1. leht 1-st

Projekt: Vw Kaffer 1300

Postitatud: R Apr 28, 2017 9:04 pm
Postitas ahti44
Pildid uuestisünnist siin: https://www.facebook.com/pg/LimoRepair/ ... 7954739749" onclick="window.open(this.href);return false;



Ahti Brett
5246857

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

Postitatud: L Apr 29, 2017 10:27 pm
Postitas kaupz
mis aasta?
ajalugu, Eestist said?
endale või tellimustöö?

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

Postitatud: P Apr 30, 2017 9:46 pm
Postitas ahti44
Aasta vist 1969, tellimustöö. Täiesti originaalses konditsioonis ning suuremas osas veel tehasevärviall. Tulemus peab saama parem kui uus !

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

Postitatud: E Mai 01, 2017 8:20 pm
Postitas jeff01
ahti44 kirjutas:Tulemus peab saama parem kui uus !
Miks tunnelit ära ei pritsinud? Kahjuks need B osa põhjaplekid juba tunduvalt ja segavalt kehvemad kui originaalid.

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

Postitatud: T Mai 02, 2017 12:29 am
Postitas ahti44
Need põhjaplekid 1:1 le originaalidega 1,25 mm plekist ja väga kvaliteetsed. Odavat rämpsu sellel autol ei kasuta. Uute plekkide liitekohad on puhastatud, keevitatud ja värvitud liidete seest. Liivaprits, soodaprits, hape on järgmine etapp vastavalt vajadusele !

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

Postitatud: T Mai 02, 2017 10:11 am
Postitas jeff01
ahti44 kirjutas:Need põhjaplekid 1:1 le originaalidega 1,25 mm plekist ja väga kvaliteetsed. Odavat rämpsu sellel autol ei kasuta. Uute plekkide liitekohad on puhastatud, keevitatud ja värvitud liidete seest. Liivaprits, soodaprits, hape on järgmine etapp vastavalt vajadusele !
Tore kuulda, et keegi ka kvaliteedile rõhku paneb. Odavate ja õhukeste vannidega võis jäädagi uksi reguleerima...kurat teab kas vajub see tihend nii kaua kokku või on see vann nii vedel kuid üsnapea olid uksed vastu katuseäärt ära pekstud ja peale järjekordseid reguleerimisi hakkasid ikka taas vastu käima.

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

Postitatud: K Mai 03, 2017 3:06 pm
Postitas Teet
kas ukseavade kuju määrab põhi? See tuleb ju kerest endast ehk siis altpoolt karbi/lävepaku asetusest?

ettevõtmist ja kulgu on hea vaadata - jõudu selleks!

kas el süsteem jääb 6V? Kas üldkontseptsioon on originaalsus või ka mõningane mugandamine (interjöör, eksterjöör, tehnika)?

kui midagi puudu või üle, siis ole lahke viitama - mul on nt tehnikat riiulis, aga mõningatest pre-67 sisu ja välimusega seonduvatest asjadest tunnen (hetkel küll passiivselt - pole autoprojektideks aega...) puudust ;)

Teet

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

Postitatud: E Mai 08, 2017 4:57 pm
Postitas jeff01
Teet kirjutas:kas ukseavade kuju määrab põhi? See tuleb ju kerest endast ehk siis altpoolt karbi/lävepaku asetusest?

ettevõtmist ja kulgu on hea vaadata - jõudu selleks!

kas el süsteem jääb 6V? Kas üldkontseptsioon on originaalsus või ka mõningane mugandamine (interjöör, eksterjöör, tehnika)?

kui midagi puudu või üle, siis ole lahke viitama - mul on nt tehnikat riiulis, aga mõningatest pre-67 sisu ja välimusega seonduvatest asjadest tunnen (hetkel küll passiivselt - pole autoprojektideks aega...) puudust ;)

Teet
Justkui ei peaks, räägin vaid mida kogenud. Auto sõitis vana surnud ja lõpuni pingutatud põhjatihendiga ja probleeme polnud. Peale kere kapremi ja põhja B osa vastu vahetamist ei olnud võimalik enam uksevahet stabiilsena hoida ja see koguaeg muutus kui hinged olid kinni. Põhja polte sai pmt esimestel kuudel iga nädal tiir peale keeratud kuid lõppu ei paistnud tulevat....igatahes polnud see auto peale remonti enam nii "solid" kui seni.

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

Postitatud: R Mai 12, 2017 11:21 pm
Postitas ahti44
Põhjaplekid kindlasti uksevahesid ei mõjuta. Põhjaplekk pole kandev konstruktsioon. Sellel autol keskmine tunnel põhjal kandev konstruktsioon , kui see hakkab kaheksasse käima, näiteks punktipuuriga on vana põhjaplekk liiga sügavalt lahti puuritud ja halvasti tagasi keevitatud nii et tunneli ülemine U ja alumine plekk annab mängida !

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

Postitatud: P Mai 21, 2017 4:06 pm
Postitas jeff01
kui põrnikas on lahti võetud peaks ju üsna selge olema, et MITTEMIDAGI kandvat seal EI ole. Kesktunnel ei anna muud jäikust kui pikisuunas. Samamoodi selgeks saab see siis kui polstriteta autol mõnes kurvis hoida sõrme põhja ja karbi või ukse ka kere vahelises alas. Olen sõitnud vast ca 15-20ne põrnikaga millest 4-5 on kere + põhi kokku keevitatud ja kuigi see on ropp ja kole ja paneb kihtide vahe mädanema siis on see siiski sõiduomadustelt märgatavaim modifikatsioon mida väikese aja ja olematu rahakuluga võib teha.

Õhema B osa karbi ja põhjaplekiga on 100% märgatav vahe aga seda kahjuks pehmemas suunas.
Ma ei viitsiks niisama vaielda kuid olen neid uksega piilarisse pekstud "värske värviga" põrnikaid liiga palju näinud.