1. leht 1-st

Type 1 1971 | Jarmo

Postitatud: K Sept 21, 2016 12:37 pm
Postitas Jarmo
Tere

Kuigi masin alles poolik, siis teemat juba praegu tegema ärgitas mind täna Andrese '66 teemat lugedes silma jäänud infokild, et Avinurmes toimuvat peatselt mingi kogunemine.
Kuna minu Põrnikas on samuti Avinurmest pärit ja eelmised omanikud vist isegi klubliikmed olid, siis millegipärast mõtlesin, et teen täna juba teema ära.

Masin on aastast 1971 ja viimased ca 12 aastat seisnud. Sellest ca 10 garaazis, enne seda aga õues.
Põhi oli aku alt mäda ja siin-seal vajas veel parandustöid. Kuna suurt restauratsiooni ei plaani ja olen oma tegemiste ja huvidega nagunii kustomimaailmas, siis läksin hetkel seda va ketserlikku teed, et põhi sai keevitatud, mitte vahetatud. Samas minu kasuks räägib see, et põhi oli juba millalgi ennevanasti kere külge keevitatud, nii et, ses plaanis olen õnneks suuremast "süüst" ikkagi puhas.

Autole teostab töid Bussipesa. Juunikuus tiriti ta keldrigaraažist välja ning viidi pessa ja plaan oli lihtsate vahenditega sõitma saada, elik tehnika korda ja kerel suuremad roostekohad korrastada. Kuna kere väljastpoolt on üldiselt kõva ja lihtsalt weathered, siis esialgu jääbki nii. Kuna tegelen pinstripe'mise ja custom paint'iga, siis alguses teen lihtsalt triibud peale ja tulevikus ilmselt on plaan minna '70-te stiilis early lowrider teema suunas ning siis teeks juba ka terve kereremondi ning korraliku custom paint'i koos flake, kandy ja kõige muu juurdekuuluvaga. See aga on pikem perspektiiv ja esialgu tahaks lihtsalt veidike sõita.

Hetkeseisuga peaks põhi olema valmis ja mootor on Lätis Valdise käe all.


Momendil on paraku pakkuda vaid mõned kehva kvaliteediga fotod:

sellisena jõudis Bussipesasse
Pilt

siin veel eelmises peidukohas
Pilt

mootor enne
Pilt

akukoha alune enne
Pilt

juhi jalgealune enne
Pilt



Järgmiste juttudeni!

Re: Type 1 1971 | Jarmo

Postitatud: K Sept 21, 2016 7:19 pm
Postitas MeelisV
tere tere

nüüd saad pesas ka bussil silma peal hoida :D

Re: Type 1 1971 | Jarmo

Postitatud: K Sept 21, 2016 8:46 pm
Postitas uno
Just uurisin Valdise käest kuidas mootoriga on.
mootor pidi pukis olema ja väljast poolt kõik asjad küljest võetud.
Paha lugu pidi mootori sees olema, et vesi on sattunud silindrisse ja silinder seest roostes.
Kui lahti saab, siis pidi teada andma

Re: Type 1 1971 | Jarmo

Postitatud: K Sept 21, 2016 9:14 pm
Postitas uno
sain pildi mootori sisust

mootri plokis olevat olnud pool õli ja pool vett

Re: Type 1 1971 | Jarmo

Postitatud: R Sept 23, 2016 1:19 pm
Postitas Jarmo
uno kirjutas:sain pildi mootori sisust
mootri plokis olevat olnud pool õli ja pool vett
Uhuh, põnev :D

Re: Type 1 1971 | Jarmo

Postitatud: P Okt 02, 2016 7:20 pm
Postitas uno
Nagu Valdis ütles, siis karbussis elu juba käib
Nagu Valdis ütles, siis karbussis elu juba käib

Re: Type 1 1971 | Jarmo

Postitatud: E Okt 03, 2016 10:53 am
Postitas Jarmo
Kihvt!

Re: Type 1 1971 | Jarmo

Postitatud: T Okt 04, 2016 3:58 pm
Postitas Teet
Viisakas. Jäämäe tipuga ühelpool - küllap ülejäänud mägi (ehk kere) kah kaasa tuleb :)

Jõudu ja pikka meelt,
Teet

Re: Type 1 1971 | Jarmo

Postitatud: K Okt 05, 2016 12:00 pm
Postitas Jarmo
Teet kirjutas:küllap ülejäänud mägi (ehk kere) kah kaasa tuleb :)
Kere osas peaks läbiva rooste kahjud juba likvideeritud olema - põhi valmis. Pealtpoolt tundus kereplekk olevat kõva ja kuna mulle kulunud välimus nagunii meeldib, siis esialgu ei hakka rohkem muid keretöid üldse ette võtmagi.

Re: Type 1 1971 | Jarmo

Postitatud: K Okt 05, 2016 8:40 pm
Postitas uno
Valdis saatis just pildi.
Homme võetakse mootir pukist maha ja eaimene käivitus