitatud: E Mai 09, 2005 7:24 pm
Postitas Telcontar
Postitatud: Püh Mai 08, 2005 17:20 Teema: T2 Buss aastast 1879- toodetud spetsiaalselt päästeametile.
Kas on Wolfsburgi tehas saanud T2 joonised otse Karli ja Gottliebi joonestuslaualt?
to Telcontar
Postitatud: E Mai 09, 2005 11:24 pm
Postitas stenca
tänan- sellest infost oli mul bussi remondiks oluliselt palju abi.
aga kuna Teie Härra Ilmeksimatu tundute olema siis vbo järgmisele teravmeelsusele lisate ka vea mille kohta nõu küsin?ja lahenduse sellele...? ja ilmeksimatult siis...
ette tänades Telcontar'i
ja mõtlema jäädes et kui vaenulikust õhkub juba foorumis numbriga eksides- mis siis veel klubi üritustel toimuda võiks...?
Postitatud: T Mai 10, 2005 9:23 am
Postitas Indrek

Vaevalt, et keegi nüüd väga vaenulik on. Eks üritusel elate oma vaenu üksteise peale välja.

Postitatud: T Mai 10, 2005 9:41 am
Postitas saar
Kas kolksub siis, kui keerad vasakule ja ei kolksu siis, kui keerad paremale? (või vastupidised suunad).
Mina oma moskvitchil suutsin diffri hammasrattalt kaks hammast maha sõita (rumal juhus) ja siis oli nii, et kui keerasin vasakule (ehk vedas parem ratas), siis kolksus ja "andis järele" ja kolks (kume kõmin) oli nii kõva, et hirm tuli peale (ikkagi metall vasut metalli).
Paremale poole liikudes probleemi ei olnud.
Postitatud: T Mai 10, 2005 1:47 pm
Postitas stenca
kolkusus siis kui keerasin paremale... muidu vähem siis eriti räigelt.
täna võtsin difri maha ja lahti ja tõepoolest difritaldrikul hambaid puudu- õnneks leidsin uue ja nägija taldriku ja loodan et mure selleks korraks murtud.
kui peale kokkupanekut ikka kolksub vot siis on HAMBAD;)
Postitatud: T Mai 10, 2005 2:17 pm
Postitas Indrek
ja tõepoolest difritaldrikul hambaid puudu-
Ma ju ütsi!
Ma muidu kummardan sellise mehe ees, kes nii operatiivselt oma käigukasti sisu päevavalgele toob! Minul oleks sellise ettevõtmise ettevalmistaminegi päevi ja kuid aega võtnud....
Postitatud: T Mai 10, 2005 10:43 pm
Postitas Hannes
Suvalise venna plõksimist selles foorumis ei tasuks küll seostada Põrnika klubiga, veelvähem meie üritustega.
Postitatud: K Juun 15, 2005 7:52 pm
Postitas Telcontar
Fabandan, repliik oli pigem nalja kui õelutsemisena mõeldud. Mind on mujalgi emotikonidega koonerdamise pärast kirutud.