1. leht 1-st
T2 madalamaks
Postitatud: P Nov 08, 2015 8:13 pm
Postitas MeelisV
kes teinud ?
mida kasutasid ?
miks ?
mida teeks teisiti ?
olen saanud aru et lihtne lahendus on ees nn. drop spindle ja taga nn drop plates
annab suurusjärgus 6 cm madaldust ja vedrustus jääb originaalne
rääkige oma kogemusi ja arvamusi
k.a. vihjeid ostukohtadele.
näited eelmainitud lahendustega
https://www.airkewld.com/kb_results.asp?ID=28" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.airkewld.com/kb_results.asp?ID=20" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: T2 madalamaks
Postitatud: P Nov 08, 2015 9:39 pm
Postitas MeelisV
mis muutub vedrustuses kui kasutada torsiooni nurka reguleerivat lahendust nagu see - kogemused
https://www.vwheritage.com/shop/bay-bus ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: T2 madalamaks
Postitatud: E Nov 09, 2015 11:43 am
Postitas ingmar
Adjuster on odavam, aga muudab ka vedrustuse jäikust
Re: T2 madalamaks
Postitatud: P Nov 20, 2016 2:22 am
Postitas tiblu
Samuti mõtlen esisilla madalduse peale, aga tekkis küsimus selle SSP madalduse paigaldamise kohta (
https://www.vwheritage.com/shop/bay-bus ... StartRow=1" onclick="window.open(this.href);return false;)
Nimelt, torsioonitorus on keskel torsioonilehe paki ristlõikega ava, väljaspoolt keeratakse koonus selle koha pealt torsioonipaki sisse. Kas see paki ristlõikega ava peaks ringi käima? Nagu näiteks siin videos
https://www.youtube.com/watch?v=9TLXMR89BXE#t=18s?
Mul on see ristlõikega ava paigas ja torsioonipakiga selle asendit pöörata ei õnnestu. Ma ei näe sellel SSP kitil mõtet seni kuni see keskosa torus ringi ei käi.
Kas saan millestki valesti aru või rakendan liiga vähe jõudu?
Re: T2 madalamaks
Postitatud: P Nov 20, 2016 9:15 am
Postitas MeelisV
siin räägib kah asjast
https://www.youtube.com/watch?v=PaThVu5rqSU" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: T2 madalamaks
Postitatud: P Nov 20, 2016 3:15 pm
Postitas tiblu
Ülaltoodud video räägib ilmselt teisest madalduskitist, mitte SSP omast. Video mille mina panin, oli lihtsalt näitiklustamiseks.
Kui vaadata SSP kiti, siis seal pole torsiooni ristlõikega toru komplektis, mille järgi eeldasin, et ilmselt peaks tehase jupp torus ringi käima VÕI ümber tehtama ringi käivaks.
Keegi on reaalselt seda SSP kiti siin paigaldanud?
Re: T2 madalamaks
Postitatud: K Nov 23, 2016 11:09 pm
Postitas pikksilm
tiblu kirjutas:Ülaltoodud video räägib ilmselt teisest madalduskitist, mitte SSP omast. Video mille mina panin, oli lihtsalt näitiklustamiseks.
Kui vaadata SSP kiti, siis seal pole torsiooni ristlõikega toru komplektis, mille järgi eeldasin, et ilmselt peaks tehase jupp torus ringi käima VÕI ümber tehtama ringi käivaks.
Keegi on reaalselt seda SSP kiti siin paigaldanud?
Torsioonitoru keskmes olev torsiooni ristlõikega metalljupp
ehk keskmine torsioonipaki kinniti (ei tea kuidas nimetada) on tehasest torsioonitoru külge pressitud kolmest küljest ning neljandast küljest läheb sisse kruvi mis hoiab torsioonilehti läbi selle (täpsemalt kolme keskmist) paigal, alloleval pildil on näha, et sellel torsioonipaki keskmisel kinnitil on lohud sees.
Selleks, et see "hammastega" madaldus külge saada, tuleks kolmes küljes olevatele süvendid läbi puurida (mida vist silda alt võtmata ei tee) ning hiljem täis keevitada.
