Otsin head ja väga lahket inimest, kes laenaks pooleks päevaks mu -75 a bussile salongi istmeid.
Lugu selles, et sai endale soetatud T2 Kombi, mis on tehasest väljunud 2-3-3 istmetega, eelmine omanik on mingil ajahetkel otsustanud salongi istmed välja visata. Ja nii nad kadunuks jäidki. Tahaks nüüd autot Eestis arvele võtta vähemalt 5, ideaalis aga 8 kohalisena, kui istmeid sees pole ei õnnestu seda aga kindlasti teha. Kunagi peaks neid istmeid niikuinii enda bussile muretsema aga see võib ju aega võtta, ei tahaks arvele võtmisega niikaua venitada.
Istmete kinnitusavad on olemas, osaliselt ka kinnituspoldid. tagumise istme turvavööde vastused on alles.
Istmete laenajale saab vaev, kulu ja moraalne kahju kompenseeritud!
T2 istmete laenamine
Moderaator: ingmar
T2 istmete laenamine
T2a wanted
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: T2 istmete laenamine
pean ka 2016 kevadel ennast Tallinna piirkonnas järjekorda panema istmete laenamisele.
hoolimata Arno 1975 signatuuri 2+3+3 istmetest, ei paista põrandamati sees turvavöö avasid.
küll aga on mati all keermestatud avad kaetud plastist pimedatega.
mulle öeldi Saue mnt esinduse raportis nii:
esimesed 2tk olid originaalid,
keskmine rida oli tõepoolest pr0n (2004 transit iste, millel alla keevitatud vinkli jupid, et tehase kinnitused põrandas ära kasutada)
ja 3-rida oli originaal Westfalia iste.
1 ja 3 ehk oleks hakkama saanud, aga see F iste ajas pildi liiga kirjuks ning saadeti pikalt.
hoolimata Arno 1975 signatuuri 2+3+3 istmetest, ei paista põrandamati sees turvavöö avasid.
küll aga on mati all keermestatud avad kaetud plastist pimedatega.
mulle öeldi Saue mnt esinduse raportis nii:
"Tere
16.07.2015 liiklusregistri büroos teostatud sõiduki VW Transporter (VIN-kood xxx) ülevaatusel tuvastati,
et selle kõik 3 istmerida on komplekteeritud erinevate istmetega.
Välisel vaatluse põhjal ei sarnane need 1980 aastal toodetud sõiduki istmetega.
Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse
nr 42 „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele” kohaselt
määrab istekohtade arvu sõiduki valmistaja ning istmed ja turvavööd
ning nende kinnituspunktid peavad vastama sõiduki valmistaja poolt ettenähtule.
Seega on lisaistmeid võimalik registreerida margiesinduse istmete vastavustõendi alusel.
Tõend peab kinnitama, et paigaldatud istmed, turvavööd ja nende kinnituspunktid vastavad sõiduki valmistaja poolt ettenähtule.
Margiesindused: http://www.mnt.ee/index.php?id=13132" onclick="window.open(this.href);return false;
esimesed 2tk olid originaalid,
keskmine rida oli tõepoolest pr0n (2004 transit iste, millel alla keevitatud vinkli jupid, et tehase kinnitused põrandas ära kasutada)
ja 3-rida oli originaal Westfalia iste.
1 ja 3 ehk oleks hakkama saanud, aga see F iste ajas pildi liiga kirjuks ning saadeti pikalt.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: T2 istmete laenamine
minu bussi istmed on kah hetkel üle s.t. laenutatavad
ees 1+2 kohta
ja taga kaks rida 3 kohalisi
kokku 9 kohta
värvi poolest olid na kõik erinevad aga stiil oli ehe ja originaalne
pilte leiab ehk vist ka bussi teemast
asukoht bussipesa
ees 1+2 kohta
ja taga kaks rida 3 kohalisi
kokku 9 kohta
värvi poolest olid na kõik erinevad aga stiil oli ehe ja originaalne
pilte leiab ehk vist ka bussi teemast
asukoht bussipesa
Re: T2 istmete laenamine
Minul on nüüd T2 kenasti registris ja seda 8 kohalisena!
Suured tänud Kaitsule istmete laenamise eest!!!
Kuna auto on originaalis olnud 2+3+3 ja Rootsi turvavöödega (Autoliv kirjad olid rihmade peal), siis Kaitsu istmed, mis olid samuti originaalid ja tema komplektis olnud turvavööd ei tekitanud registreerimiseelsel ülevaatusel erilisi küsimusi. Kuna aga Rootsist tuli buss N1 kategooriana ja 2 kohalisena, siis tuli teha avaldus auto ümberehituse kohta ja pildistati salongi ja selle istmeid mitme nurga alt, et MNT tehno osakond kinnitaks istmete autentsust. Lisaks tehti Rootsi MNT-le päring auto istmete, vanuse ja mootori kohta. Vanusega oli see lugu, et esmaregistreerimine oli sel autol 1983 Rootsis, kuna enne seda oli sõjaväe kasutuses ja ei omanud reg numbrit ma eeldan. Mootoriga oli see naljaks lugu, et 1.8 peaks olema teatavasti 50kw ja 68hp, keegi oli Rootsis aga numbrid sassi ajanud ja passis oli kirjas 68kw
Ootamist oli täpselt kuu aega aga kõik lõppes õnnelikult!
Kaupz-ile nii palju infoks, et põrandamati sees on turvavöö pilud/avad täiesti olemas ja nende all keermestatud avad, millel poldid hetkel sees.
Suured tänud Kaitsule istmete laenamise eest!!!
Kuna auto on originaalis olnud 2+3+3 ja Rootsi turvavöödega (Autoliv kirjad olid rihmade peal), siis Kaitsu istmed, mis olid samuti originaalid ja tema komplektis olnud turvavööd ei tekitanud registreerimiseelsel ülevaatusel erilisi küsimusi. Kuna aga Rootsist tuli buss N1 kategooriana ja 2 kohalisena, siis tuli teha avaldus auto ümberehituse kohta ja pildistati salongi ja selle istmeid mitme nurga alt, et MNT tehno osakond kinnitaks istmete autentsust. Lisaks tehti Rootsi MNT-le päring auto istmete, vanuse ja mootori kohta. Vanusega oli see lugu, et esmaregistreerimine oli sel autol 1983 Rootsis, kuna enne seda oli sõjaväe kasutuses ja ei omanud reg numbrit ma eeldan. Mootoriga oli see naljaks lugu, et 1.8 peaks olema teatavasti 50kw ja 68hp, keegi oli Rootsis aga numbrid sassi ajanud ja passis oli kirjas 68kw
Ootamist oli täpselt kuu aega aga kõik lõppes õnnelikult!
Kaupz-ile nii palju infoks, et põrandamati sees on turvavöö pilud/avad täiesti olemas ja nende all keermestatud avad, millel poldid hetkel sees.
T2a wanted