1. leht 1-st

Vahetada: amordid+rattad+käigukast+esitiivad 1303

Postitatud: E Dets 21, 2015 4:03 pm
Postitas Indrek
Vahetan ülejäävad asjad: parendamisel jääb üle hulk asju... õigemini terve veerev põhi.
Väärtuslikumad osad on vast rattad(loe: võluveljed 5*205), Koni amordid(reguleeritavad), lõtkudeta(loe: värskete liigendite, eksentrikute ja puksidega) reguleeritav esisild, käigukast... kui miskit vaja siis võib lahkesti raha pakkuda :shake:

Tuletan varasemast meelde: Täna käis põrnikas elukogemust saamas sillastendis. Eelnev kogemus rääkis sellest, et põrnik tahab hirmsasti otse minna, seega otsisin interneedusest mingitki lahendust.
Üheks lahenduseks pakuti: Recommended Setup Summary:

FRONT – SWINGAXLE BEETLE

2 Sway-A-Way adjusters top and bottom. Cofap or KYB Gas shocks
2 extra-eccentric camber adjusters.
Front –2 degrees negative camber
At least 3 degrees (preferably 5) positive caster
5mm (6/32-7/32”) Toe-out
18mm (3/4”) Sway bar
195/60/14 tires
Front MUST be 1” higher than the rear ride height.
REAR – SWINGAXLE BEETLE

Sway-A-Way Camber Compensator. Cofap/KYB Gas shocks only
-2 deg negative camber
2-3mm (3/32-1/8”) Toe-in
205/60/14 tires
Shimmed up Z bar
Rear MUST be 1” lower than the front ride height.

Ok, esiots ongi tiba kõrgemal ja 3kraadi positiivset Casterit näitas masin peale seibide lisamist silla alumisele torule.
Toe-out regullisime 0,20 kraadi, lihtsalt peast arvutades tundus see õige olevat (apataat ei osanud meile millimeetreid näidata).
Ja Camber sai ilusti -2kraadi tänu uutele eksentikutele :)

Tagarattad olid suht soovitud asendis, ainult vasak pool istub natuke sügavamal... peab vist torsiooni reguleerima.

Igatahes on põrnik nüüd palju paremini sõidetav.

Vastu võib pakkuda astmelauad, kiiluga aknatihendid, küljepeegmid, esiukseklaaside tihendid, või raha nende asjade ostmineks.