75a vw beetle
Moderaator: ingmar
75a vw beetle
Oli plaanis võtta ette mõni huvitav projekt,millega oleks suvel lihtsalt tore kruiisida.Sai ringi vadatud ja mõeldud,et mida oleks huvitav ehitada,ning mida väga igapäeva liikluses ringi ei liigu.Läbi tuttavate sai soetatud 2015a suve lõpus vw beetle,mis eelmisel omanikul oli aja või motivatsiooni puuduse tõttu seisma jäänud.
Auto oli juppideks võetud,ehk kere ja muud pudinad,kuid tundub esmapilgul,et kõik vajalik komplekteerimiseks on olemas.
Auto oli juppideks võetud,ehk kere ja muud pudinad,kuid tundub esmapilgul,et kõik vajalik komplekteerimiseks on olemas.
Re: 75a vw beetle
lisaks heameelega pilte ka,aga piltide suurus ületab 2MB. äkki keegi oskab aidata,kuidas piltide mahtu vähendada?
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: 75a vw beetle
muidugi aitame - tahame ju ikka pilte näha
lae alla ja installi oma arvutisse selline asi:
http://www.irfanview.com/main_download_engl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
...ja käi oma pildid sellega üle - isegi lihtsalt Irfanview-ga faili uuesti salvestades (st ilma resolutsiooni muutmata: File->Save või File->Save As. Või siis lihtsalt Ctrl+S) muutuvad pildid kordades väiksemaks. Võid ka enne ülesalvestamist "resizeda" (Image -> Resize/Resample. Või siis lihtsalt Ctrl+R): nt 1600x900 peaks vast enamuste inimeste arvutis pildi inimlikuna kuvama. Kui suurust muudad, tee kindlasti seejärel "Save" või "Save as"!
jõudu soovides ja pilte ootama jäädes,
Teet
lae alla ja installi oma arvutisse selline asi:
http://www.irfanview.com/main_download_engl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
...ja käi oma pildid sellega üle - isegi lihtsalt Irfanview-ga faili uuesti salvestades (st ilma resolutsiooni muutmata: File->Save või File->Save As. Või siis lihtsalt Ctrl+S) muutuvad pildid kordades väiksemaks. Võid ka enne ülesalvestamist "resizeda" (Image -> Resize/Resample. Või siis lihtsalt Ctrl+R): nt 1600x900 peaks vast enamuste inimeste arvutis pildi inimlikuna kuvama. Kui suurust muudad, tee kindlasti seejärel "Save" või "Save as"!
jõudu soovides ja pilte ootama jäädes,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: 75a vw beetle
sellisena sai ta toodud
Viimati muutis kahro, E Veebr 15, 2016 8:18 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: 75a vw beetle
tänud abieest!
Re: 75a vw beetle
sai siis kere põhjast eemaldatud ja pukkidele tõstetud,selgus et roosteuss on oma tööd korralikult teinud ja kere on päris läbi.Karbid olid täiiesti läbi ja kinnitused kuhu uued karbid kinnitada,uksed lahti tehes vajuks kere paigast.
Nii siis sa hakatud keretöödega pihta ja kõvasti plekitöid tegema.
Uued karbid,tagant nurga plekid,ukse nurga plekid ja palju muud(põhi oli eelmise omanikupoolt tehtud.uued põhjaplekid ostetud ja paigaldatud).
Nii siis sa hakatud keretöödega pihta ja kõvasti plekitöid tegema.
Uued karbid,tagant nurga plekid,ukse nurga plekid ja palju muud(põhi oli eelmise omanikupoolt tehtud.uued põhjaplekid ostetud ja paigaldatud).
Viimati muutis kahro, E Veebr 15, 2016 8:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: 75a vw beetle
mõned detailid siis krundiall ja ootavad värvimist.
üks tagumine tiib oli liiga läbi,et taastada ning tuleb uus vaadata.
üks tagumine tiib oli liiga läbi,et taastada ning tuleb uus vaadata.
