vaja head kereseppa

bussid kuni aastani '79 ehk esimene ja teine keremudel

Moderaator: ingmar

Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

vaja head kereseppa

Postitus Postitas ingmar »

nii... kas keegi teab soovitada kedagi head restaureerijat (kes juba ukse peal kirvest selga ei l66) kuskil Tartus v6i Tartu kandis. pakkuda oleks 1 suurem projekt, 1 v2gagi kurvas seisus bussike oleks vaja ellu 2ratada.
kuna t66 on suht mahukas (ja kuna mu rahakott pole teab kui j6ukas elanik) siis on ilmselt tegu pikaajalise ettev6tmisega, aga mees peaks t66d teadma, mitte lihtsalt keevitada oskama (p2rast ei istu enam ykski uks ega aken kinni).

kuna isendil on p6hi kurvas seisus (risttalad on v2ga l2bi, p6ikitalad on enamv2hem), siis mida arvab austatud publikum ideest - l6igata olemasolev kere pooleks (p6hi ja siis ylej22nud osa), v6tta m6ni korralikum T2 v6i telliskivi p6hi ja siis see ylej22nuga kokku sobitada ja kinni liimida? v6i on ikkagi m6tekam tellida/lasta valmis keerata vajalikud jupid ja aretada need olemasolevale kylge?
Kasutaja avatar
Mart
"know-how"
"know-how"
Postitusi: 334
Liitunud: E Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mart »

kui ma nüüd niiväga ei eksi, siis II põlvkonna buss on esimesest mingi 10 cm pikem, nii et see vana kere uue raami otsa istutamine ei ole päris formaalsus. Ja 'telliskivi' konstrui on juba ka hoopis teine.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

tjah, seda tean et m66dud pole samad, aga ehk annab niipaljuke p6hja "k2rpida", et see alla sobiks. v6i ehk on lihstam v6tta lihtsalt talad II p6lvkonnat (ausalt 6eldes ma ei teagi milline on telliskivi k6ht. ilmselt sama - rist- ja p6ikitalad?) ja siis nende taladele teha p6hi ja muud kere?
Kasutaja avatar
Mart
"know-how"
"know-how"
Postitusi: 334
Liitunud: E Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mart »

see ümbertegemine võib minna keerulisemaks kui uue asja tegemine. Äkki on kõige lihtsam mädanenud talade asemele karprauast uued väänata?
Oskaja mees saab sellega hakkama küll - tegelt saab keevituse ja rellaka abil teha mida iganes.
'Telliskivil' on vedrustus hoopis teine ja see on ju otseselt alusraamiga seotud.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

nujah... siis ikkagi algse kysimuse juurde tagasi - tartus v6i l2heduses korralikku seppa, keda julgetakse soovitada ja kelle k2tte julgeks usaldada ka oma kalli veeta s6itva auto :)
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Postitus Postitas bill »

Ära Sa kohe kõike suure tuhinaga pooleks lõikama hakka!Lõpuks võib juhtuda see,et vihastad lõpuks ja teed kõik seibideks.Kuna tegemist pika projektiga, on kõige õigem maid uurida.Võibolla leiad kusagilt lihtsalt parema kere(kuigi väga lihtne see ilmselt pole),millel see alumine pool nii õnnetu pole.Nii suur keevitustöö võib lõpuks muidu kotivahe täitsa tühjaks teha.Kui EESTIST ei leia võibolla kusagilt mujalt aga lõppkokkuvõttes võid rahaliselt ja ka moraalselt kõvasti plussis olla.Ise olin kunagi samalaadse probleemi ees,mõtlesin kes mu põrnikal katuse madalaks laseks.Sellise lolli ideega ei tahtnud keegi jutule võtta. Ostsin endale keevituse ja lasin relleka sisse.Esimese nädala harjutad nurgataguste kohtadega ja edasi läheb juba lõbusalt.Igatahes endale teed,siis tead mida teed! Nii et edu nuputamisel! :)
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
Postitusi: 431
Liitunud: E Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

