1. leht 2-st
vaja head kereseppa
Postitatud: K Veebr 25, 2004 8:43 am
Postitas ingmar
nii... kas keegi teab soovitada kedagi head restaureerijat (kes juba ukse peal kirvest selga ei l66) kuskil Tartus v6i Tartu kandis. pakkuda oleks 1 suurem projekt, 1 v2gagi kurvas seisus bussike oleks vaja ellu 2ratada.
kuna t66 on suht mahukas (ja kuna mu rahakott pole teab kui j6ukas elanik) siis on ilmselt tegu pikaajalise ettev6tmisega, aga mees peaks t66d teadma, mitte lihtsalt keevitada oskama (p2rast ei istu enam ykski uks ega aken kinni).
kuna isendil on p6hi kurvas seisus (risttalad on v2ga l2bi, p6ikitalad on enamv2hem), siis mida arvab austatud publikum ideest - l6igata olemasolev kere pooleks (p6hi ja siis ylej22nud osa), v6tta m6ni korralikum T2 v6i telliskivi p6hi ja siis see ylej22nuga kokku sobitada ja kinni liimida? v6i on ikkagi m6tekam tellida/lasta valmis keerata vajalikud jupid ja aretada need olemasolevale kylge?
Postitatud: K Veebr 25, 2004 10:52 am
Postitas Mart
kui ma nüüd niiväga ei eksi, siis II põlvkonna buss on esimesest mingi 10 cm pikem, nii et see vana kere uue raami otsa istutamine ei ole päris formaalsus. Ja 'telliskivi' konstrui on juba ka hoopis teine.
Postitatud: K Veebr 25, 2004 10:57 am
Postitas ingmar
tjah, seda tean et m66dud pole samad, aga ehk annab niipaljuke p6hja "k2rpida", et see alla sobiks. v6i ehk on lihstam v6tta lihtsalt talad II p6lvkonnat (ausalt 6eldes ma ei teagi milline on telliskivi k6ht. ilmselt sama - rist- ja p6ikitalad?) ja siis nende taladele teha p6hi ja muud kere?
Postitatud: K Veebr 25, 2004 11:11 am
Postitas Mart
see ümbertegemine võib minna keerulisemaks kui uue asja tegemine. Äkki on kõige lihtsam mädanenud talade asemele karprauast uued väänata?
Oskaja mees saab sellega hakkama küll - tegelt saab keevituse ja rellaka abil teha mida iganes.
'Telliskivil' on vedrustus hoopis teine ja see on ju otseselt alusraamiga seotud.
Postitatud: K Veebr 25, 2004 11:14 am
Postitas ingmar
nujah... siis ikkagi algse kysimuse juurde tagasi - tartus v6i l2heduses korralikku seppa, keda julgetakse soovitada ja kelle k2tte julgeks usaldada ka oma kalli veeta s6itva auto

Postitatud: K Veebr 25, 2004 11:13 pm
Postitas bill
Ära Sa kohe kõike suure tuhinaga pooleks lõikama hakka!Lõpuks võib juhtuda see,et vihastad lõpuks ja teed kõik seibideks.Kuna tegemist pika projektiga, on kõige õigem maid uurida.Võibolla leiad kusagilt lihtsalt parema kere(kuigi väga lihtne see ilmselt pole),millel see alumine pool nii õnnetu pole.Nii suur keevitustöö võib lõpuks muidu kotivahe täitsa tühjaks teha.Kui EESTIST ei leia võibolla kusagilt mujalt aga lõppkokkuvõttes võid rahaliselt ja ka moraalselt kõvasti plussis olla.Ise olin kunagi samalaadse probleemi ees,mõtlesin kes mu põrnikal katuse madalaks laseks.Sellise lolli ideega ei tahtnud keegi jutule võtta. Ostsin endale keevituse ja lasin relleka sisse.Esimese nädala harjutad nurgataguste kohtadega ja edasi läheb juba lõbusalt.Igatahes endale teed,siis tead mida teed! Nii et edu nuputamisel!

Postitatud: N Veebr 26, 2004 10:47 am
Postitas Indrek
No keredoonorit Sa Eestist vaevalt leiad.....
Sinu bussile on veel võimalik tellida remont plekke, taladega on raskem. Talad asendad karptorudega, saab tugevam...
Ja keresepaga on sellised lood, et hakka parem ise pusima. (Kui tuksi keerad, pole vähemalt kedagi teist süüdistada!)
P.S. viimasest Autolehest lugesin ühest restauraatorist, otsi ta üles (saad rahanumbri teada)
Postitatud: N Veebr 26, 2004 2:48 pm
Postitas ingmar
doonorit jah vaevalt et saab.
tegelikult olen firmadest uurinud - on t2itsa saada ka talad. ehk siis nii plekke kui talasid on. aga vot h2da ongi tegelt selles, et ise tegema hakates ekardan asja 2ra l6hkuda. iseasi, kui leiaks kellegi targema "ylevaatajaks".
peaks tegelikult keevituseproove katsetama olemasoleva '68 bussi peal, seal on v2hem t66d (juhi jalgealune l2bi ja salongi p6randas paar auku). aga noh... :p
Hea link
Postitatud: K Mär 31, 2004 9:23 pm
Postitas Automees
Postitatud: N Apr 01, 2004 11:06 am
Postitas pizzapoiss
hmm sellest lingist pole nagu midagi kasu.. aga äkki võtad ühendust Toomas Lubjaga või siis tead neid mehi kes põltsamaal autosid putitavad?? Mul tehti bagil seal päris korralik töö... uued põhjaplekid.. nagu originaalid.. siis veel igasugu keevitustööd.. Ma arvan et seal saaksid küll enamus vajaliku ära teha.
Postitatud: K Apr 07, 2004 11:17 pm
Postitas Mart ja auto
Sellest lingist on see kasu ,et näeb mis ja kuidas.
Postitatud: R Dets 10, 2004 4:39 pm
Postitas mart154
ma soovitan sul jah keevituse ikka endale hankida...
ei maksa kah tänapäeval eriti palju.
soovitaks ballooniga keevitust, st. jutt käib ikka co2 keevitusest...
need täidetud traadiga tunduvad kuidagi kahtlased.. endal kogemused puuduvad...
Hakka oma 68 bussi põhjast pihta, seal kuudi põhja peal on palju ruumi askeldada, saad katsetada ja proovida. selleks ajaks kui kuudi põhja valmis saad, on keevitus käpas. julged juba päris asjade kallale kah minna
jah, kuigi ränkade põhjatalade tegemiseks oleks vist elektroodkeevitust vaja?
Igatahes soovitan sulle need talad lasta ise karpraudadest välja väädata.
torupainutuspinkidega saad ümaraid nurkasid teha, relakaga kandilisi
muidugi, kui tegema hakkad, võime me kahe mehega ka inspekteerima tulla

Postitatud: R Dets 10, 2004 11:14 pm
Postitas Hannes
Olen keevitanud ja taastanud rohkem kui ühe bussi, aga ränkraskeid talasid mida peab karprauast väänama pole ma küll näinud.Oled sa ikka bussi altpoolt näinud või?
Postitatud: P Dets 12, 2004 12:13 am
Postitas Külaline
See on küll õige ,et nurkrauast pole seal midagi ,kõik ikka plekist.

Postitatud: P Dets 12, 2004 12:26 am
Postitas Mart ja auto
Mul on mõned pildid Põrnika kereremondist ,peaks siia kuidagi üles panema. Siis oleks asjahuvilistel võimalik vaadata. Uurin asja.