1. leht 1-st
O: bensusisselaske esimene kummiosa
Postitatud: E Mär 28, 2005 8:54 am
Postitas ingmar
tegu bussiga - oleks vaja seda bensusisselaske kummist osa, mis on ühte otsapidi kere küljes ja teine ots on metalltoru peal, mis suundub edasi bensupaabi poole. kerepoolses otsas on krae, mis kinnitub bensupaagikorgi all oleva metallketta alla. ehk saate aru mida ma tahan. minu oma on väga-väga ära surnud ja ära murenenud ja doonori oma sai kogemata pooleks lõigatud. kas kellelgi on sellist asja üle? või teab kust otsida? ei csp, bbt, hotcars ega jopex pole mulle sellist asja näidanud oma kataloogist. aga vaja oleks

praegu on mul seal eksperimentaalne kummihunnik koos veerand tuubi hermeetikuga, aga ikkagi tahaks ilusat ja korras olevat kummitoru.
kui bensu sisse valada, siis see kummitoru, kust bens sisse läheb. ja mis on kohe kere küljes. seda on mul vaja.
Postitatud: T Mär 29, 2005 6:17 pm
Postitas emsy
ise otsisin seda n.n. lõdvikut 1,5 aastat ja lõpuks õnnestus teise bussi pealt saada. sai proovitud kõikvõimalike sõidu-ja veoautode osi, aga originaal on ikka ülekõige. ei jää sul vist muud üle kui teise bussi kallale...
Postitatud: T Mär 29, 2005 6:46 pm
Postitas mart154
see oli jah natuke lollisti et doonoril ära lõhutud sai
mul isa asendas selle kunagi mingi muu aparaadi lõdvikuga, suht hästi sobis... hetkel ei meenu, mille omaga...
muide, bensupaagi korgiks sobib zigulli radiaatorikork ideaalselt

Postitatud: K Mai 25, 2005 9:19 am
Postitas ingmar
niih... veel täiendan antud teemat. et kellel mure... võtsin oma doonori pealt maha sama jupi ja peal on tehasekood 211 201 119.
helistasin aastaauto ehk volkari esindusse, see ütles et tootmisest maas ja nemad ei saa tellida. helistasin forssi - sama jutt.
ehk et tundub et kuskilt uuest peast seda ei saa, samas huvitav, kas praegu brasiilias kokkukruvitavatel T2'htedel on mingi uus bensu sissevalamis tee ja süsteem? enivei, jäävad ilmselt alles omaleiutised ja doonoritelt saadavad. viimased on suht haruldased, kui on terved, kuna aastatepikkune bens on selle kummi suht ära muserdanud. tegu on ju ka mingit pidi vulkaniseeritud kummiga (vist), vähemalt ei taha ta mitte sulada. muidu sulataks ise augud kinni.
vot siuke teave

Postitatud: N Mai 26, 2005 11:14 am
Postitas bill
Olen paari mootorratta pragunenud sisselaske lõdvikut remontinud.Vana osa tuleb korralikult ära puhastada,kui vaja ka liivapaberit näidata.Siis ostad autoklaasi liimi ja määrid korraliku kihi peale.Igatahes on toiminud.
Postitatud: K Juun 01, 2005 7:27 pm
Postitas mart154
hmm. ma just imetlesin ja vahtisin seda imevidinat... selle teeks sinna ka pleki ja keevituse koostööl ära.
et kui veel vaja on, anna teada, ma võin ta sulle paari õlu eest valmis viksida ju...
kahe plekktoru ühenduse peale tõmbaks siis jupi kummitoru ja klambritega kinni...
ja küll ka selle ülemise otsa ära tihendab

Postitatud: K Juun 01, 2005 8:21 pm
Postitas ingmar
eh, sama kujuga sa seda ei tee plekist. asi selles, et see jubin läheb peale väljastpoolt, ehk et kaldusosa tuleb sul läbi augu ajada

pead tegema siis ilusa kumera toru, aga sel juhul ei pruugi bensupüstol iluste sisse istuda

Postitatud: N Juun 02, 2005 9:51 am
Postitas mart154
aga mis kumeras torus rasket on???
pea meeles et ma olen ju see hull, kes bussil aknaid vahetab

Postitatud: N Juun 02, 2005 10:27 am
Postitas ingmar
ei polegi midagi rasket tegemises, iseasi on see kas püstol pärast ilusti sisse istub. kui jah, siis pole mingit muret - see uus junn ja vana edasiminev toru otsapidi kokku, vastava suurusega kummitoru (mitte riba, nagu svensson parandas vaido 1600 mootori sisselaset

:D:D ) klambritega kinni ja asi valma.
aga trei 1 valmis, vaata kuidas sobib... ja anna siis teada kas veel viitsid teha

Postitatud: N Juun 02, 2005 1:39 pm
Postitas mart154
ma küll mõtsin et ei pea endal seda välja võtma eeskujuks. a eks ma siis kisun välja...