Re: 75a vw beetle
sai ka mootorit vahepeal hakata lahti arutama,jutujärgi mootor töötas.(pole sellise mootoriga kogemust olnud,niiet saab olema huvitav)
mootor tuleks siis seibideks võtta ja kuluosad välja vahetada.hetkel on mootori plekid ja muud pudinad küljest võetud,liivapritsis käinud ning krundi ja värviga kaetud.
mootor tuleks siis seibideks võtta ja kuluosad välja vahetada.hetkel on mootori plekid ja muud pudinad küljest võetud,liivapritsis käinud ning krundi ja värviga kaetud.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: 75a vw beetle
tõsine ettevõtmine ja nagu näha, saab asja!
Kui sisu ja iluvidinaid vajaka, hakka neid aegsasti otsima. Tüüpiline (kõigil mitte-romula markidel), et nende leidmine on aja mõttes juhuslik.
mootoril uuri enne osandamist hoorattapoolset (risti-)lõtku. Tüüpiline on ploki (!) väsimine sealt. Foorumist otsidest leiad lisajuttu - ma ses osas veel pelgalt teoreetik
muide ega masin Ida-Virust ei tulnud?
Jõudu,
Teet
Kui sisu ja iluvidinaid vajaka, hakka neid aegsasti otsima. Tüüpiline (kõigil mitte-romula markidel), et nende leidmine on aja mõttes juhuslik.
mootoril uuri enne osandamist hoorattapoolset (risti-)lõtku. Tüüpiline on ploki (!) väsimine sealt. Foorumist otsidest leiad lisajuttu - ma ses osas veel pelgalt teoreetik
muide ega masin Ida-Virust ei tulnud?
Jõudu,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: 75a vw beetle
Tundub et salongi pudinad on olemas.Täpsemalt selgub siiski kokkupanekul,kuna ise lahti salongi ei võtnud.
Risti lõtku proovin mootoril ära.(tänud nõuuande eest).
Auto on pärit läänemaalt.
Risti lõtku proovin mootoril ära.(tänud nõuuande eest).
Auto on pärit läänemaalt.
Re: 75a vw beetle
Ega seal mootori sees ilmselt midagi erinevat võrreldes teistega pole.
Kuna tegu on single entry kaantega siis mõrasid ehk mõnevõrra vähem kuid 50:50 et need seal siiski olemas on. Klapi juhtpuksid on 90% tõenäosusega kulunud, klapi servad põlenud. Nukkvõll on visuaalselt kena, mõõtes selgub, et kulunud, tõukurid on ilmselt lohku kulunud, saaled ja tihendid on kindlasti kõik otsas. Vänt 50:50 et kas vajab lihvi või mitte. Suurim mure on ilmselt aga plokiga mis on 80% tõenäosusega kulunud (roorattapoolne saalepesa) Risti võid ju loksutada kuid kui seda juba teha suudad on asi VÄGA halb....ma alustaks pikki suunas loksutamisest ja püüaks mõõta või aimata kas see jääb kolmandik millimeetri sisse.....kaldun arvama, et mitte. Pikilõtk mida ilmselt tunned ei tule reeglina sealt kust see peaks, vända ja esimese saale vahelt, vaid saale ja ploki vahelt.
Edu!
Kuna tegu on single entry kaantega siis mõrasid ehk mõnevõrra vähem kuid 50:50 et need seal siiski olemas on. Klapi juhtpuksid on 90% tõenäosusega kulunud, klapi servad põlenud. Nukkvõll on visuaalselt kena, mõõtes selgub, et kulunud, tõukurid on ilmselt lohku kulunud, saaled ja tihendid on kindlasti kõik otsas. Vänt 50:50 et kas vajab lihvi või mitte. Suurim mure on ilmselt aga plokiga mis on 80% tõenäosusega kulunud (roorattapoolne saalepesa) Risti võid ju loksutada kuid kui seda juba teha suudad on asi VÄGA halb....ma alustaks pikki suunas loksutamisest ja püüaks mõõta või aimata kas see jääb kolmandik millimeetri sisse.....kaldun arvama, et mitte. Pikilõtk mida ilmselt tunned ei tule reeglina sealt kust see peaks, vända ja esimese saale vahelt, vaid saale ja ploki vahelt.
Edu!