Kit, mis külge sai oli selline:
Kuna ise võtsin kogu silla algosadeks ja tegin ta tavapärase 4" asemele 3" kitsamaks (käändmikud ja amordid lähevad ümbertegemata alla).
Tööetapid: algmaterjal, vajaminev materjal ning uus vorm:
Tavaline vs 3" kitsam ja keskelt reguleeritav esisild ehk tulemus:
Üks endale kõrvale pandud inglisekeelne lehekülg:
http://pikksilm.planet.ee/buss/esisild/ ... 0front.htm
Kui on veel küsimusi, aitan hea meelega
Re: T2 madalamaks
Postitatud: K Nov 23, 2016 11:31 pm
Postitas tiblu
Suur tänu Pikksilm, vastasid kõigile mu küsimustele!
Re: T2 madalamaks
Postitatud: N Nov 24, 2016 1:05 am
Postitas tiblu
Või siis kindluse mõttes küsin - see torsiooni ristlõikega metallijupp jääbki lõpuks vabalt sinna sisse ringi käima? Tundub loogiline, sest vastase korral ei saaks kõrgust muuta. Huvitav kas see pole probleem, et ta lõpuks ühe poldiga seda torsioonipakki koos selle ristlõikega jupiga kinni hoidma jääb.
Re: T2 madalamaks
Postitatud: N Nov 24, 2016 1:18 am
Postitas pikksilm
tiblu kirjutas:Või siis kindluse mõttes küsin - see torsiooni ristlõikega metallijupp jääbki lõpuks vabalt sinna sisse ringi käima? Tundub loogiline, sest vastase korral ei saaks kõrgust muuta. Huvitav kas see pole probleem, et ta lõpuks ühe poldiga seda torsioonipakki koos selle ristlõikega jupiga kinni hoidma jääb.
Lahtiselt jah sisse, muidu ei saa reguleerida. Meenub et torust sai ta kätte jõuga ning teda torusse tagasi pannes oli tükk tegemist ning pidin teda õrnalt pealt lihvima.
Kestvuse osapealt tsiteerin klassikuid: Kui see oleks probleem siis sellest oleks netis räägitud/hoiatatud
Re: T2 madalamaks
Postitatud: N Nov 24, 2016 11:31 am
Postitas tiblu
Tõsi, kui sellel oleks mingi oluline puudujääk, siis seda ilmselt räägitaks ja seda ei müüdaks.
Siiski on tähtis ümberehitustel mõelda ka turvalisusele. Näiteks õõtsa käigu piirajaid tehas ilmselt niisama ei paigaldanud, madaldamisel aga võetakse need ära. Piirajad ilmselt pandi vedrustuse elementide (amordid, torsioon..) kaitseks või koguni, et vältida vedrustuse purunemisel ratta koopasse kinni vajumist, mis muudaks auto juhitamatuks?
Re: T2 madalamaks
Postitatud: N Nov 24, 2016 9:30 pm
Postitas pikksilm
tiblu kirjutas:Tõsi, kui sellel oleks mingi oluline puudujääk, siis seda ilmselt räägitaks ja seda ei müüdaks.
Siiski on tähtis ümberehitustel mõelda ka turvalisusele. Näiteks õõtsa käigu piirajaid tehas ilmselt niisama ei paigaldanud, madaldamisel aga võetakse need ära. Piirajad ilmselt pandi vedrustuse elementide (amordid, torsioon..) kaitseks või koguni, et vältida vedrustuse purunemisel ratta koopasse kinni vajumist, mis muudaks auto juhitamatuks?
Kui see oleks probleem, siis sellele oleks lahendusena need piirajad ikkagi pandud
Piirajad pigem neile kes bussiga rallikrossi ja offroadi sõidavad
Re: T2 madalamaks
Postitatud: R Dets 30, 2016 1:16 pm
Postitas pikksilm
Leidsin head õpetused busside madaldamise kohta:
http://www.wagenswest.com/how_to.php
Küsimus suurele ringile:
Keegi esimeste koobaste tõstmisega ka kokku puutunud on ?