Poolmuidu antakse ära T-2
Moderaator: ingmar
- Hippy
- raja tänava klient
- Postitusi: 238
- Liitunud: P Apr 25, 2010 3:18 pm
- Asukoht: Tallinn, Eesti
- Kontakt:
Poolmuidu antakse ära T-2
http://www.auto24.ee/used/2039237" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiirustage seltsimehed, kiirustage!
Kiirustage seltsimehed, kiirustage!
prr 1956
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
- VÄGE TÄIS
- raja tänava klient
- Postitusi: 211
- Liitunud: R Mai 08, 2009 10:16 am
- Asukoht: rakvere
- Kontakt:
Re: Poolmuidu antakse ära T-2
See pole isegi poolmuidu vaid puhta TASUTA
Re: Poolmuidu antakse ära T-2
eks tegemist on auto tegeliku hinnaga, sellega , palju raha ja aega oled alla pannud, võibolla isegi pisike kasum, umbes sellise hinnasildi võiks vast igale taastatud vanurile külge panna, turuhind vast siiski nii hea ei ole...galvaniseeritud kere, kõik osad uued sisse pandud pasunad ja viled...
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Poolmuidu antakse ära T-2
julgen kahelda "galvaniseeritud kere" interpretatsioonis - ilmselt on on galvaniseeritud siiski väiksemad osad. Küsimus on ka, kas "galvanized" tähendab kastmist "tsingi"vanni (ei pruugi olla otseselt tsink), mis on 400..450 kraadi temperatuuril või otseselt galvaaniliseks katmiseks nimetatavat elektrolüüskatmist. Elektrolüüs jätab kordades õhema kihi ja ei anna pikaajalist roostekindlust.
lisaks on pulbervärvi kasutamine auto juures küsitav. Ma ei ole kasutanud, aga olen kohanud arvamusi, et see on mugav ja odav pinnakate, mis on eelkõige õiges kohas nt aiapostide ja muude paiksemat sorti ja liikuvate objektidega (auto puhul nt kivid) mittekokkupuutuvate metallpindade peal.
jah - raha ja aega on masinasse lihtne matta. Kas just sellises mastaabis, aga kõike elitaarselt vahetades ja uuendades saab ilmselt viiekohalise numbri nn materjalikulu ning kuni 1000 töötundi kokku. Ehk siis mu arvamus: koos tooriku soetamisega võiks püüdlikult raha kulutades ja nt 15eur/h hinnaga kõik tööd sisse ostes (mahud on suured, ühikhind võiks seetõttu tagasihoidlikum olla) ca 30keur kui kulu tõesti võimalik olla. Üle selle tekitab juba küsimuse, kas kuluefektiivsemalt ei saaks või mis osakaalu küsimishinnast omab "projektijuhtimine" (ja-või "emotsionaalne väärtus")
(laminaat)parkett salongis ja tehasest kroomituna tulnud osade (nt tulevõrud) katmine värviga viitavad ehk siiski kulude kokkuhoiule.
aga üldiselt on ju kena asi. Loodame, et sõidab ning leidub keegi, kes masinaga sõidab
...ning kauplemishinnad on samuti ju ostja ja müüja vahelise kokkuleppe küsimus. Kui osapooled on ja jäävad rahule, siis ei ole kõrvaliste inimeste asi sellest ülemäära palju arvata
lisaks on pulbervärvi kasutamine auto juures küsitav. Ma ei ole kasutanud, aga olen kohanud arvamusi, et see on mugav ja odav pinnakate, mis on eelkõige õiges kohas nt aiapostide ja muude paiksemat sorti ja liikuvate objektidega (auto puhul nt kivid) mittekokkupuutuvate metallpindade peal.
jah - raha ja aega on masinasse lihtne matta. Kas just sellises mastaabis, aga kõike elitaarselt vahetades ja uuendades saab ilmselt viiekohalise numbri nn materjalikulu ning kuni 1000 töötundi kokku. Ehk siis mu arvamus: koos tooriku soetamisega võiks püüdlikult raha kulutades ja nt 15eur/h hinnaga kõik tööd sisse ostes (mahud on suured, ühikhind võiks seetõttu tagasihoidlikum olla) ca 30keur kui kulu tõesti võimalik olla. Üle selle tekitab juba küsimuse, kas kuluefektiivsemalt ei saaks või mis osakaalu küsimishinnast omab "projektijuhtimine" (ja-või "emotsionaalne väärtus")
(laminaat)parkett salongis ja tehasest kroomituna tulnud osade (nt tulevõrud) katmine värviga viitavad ehk siiski kulude kokkuhoiule.
