1. leht 1-st

M: Type 1 va. 1957

Postitatud: K Nov 18, 2015 10:45 am
Postitas Pocket
Tere

Pakkuda VW Type 1, va 1957, registreeritud 03.1958 -suure tagumise aknaga, B-piilaris suunatuli
Ei ole VW ajaloo detailne tundja kuid tundub, et pigem on originaalses seisukorras

vin kood: 17319.. (7 numbrit)

Sõidab ja särab :)

Lisainfo 53434062
Hinnasoov 5000 eurot

-vahetusest pigem ei ole huvitatud kuid mind annab lihtsalt pehmeks rääkida mõne kabeda ja sõitva T2 bussiga

Re: M: Type 1 va. 1957

Postitatud: K Nov 18, 2015 11:55 am
Postitas kaupz
Pilt
Pocket kirjutas:Tere
Pakkuda VW Type 1, va 1957, registreeritud 03.1958 -suure tagumise aknaga, B-piilaris suunatuli
Ei ole VW ajaloo detailne tundja kuid tundub, et pigem on originaalses seisukorras
vin kood: 17319.. (7 numbrit)
Sõidab ja särab :)
Lisainfo 53434062
Hinnasoov 5000 eurot
-vahetusest pigem ei ole huvitatud kuid mind annab lihtsalt pehmeks rääkida mõne kabeda ja sõitva T2 bussiga

Re: M: Type 1 va. 1957

Postitatud: K Nov 18, 2015 12:32 pm
Postitas Pocket
kui oleks soov seda autot tervele Eestile kuulutada siis paneks selle a24 keskkonda ja tõenäoliselt tekiks suurem võimalus müümiseks, mingil põhjusel on tunne, et ma ei taha seda teha -ei midagi kriminaalset :)

huviline helistab -auto on Pärnus VW salongis

Ärge pahandage piltide pärst

Raido

Re: M: Type 1 va. 1957

Postitatud: N Nov 19, 2015 12:39 am
Postitas Hippy
mnjaaa, üsna äge auto. Kui ta tehniliselt on täiesti ok, tundub isegi hind üsna õiglane. Eestis esmane arvelevõtmine lisab hinnale siiski ~>200 eurot. Selle mudeli (58-63) esimesed aastatd sisaldavad veel ovaaliga sarnaseid ukse linke, väikest numbri valgustust, väikseid tagatulesid ja muidki seksikaid kulinaid.

Kaaluksin tõsiselt selle auto ostmist, kui värv ei oleks metallik :( See värviga pirtsutamine on muidugi minu isiklik probleem ja loomulikult ohkab õige eestlane kergendatult, kui ütlen, et see ei ole minu ainuke probleem

Igale autole leidub siiski ostja ja loodan, et kevadel rõõmustab seegi auto meid kõiki juba uulitsal sõites :D

Re: M: Type 1 va. 1957

Postitatud: N Nov 19, 2015 10:11 am
Postitas Teet
Hippy kirjutas: Kaaluksin tõsiselt selle auto ostmist, kui värv ei oleks metallik :( See värviga pirtsutamine on muidugi minu isiklik probleem ja loomulikult ohkab õige eestlane kergendatult, kui ütlen, et see ei ole minu ainuke probleem
tuhatkond eerot juurde (plus enda näputööd demondil + kokkupanekul + maalri juurde tassimisel) ning saad väikese masina pinnaka alla.

kui muus osas originaalitaoline (ei pea olema 6V el süsteem) ja masin on korralik ja väärikas, on hind suurel pildil IMHO pisike. Eesti mõttes küll suur, aga väikse ja vaene turg ei ole päris see koht, mille põhjal hinnataset määrata...
mul kulub oma '65 sinise peale sarnase suurusjärgu jagu "puhast raha" (4+keur, millest 3+keur on puhtalt kere) ning ma ei ole ülemäära elitaarselt lähenenud ehk siis mitmed tihendid ja sillajupid jäid vahetamata, nt maalrimaterjalide hinnad olid nn letihindadest veerandi võrra väiksemad jne. Lisaks kulub ca 600 töötundi, mille nt 15eur ühikhinnaga korrutamisel läheks taastamiskulu massiliselt levinud '65 vaates kaugelt üle lõpliku väärtuse. Aga see oli ka masin, mida ette võttes kohe tõdesin, et mõistlikum oleks hankida parem toorik - hobi ei pea aga alati mõistlik olema ;)

kui Sul peaks masina veeres ka mingit sorti jupihunnik olema (nagu vanade masinatega olema kipub ;) ), siis pole paha mõte seda eraldi kaubelda - masinaga kaasatulev jupihunnik ei ole eraldi väärtus ning küsimärk on ka see, kas nii liikuvad jupid üldse kunagi sihtostarbelist pruukimist leiavad. Eraldi kaubeldes on neil ikka vast eraldi väärtus ja leiavad omale koha, kus neid vajatakse ;)

edu masinale hea uue peremehe leidmisel,
Teet

Re: M: Type 1 va. 1957

Postitatud: N Nov 19, 2015 10:16 am
Postitas Pocket
Hippy kirjutas:mnjaaa, üsna äge auto. Kui ta tehniliselt on täiesti ok, tundub isegi hind üsna õiglane. Eestis esmane arvelevõtmine lisab hinnale siiski ~>200 eurot. Selle mudeli (58-63) esimesed aastatd sisaldavad veel ovaaliga sarnaseid ukse linke, väikest numbri valgustust, väikseid tagatulesid ja muidki seksikaid kulinaid.

