T2 Buss aastast 1879- toodetud spetsiaalselt päästeametile.
Moderaator: ingmar
T2 Buss aastast 1879- toodetud spetsiaalselt päästeametile.
Minu käsutuses on 1979 aasta 1,6l. mootoriga vw T2. buss on täis originaal ja 46000km sõitnud- pärit Saksamaa päästeteenistusest.
kogu käibeosa seega väga heas korras kuid-
MURE JÄRGMINE:
sõites hakkab aegajalt kõlama häält nagu käiks pooltelje välimine ots kuulidest üle... kolistab ja paugutab korrapäraselt.
võtsin ratta maha ja vaatasin granaadi üle mingeid kulumismärke pole ei vasakul kust hääl kostub ega ka mitte paremal. hääl tekib vahetevahel ja mina ei oska muud kahlustada kui käigukasti.
kas on kellegi sarnaseid kogemusi...
kui koliseb sis annab kuskilt üle ja max kiirus jääks 30km/h juurde kuna pole lõhkumise tuju olen treleriga koju tassinud bussi aga mure suur ja iseenese võimalikust rumalusest käigukasti maha võtta ei viitsiks kohe.
seega on kellelgi sarnast kogemust?ideid?
kogu käibeosa seega väga heas korras kuid-
MURE JÄRGMINE:
sõites hakkab aegajalt kõlama häält nagu käiks pooltelje välimine ots kuulidest üle... kolistab ja paugutab korrapäraselt.
võtsin ratta maha ja vaatasin granaadi üle mingeid kulumismärke pole ei vasakul kust hääl kostub ega ka mitte paremal. hääl tekib vahetevahel ja mina ei oska muud kahlustada kui käigukasti.
kas on kellegi sarnaseid kogemusi...
kui koliseb sis annab kuskilt üle ja max kiirus jääks 30km/h juurde kuna pole lõhkumise tuju olen treleriga koju tassinud bussi aga mure suur ja iseenese võimalikust rumalusest käigukasti maha võtta ei viitsiks kohe.
seega on kellelgi sarnast kogemust?ideid?
to Telcontar
tänan- sellest infost oli mul bussi remondiks oluliselt palju abi.
aga kuna Teie Härra Ilmeksimatu tundute olema siis vbo järgmisele teravmeelsusele lisate ka vea mille kohta nõu küsin?ja lahenduse sellele...? ja ilmeksimatult siis...
ette tänades Telcontar'i
ja mõtlema jäädes et kui vaenulikust õhkub juba foorumis numbriga eksides- mis siis veel klubi üritustel toimuda võiks...?
aga kuna Teie Härra Ilmeksimatu tundute olema siis vbo järgmisele teravmeelsusele lisate ka vea mille kohta nõu küsin?ja lahenduse sellele...? ja ilmeksimatult siis...
ette tänades Telcontar'i
ja mõtlema jäädes et kui vaenulikust õhkub juba foorumis numbriga eksides- mis siis veel klubi üritustel toimuda võiks...?
Kas kolksub siis, kui keerad vasakule ja ei kolksu siis, kui keerad paremale? (või vastupidised suunad).
Mina oma moskvitchil suutsin diffri hammasrattalt kaks hammast maha sõita (rumal juhus) ja siis oli nii, et kui keerasin vasakule (ehk vedas parem ratas), siis kolksus ja "andis järele" ja kolks (kume kõmin) oli nii kõva, et hirm tuli peale (ikkagi metall vasut metalli).
Paremale poole liikudes probleemi ei olnud.
Mina oma moskvitchil suutsin diffri hammasrattalt kaks hammast maha sõita (rumal juhus) ja siis oli nii, et kui keerasin vasakule (ehk vedas parem ratas), siis kolksus ja "andis järele" ja kolks (kume kõmin) oli nii kõva, et hirm tuli peale (ikkagi metall vasut metalli).
Paremale poole liikudes probleemi ei olnud.
maru rahulik!
Ma ju ütsi!ja tõepoolest difritaldrikul hambaid puudu-
Ma muidu kummardan sellise mehe ees, kes nii operatiivselt oma käigukasti sisu päevavalgele toob! Minul oleks sellise ettevõtmise ettevalmistaminegi päevi ja kuid aega võtnud....
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"