Type 1 1971 | Jarmo
Postitatud: K Sept 21, 2016 12:37 pm
Tere
Kuigi masin alles poolik, siis teemat juba praegu tegema ärgitas mind täna Andrese '66 teemat lugedes silma jäänud infokild, et Avinurmes toimuvat peatselt mingi kogunemine.
Kuna minu Põrnikas on samuti Avinurmest pärit ja eelmised omanikud vist isegi klubliikmed olid, siis millegipärast mõtlesin, et teen täna juba teema ära.
Masin on aastast 1971 ja viimased ca 12 aastat seisnud. Sellest ca 10 garaazis, enne seda aga õues.
Põhi oli aku alt mäda ja siin-seal vajas veel parandustöid. Kuna suurt restauratsiooni ei plaani ja olen oma tegemiste ja huvidega nagunii kustomimaailmas, siis läksin hetkel seda va ketserlikku teed, et põhi sai keevitatud, mitte vahetatud. Samas minu kasuks räägib see, et põhi oli juba millalgi ennevanasti kere külge keevitatud, nii et, ses plaanis olen õnneks suuremast "süüst" ikkagi puhas.
Autole teostab töid Bussipesa. Juunikuus tiriti ta keldrigaraažist välja ning viidi pessa ja plaan oli lihtsate vahenditega sõitma saada, elik tehnika korda ja kerel suuremad roostekohad korrastada. Kuna kere väljastpoolt on üldiselt kõva ja lihtsalt weathered, siis esialgu jääbki nii. Kuna tegelen pinstripe'mise ja custom paint'iga, siis alguses teen lihtsalt triibud peale ja tulevikus ilmselt on plaan minna '70-te stiilis early lowrider teema suunas ning siis teeks juba ka terve kereremondi ning korraliku custom paint'i koos flake, kandy ja kõige muu juurdekuuluvaga. See aga on pikem perspektiiv ja esialgu tahaks lihtsalt veidike sõita.
Hetkeseisuga peaks põhi olema valmis ja mootor on Lätis Valdise käe all.
Momendil on paraku pakkuda vaid mõned kehva kvaliteediga fotod:
sellisena jõudis Bussipesasse
siin veel eelmises peidukohas
mootor enne
akukoha alune enne
juhi jalgealune enne
Järgmiste juttudeni!
Kuigi masin alles poolik, siis teemat juba praegu tegema ärgitas mind täna Andrese '66 teemat lugedes silma jäänud infokild, et Avinurmes toimuvat peatselt mingi kogunemine.
Kuna minu Põrnikas on samuti Avinurmest pärit ja eelmised omanikud vist isegi klubliikmed olid, siis millegipärast mõtlesin, et teen täna juba teema ära.
Masin on aastast 1971 ja viimased ca 12 aastat seisnud. Sellest ca 10 garaazis, enne seda aga õues.
Põhi oli aku alt mäda ja siin-seal vajas veel parandustöid. Kuna suurt restauratsiooni ei plaani ja olen oma tegemiste ja huvidega nagunii kustomimaailmas, siis läksin hetkel seda va ketserlikku teed, et põhi sai keevitatud, mitte vahetatud. Samas minu kasuks räägib see, et põhi oli juba millalgi ennevanasti kere külge keevitatud, nii et, ses plaanis olen õnneks suuremast "süüst" ikkagi puhas.
Autole teostab töid Bussipesa. Juunikuus tiriti ta keldrigaraažist välja ning viidi pessa ja plaan oli lihtsate vahenditega sõitma saada, elik tehnika korda ja kerel suuremad roostekohad korrastada. Kuna kere väljastpoolt on üldiselt kõva ja lihtsalt weathered, siis esialgu jääbki nii. Kuna tegelen pinstripe'mise ja custom paint'iga, siis alguses teen lihtsalt triibud peale ja tulevikus ilmselt on plaan minna '70-te stiilis early lowrider teema suunas ning siis teeks juba ka terve kereremondi ning korraliku custom paint'i koos flake, kandy ja kõige muu juurdekuuluvaga. See aga on pikem perspektiiv ja esialgu tahaks lihtsalt veidike sõita.
Hetkeseisuga peaks põhi olema valmis ja mootor on Lätis Valdise käe all.
Momendil on paraku pakkuda vaid mõned kehva kvaliteediga fotod:
sellisena jõudis Bussipesasse
siin veel eelmises peidukohas
mootor enne
akukoha alune enne
juhi jalgealune enne
Järgmiste juttudeni!