Kuna ise ei oma suuri mootorialaseid teadmisi, siis otsin siit abi.
Mootor madalatel pööretel nagu "pooks" või siis "lämbub". Vajutad gaasi, siis hakkab nagu vahele jätma ja jonksutama. Kui pöörded kõrgel hoida, siis enamvähem korras.
Tühikäigul on kuulda ka, kuidas mootor ei käi ühtlaselt. Bensupump on korras. Klapid on reguleeritud, küünlad vahetatud.
Keegi oskab midagi kosta, või suunata kellegi juurde?
Tegemist siis 1,7 (läbipuuritud ja suurem kit sisse pandud) ja kahe karpaga bensukaga.
T2 mootoriprobleem
Moderaator: ingmar
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: T2 mootoriprobleem
ennegi juhtunud et küünlajuhtmed vales järjekorras.
vahet pole kas külma või sooja mootoriga?
varem sõitis kenasti?
küünlajuhtmed, jagaja kaas, rootor, kontakt, kondekas, süütepool?
vahet pole kas külma või sooja mootoriga?
varem sõitis kenasti?
küünlajuhtmed, jagaja kaas, rootor, kontakt, kondekas, süütepool?
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: T2 mootoriprobleem
Külmalt hullem kui soojalt. Ei ole enne normaalselt sõitnud.
Re: T2 mootoriprobleem
mul kunagi oli ka sarnaseid nähtusi.
Korra võtsin karpad ette, vahetasin tihendid ja reguleerisin selle külma käivituse osa ilusti manuali järgi paika. Mul oli näiteks see ülemine liblikas karpadel külmalt natuke paigast ja see takistas algul sujuvalt töötamast. St algsel käivitusel on ette nähtud korra gaasipedaali alla löömine, siis karpade ülemised liblikad sulguvad ja peavad vaikselt avanema, kui mootor on mõnda aega käinud. Kui pöörded tõusevad ja käimine ühtlustub, siis vajutad korra gaasipedaali ja mootor töötab siis sujuvalt norm tühikäigu pööretel. Mul siis oli üks probleem selles, et need liblikad ei sulgunud algul korralikult ja mõlemal pool ühtlaselt.
Ma kunagi karpade regullimise protseduuri kopeerisin lehele: http://howto-kuidas.blogspot.com.ee/201 ... w-bay.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Siis teisel korral oli ka midagi sarnast, et nagu tühikäik kadus ära, st tahtis välja surra kogu aeg. Arvasin ka, et olen küünlajuhtmed vales järjekorras pannud, kuid sellisel juhul peaks täitsa paukuma, aga oli lihtsalt selline "tujukas". Siis tuli välja, et see kolmeks jaotuv vaakumi kolmik, mis on karpa jala küljes ja mille teine ots läheb pidurivõimu - sellel oli imeväike auk sees ja sealt sai üks karpa lisaõhku ja seetõttu ei töötanud korralikult. Seega kontrolli kõik kummist asjad üle.
Korra võtsin karpad ette, vahetasin tihendid ja reguleerisin selle külma käivituse osa ilusti manuali järgi paika. Mul oli näiteks see ülemine liblikas karpadel külmalt natuke paigast ja see takistas algul sujuvalt töötamast. St algsel käivitusel on ette nähtud korra gaasipedaali alla löömine, siis karpade ülemised liblikad sulguvad ja peavad vaikselt avanema, kui mootor on mõnda aega käinud. Kui pöörded tõusevad ja käimine ühtlustub, siis vajutad korra gaasipedaali ja mootor töötab siis sujuvalt norm tühikäigu pööretel. Mul siis oli üks probleem selles, et need liblikad ei sulgunud algul korralikult ja mõlemal pool ühtlaselt.
Ma kunagi karpade regullimise protseduuri kopeerisin lehele: http://howto-kuidas.blogspot.com.ee/201 ... w-bay.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Siis teisel korral oli ka midagi sarnast, et nagu tühikäik kadus ära, st tahtis välja surra kogu aeg. Arvasin ka, et olen küünlajuhtmed vales järjekorras pannud, kuid sellisel juhul peaks täitsa paukuma, aga oli lihtsalt selline "tujukas". Siis tuli välja, et see kolmeks jaotuv vaakumi kolmik, mis on karpa jala küljes ja mille teine ots läheb pidurivõimu - sellel oli imeväike auk sees ja sealt sai üks karpa lisaõhku ja seetõttu ei töötanud korralikult. Seega kontrolli kõik kummist asjad üle.
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
-
- teadlik element
- Postitusi: 19
- Liitunud: E Nov 25, 2013 10:33 pm