Kaaluksin tõsiselt selle auto ostmist, kui värv ei oleks metallik :( See värviga pirtsutamine on muidugi minu isiklik probleem ja loomulikult ohkab õige eestlane kergendatult, kui ütlen, et see ei ole minu ainuke probleem

Igale autole leidub siiski ostja ja loodan, et kevadel rõõmustab seegi auto meid kõiki juba uulitsal sõites :D
200 raha registreerimisele on minu kulu, samuti saab ülevaatus tehtud, Maanteeametis olen autot juba näidanud: kratsisid kukalt, imestasid, et tegu on lihtsalt Volkswageniga ning senises passis puudub mudeli nimetus :), palusid, et ma täidaks tüübika tarbeks ise väljad

Eks müümisega ole ikka nii, et kõik pakkumised tuleb ära kuulata, kas 5000 on õiglane või mitte on sellise vana auto puhul pigem teisejärguline küsimus -rohkem otsustab emotsioon ehk kui palju keegi sellist masinat ihkab, praktiline väärtus on pigem miinuses, kuskil peab seda ju hoidma, juppe ei ole kohe poest võtta, sõita väga ei raatsi, rehvid on ka aastast ??? Aga jah, käivitub ja töötab kenasti, vahetab käike, sõidab suht vaikselt, kõik lisad, mida seal praktiliselt ei ole, ka töötavad

Re: M: Type 1 va. 1957

Postitatud: R Nov 20, 2015 10:31 am
Postitas Pocket
Teet kirjutas:
Hippy kirjutas: Kaaluksin tõsiselt selle auto ostmist, kui värv ei oleks metallik :( See värviga pirtsutamine on muidugi minu isiklik probleem ja loomulikult ohkab õige eestlane kergendatult, kui ütlen, et see ei ole minu ainuke probleem
tuhatkond eerot juurde (plus enda näputööd demondil + kokkupanekul + maalri juurde tassimisel) ning saad väikese masina pinnaka alla.

kui muus osas originaalitaoline (ei pea olema 6V el süsteem) ja masin on korralik ja väärikas, on hind suurel pildil IMHO pisike. Eesti mõttes küll suur, aga väikse ja vaene turg ei ole päris see koht, mille põhjal hinnataset määrata...
mul kulub oma '65 sinise peale sarnase suurusjärgu jagu "puhast raha" (4+keur, millest 3+keur on puhtalt kere) ning ma ei ole ülemäära elitaarselt lähenenud ehk siis mitmed tihendid ja sillajupid jäid vahetamata, nt maalrimaterjalide hinnad olid nn letihindadest veerandi võrra väiksemad jne. Lisaks kulub ca 600 töötundi, mille nt 15eur ühikhinnaga korrutamisel läheks taastamiskulu massiliselt levinud '65 vaates kaugelt üle lõpliku väärtuse. Aga see oli ka masin, mida ette võttes kohe tõdesin, et mõistlikum oleks hankida parem toorik - hobi ei pea aga alati mõistlik olema ;)

kui Sul peaks masina veeres ka mingit sorti jupihunnik olema (nagu vanade masinatega olema kipub ;) ), siis pole paha mõte seda eraldi kaubelda - masinaga kaasatulev jupihunnik ei ole eraldi väärtus ning küsimärk on ka see, kas nii liikuvad jupid üldse kunagi sihtostarbelist pruukimist leiavad. Eraldi kaubeldes on neil ikka vast eraldi väärtus ja leiavad omale koha, kus neid vajatakse ;)

edu masinale hea uue peremehe leidmisel,
Teet
Auto on 6V elektrisüsteemil, kahjuks veimevakk puudub.

Autoga on kaasas ka mingis ulatuses ajalugu -kes omas, kus ja mida tehti...

Re: M: Type 1 va. 1957

Postitatud: N Nov 26, 2015 10:03 am
Postitas Pocket
Tere

Selle kuulutuse võib nüüd maha võtta või sulgeda

Raido

Re: M: Type 1 va. 1957

Postitatud: N Nov 26, 2015 1:22 pm
Postitas Teet
palju õnne, Hippy! :)

(loodan, et ma nüüd mingit saladust välja ei lobisenud).