Postitus Postitas Indrek »

No keredoonorit Sa Eestist vaevalt leiad..... :wink:
Sinu bussile on veel võimalik tellida remont plekke, taladega on raskem. Talad asendad karptorudega, saab tugevam...
Ja keresepaga on sellised lood, et hakka parem ise pusima. (Kui tuksi keerad, pole vähemalt kedagi teist süüdistada!)
P.S. viimasest Autolehest lugesin ühest restauraatorist, otsi ta üles (saad rahanumbri teada)
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

doonorit jah vaevalt et saab.
tegelikult olen firmadest uurinud - on t2itsa saada ka talad. ehk siis nii plekke kui talasid on. aga vot h2da ongi tegelt selles, et ise tegema hakates ekardan asja 2ra l6hkuda. iseasi, kui leiaks kellegi targema "ylevaatajaks".
peaks tegelikult keevituseproove katsetama olemasoleva '68 bussi peal, seal on v2hem t66d (juhi jalgealune l2bi ja salongi p6randas paar auku). aga noh... :p
Automees

Hea link

Postitus Postitas Automees »

pizzapoiss
haige
haige
Postitusi: 125
Liitunud: R Mär 19, 2004 8:25 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas pizzapoiss »

hmm sellest lingist pole nagu midagi kasu.. aga äkki võtad ühendust Toomas Lubjaga või siis tead neid mehi kes põltsamaal autosid putitavad?? Mul tehti bagil seal päris korralik töö... uued põhjaplekid.. nagu originaalid.. siis veel igasugu keevitustööd.. Ma arvan et seal saaksid küll enamus vajaliku ära teha.
ja siit me tuleme!!
Mart ja auto
kaine mõistus
kaine mõistus
Postitusi: 29
Liitunud: K Mär 31, 2004 9:12 pm

Postitus Postitas Mart ja auto »

Sellest lingist on see kasu ,et näeb mis ja kuidas.
Kasutaja avatar
mart154
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 252
Liitunud: T Okt 12, 2004 5:06 pm

Postitus Postitas mart154 »

ma soovitan sul jah keevituse ikka endale hankida...
ei maksa kah tänapäeval eriti palju.

soovitaks ballooniga keevitust, st. jutt käib ikka co2 keevitusest...
need täidetud traadiga tunduvad kuidagi kahtlased.. endal kogemused puuduvad...

Hakka oma 68 bussi põhjast pihta, seal kuudi põhja peal on palju ruumi askeldada, saad katsetada ja proovida. selleks ajaks kui kuudi põhja valmis saad, on keevitus käpas. julged juba päris asjade kallale kah minna ;)

jah, kuigi ränkade põhjatalade tegemiseks oleks vist elektroodkeevitust vaja?
Igatahes soovitan sulle need talad lasta ise karpraudadest välja väädata.

torupainutuspinkidega saad ümaraid nurkasid teha, relakaga kandilisi ;)

muidugi, kui tegema hakkad, võime me kahe mehega ka inspekteerima tulla :D
Kasutaja avatar
Hannes
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 270
Liitunud: R Veebr 27, 2004 5:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hannes »

Olen keevitanud ja taastanud rohkem kui ühe bussi, aga ränkraskeid talasid mida peab karprauast väänama pole ma küll näinud.Oled sa ikka bussi altpoolt näinud või?
Külaline

Postitus Postitas Külaline »

See on küll õige ,et nurkrauast pole seal midagi ,kõik ikka plekist. :)
Mart ja auto
kaine mõistus
kaine mõistus
Postitusi: 29
Liitunud: K Mär 31, 2004 9:12 pm

Postitus Postitas Mart ja auto »

Mul on mõned pildid Põrnika kereremondist ,peaks siia kuidagi üles panema. Siis oleks asjahuvilistel võimalik vaadata. Uurin asja.
Vasta