aga üldiselt on ju kena asi. Loodame, et sõidab ning leidub keegi, kes masinaga sõidab
...ning kauplemishinnad on samuti ju ostja ja müüja vahelise kokkuleppe küsimus. Kui osapooled on ja jäävad rahule, siis ei ole kõrvaliste inimeste asi sellest ülemäära palju arvata
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
- Hippy
- raja tänava klient
- Postitusi: 238
- Liitunud: P Apr 25, 2010 3:18 pm
- Asukoht: Tallinn, Eesti
- Kontakt:
Re: Poolmuidu antakse ära T-2
Ilmselge, et selle hinnaga veda autot pole voimalim myya. Tahendab, et myya on voimalik aga seda ai osteta. Hobiautodega ongi selline lugu, et hobi ise tuleb kohe kulusse kanda.
Olenemata sellest, kui palju selle auto sisse on maetud raha ja tootunde, on selle turuvaartus kysitust ~poolevaiksem. Kui sedagi!?
Seega hobiautotamine on kulukas aga selle korvab chill. Voiksin ka oma bussi eest kysida 149000€ aga tean, et selle tegelik turuvaartus on 20-25 T€. Reldusel, et leedukas on taie moistuse juures jareldan, et tal ei olegi erilist soovi seda bussi myya
Olenemata sellest, kui palju selle auto sisse on maetud raha ja tootunde, on selle turuvaartus kysitust ~poolevaiksem. Kui sedagi!?
Seega hobiautotamine on kulukas aga selle korvab chill. Voiksin ka oma bussi eest kysida 149000€ aga tean, et selle tegelik turuvaartus on 20-25 T€. Reldusel, et leedukas on taie moistuse juures jareldan, et tal ei olegi erilist soovi seda bussi myya
prr 1956
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Poolmuidu antakse ära T-2
seda muidugi kah, et hobi on oma olemuselt kulu ja mitte tulu tekitav. Aga vist on siiski lätlane, mitte leedukas?
üks võimalik seletus: "müütaja" sõbra suht korralikule T-2-le tekitati liikluskahju ning on oht, et kindlustus tahab visata omanikule vana auto eest paarsada läti raha (eurot ) ning teema lõpetada. Kuulutus täiendab olemasolevat "reaalsust" ühe võimaliku vana auto hinnastamisvaatega, mis on omakorda skaala teises otsas.
(kuigi see ei ole ülemäära usutav - loogilises maailmas lõigutakse ikka äärmuslikud küsimishinnad nn turuhinna määramisel välja)
üks võimalik seletus: "müütaja" sõbra suht korralikule T-2-le tekitati liikluskahju ning on oht, et kindlustus tahab visata omanikule vana auto eest paarsada läti raha (eurot ) ning teema lõpetada. Kuulutus täiendab olemasolevat "reaalsust" ühe võimaliku vana auto hinnastamisvaatega, mis on omakorda skaala teises otsas.
(kuigi see ei ole ülemäära usutav - loogilises maailmas lõigutakse ikka äärmuslikud küsimishinnad nn turuhinna määramisel välja)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: Poolmuidu antakse ära T-2
T2he enamvähem korda tegemine läks viimati 15k€ (töid sisse ostes) pea 10 sai vist saksast tagasi - Selline suhe on minumeelest juba OK
Hoolega renoveerides pakuks summaks 20k ja pmt restaureerides 25k€ kuid 50k variant tundub kuidagi ulme suur.
Hoolega renoveerides pakuks summaks 20k ja pmt restaureerides 25k€ kuid 50k variant tundub kuidagi ulme suur.
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: Poolmuidu antakse ära T-2
Jeffil on õigus. Samas - kes niimoodi taastab, ei tee seda tavaliselt müügiks. Või vähemalt on T2B natukene imelik valik korraliku restaureerimise tarvis, sest nad pole veel nii suurelt hinnas. Veelgi enam kuna masin pole originaali taastatud (olen suur tuuningu pooldaja, aga tuuninguga kahaneb klientuur märgatavalt, kuna igal ühel on omad eelised)
Re: Poolmuidu antakse ära T-2
jajah, muidugi tuuning vähendab oluliselt klientuuri, aga ei saa välistada mõne vene uusrikka sekkumist ostu/müügiprotsessi, ehk siis küsida võib alati,ostsin 50k € eest oma naisele retropilli-võib kõlada mõnes moskva restaurantes jämeda kuldketiga tyybi matsakate huulte vahelt, klotseritega sõrmustet vorstikeste vahel hõõgumas cuba naiste reite vahel rullitud sigar