1. leht 1-st

T1 vedrustus

Postitatud: N Juun 01, 2017 8:22 am
Postitas rauki
Selline küsimus,et kas keegi on põrnikal tagumised amordid asendanud (reguleeritavate) vedruamortidega....kas üldse on võimalik ja mille omad sinna kõige paremini sobivad?

Re: T1 vedrustus

Postitatud: N Juun 01, 2017 10:44 am
Postitas Teet
mul kah tihti segadus, aga Sa ei mõtle ilmselt T1 vaid ikka typ1 aka põrnikat.

...ning mis Su algolukord on - kas torsioonsild või IRS? Näen Su "1300" teemat, aga moodsamate masinate veermikust ja mudelierisustest suurt ei tea. Vähemasti torsioonveermiku puhul konsulteeriks ma kasutaja Indrekuga - ta on nii teoorias kui praktikas veermiku endale päris selgeks teinud ning oskab rääkida sellises keeles, millest esialgu ei saa arugi :)

Re: T1 vedrustus

Postitatud: N Juun 01, 2017 8:42 pm
Postitas rauki
Tegemist jah torsoonvedrustusega põrnikaga.... imelt vajus üks ratas koopasse(ilmselt nuut maas seestpoolt või siis varras pooleks) ja kuna mul tiivad tehtud ringi,siis selle varda väljavõtmine keeruline....siis mõtlesin,et äkki saaks panna tava amordi asemele vedruga amordi.

Re: T1 vedrustus

Postitatud: N Juun 01, 2017 10:45 pm
Postitas kaupz
ilma rattata ei saa kätte koopast?

paistab rorsiooni moodi jah
Pilt

Re: T1 vedrustus

Postitatud: R Juun 02, 2017 9:23 am
Postitas rauki
Kahjuks nii on jah...tiivad on tehtud laiemaks ja seda torsooni varrast otse välja tõmmata ei mahu....peab mootori maha võtma ja silla alla laskma,siis saaks kätte....tahaks lihtsamalt hakkama saada.